بازاریابی در املش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با بازاریابی در املش در سطح اینترنت خودتان را برای فروش بیشتر آماده کنید. با تبلیغات اینترنتی روی تمامی دستگاه هایی که به اینترنت متصل هستند تبلیغ شوید و از طریق آن به جذب مشتری بپردازید.

از مهمترین تکنیک های بازاریابی، سئو سایت است که شما با دارا بودن یک وب سایت با وب اپلیکیشن فروشگاهی یا خدماتی و یا شرکتی علاوه بر تبلیغات شروع به تولید محتوا و تعریف دقیق از محصولات یا خدمات تان میکند که به اصطلاح از این طریق بازاریابی هدفمند برای جذب مشتری هدفمند را انجام میدهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با آتی نگر مطمن تصمیم بگیرید در این دوره شما گام به گام با نحوه راه اندازی جدیدترین سیستم بهینه پرورش آشنا خواهیم کرد.

بطوری که پس از پایان دوره قادر به مدی.

.

.

دوره آموزشی غیرحضوری سراسری پرورش عقرب همراه با گواهی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای سرفصل دوره : 1.

آشنایی با گونه های عقرب 2.

نحوه تکثیر و تولید مثل 3.

اصول.

.

.

دوره تخصصی حلزون تراپی و پاکسازی پوست و ماساژ صورت و ماسکها در 1 روز از صفر تا صد اعطای مدرک معتبر + جزوه تخصصی استاد+ پشتیبانی آفر ویژه برای کارآموزان خ.

.

.

آموزش جامع و تخصصی حجامت + زالو درمانی + بادکش صد د رصد تضمینی برای کارآفرینی به همراه اعطای مدرک معتبر جهت فعالیت در زمینه کار عملی توسط کارآموزان و است.

.

.

*گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر * برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان دوره آموزشی ایمنی انبارها مدت دوره : 3 روز ب.

.

.

آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا Building & Construction Jobs خود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید ! بیش از 7 ساعت آموزش کامل مشاغل ساختمانی درآم.

.

.

دوره آموزش ماساژ درمانی به صورت عملی تمامی نکات به صورت عملی و حرفه ای به شما آموزش داده میشود آموزش درمان تمامی نقاط بدن با ماساژ درمانی همراه با اعطای م.

.

.

سرفصل آموزشی: مدیریت پرورش کبوتر گوشتی معرفی نژادهای اقتصادی در ایران طراحی ساختمان و تاسیسات معرفی سیستم های نگهداری مدیریت تغذیه و خوراک شناخت بیمار.

.

.

* گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر * برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان دوره آموزشی مهندسی انبار محتوای دوره : * سی.

.

.

شرکت ifn, وارد کننده پوشاک خارجی با یازده سال فروش موفق در فضای مجازی و رتبه یک گوگل,تجربیات یازده ساله خود را در قالب ویدیو های اموزشی فروش در اینستاگرام بر.

.

.

در سالهای اخیرحرکت رو به رشد سازمانها، تغییرات سریع علوم و تکنولوژی و افزایش رقابت در سطح ملی و بین المللی نیاز سازمانها را به توانمندسازی پرسنل خود از طریق .

.

.

دوره آموزش پرورش حلزون آچاتینا با 2 میلیون تومان یک کسب و کار پر درامد را شروع کنید ✅ شرایط لازم برای تکثیر حلزون ✅ چرخه تکثیر با زالوی مولد ✅ درجه حرارت.

.

.

با 5 الی 6 میلیون سرمایه اولیه صاحب کسب کار خود باشید *سوددهی 2 الی 3 برابر سرمایه ی اولیه* آیا به درآمد زالو تحقیق کرده اید !؟؟ با زالو درآمد میلیونی د.

.

.

گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر برگزار می کند دوره آموزشی اصول انبارداری و مدیریت انبارها باشرکت در دوره انبارداری پیشرفته میتوانید: - به شناخت و آشنایی ب.

.

.

دوره مدیریت MBA یا مدیریت راهبردی کسب و کار در رشته تجارت به عنوان کارشناسی ارشد در زمینه مدیریت کسب و کار محسوب می شود.

با گذراندن 150 ساعت، مدرک سازمان .

.

.

آموزش دوره های MBA مدیریت ارشد کسب و کار زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت حضوری و غیر حضوری با مدرک MBA بین المللی همراه با تضمین کار.

معادل 3 سال .

.

.

*از ایده تا موفقیت همراه شما هستیم* گروه مشاوران مدیریت کسب و کار تدبیر ایرانیان برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش مدیریت بصورت عمومی و خصوصی.

* آموزش حر.

.

.

قابل توجه مبتدی ها و علاقمندان به کافی شاپ آموزش تخصصی قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ شرکت استیلا صفر تا صد پرورش شتر را آموزش ببینید و یک شغل پر سود را داشته باشید از پروش و تکثیر و پرواربندی تا جیره نویس و بیماری ها و واکسیناسیون همراه با اعطای مدرک م.

.

.

بازار لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه از رقابتیترین و پر رشدترین صنایع ایران محسوب میشود.

حضور تعداد زیادی برند ایرانی و برندهای برتر بینالمللی، کسب و کار در .

.

.

📌📌📌دوره ویژه "مبانی ،تشریح الزامات، ساخت و مستندسازی ایزو 9001:2015"📌📌📌 با ارائه گواهی معتبر بین ا.

.

.

دوره ی تخصصی مزاج شناسی (صددرصد تضمینی) در حوزه ی طب سنتی فعالیت کنید و برای خود کسب درامد داشته باشید صفر تا صد به مدت 6 ساعت مدرس: دکترای طب سنتی از دان.

.

.

*گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان اصفهان دوره آموزشی تشریح الزامات و مستندسازی سیستم مدیریت ک.

.

.

دوره های کامل آموزش نرم افزار کامفار جهت تهیه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس حاصل نمایید.

-66967620-09392074627 - انجام بررسی های مالی (برآورد سرما.

.

.

آموزش ببینید و برای خود درآمدی میلیونی را تضمین کنید!!! آموزشگاه کار آفرینی راشا افق با افتخار برگزار میکند دوره ی های عملی + تئوری به صورت تخصصی و صددرصد .

.

.

کارگاه آموزشی احداث.

ترمیم.

نگهداری ازباغات میوه سه روز گواهینامه معتبر جهت اخذ مجوز و تسهیلات بانکی انتخاب محل باغ گود برداری و غرس نهال طراحی باغ، د.

.

.

این روزها کار در فضای مجازی و از جمله اینستاگرام به یکی از پرسود ترین شغل ها تبدیل شده.

با پکیج های اموزشی ما میتونی به صورت تضمینی کسب و کار خودتو شروع کنی.

.

.

جزوه ی تخصصی فیلم آموزشی بازدید از سالن پرورش زالو قرارداد تضمین خرید محصولات شما به نرخ روز پذیرایی پشتیبانی مشاوره و راه اندازی اصول راه اندازی با.

.

.

ویژگی های این محصول شامل : – آموزش گام به گام بورس ، از آشنایی کامل با بهترین روش های خرید و فروش سهام برای کسب بیشترین سود در سطح مقدماتی تا متوسطه – آموز.

.

.

آموزش الزامات استاندارد مدیریت اموزش ISO 10015 - 2019 *گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر* برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع در استان ا.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map