آشنایی با طراحی وب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

آشنایی با  طراحی وب سایت از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با اولین جلسه از دوره جامع آموزش وردپرس در خدمت شما همراهان گرامی آکادمی وبکیما هستیم، در این جلسه با انواع مختلف سایت ها و همچنین مفاهیم اولیه طراحی سایت بدون کدنویسی و تا حدودی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا می شوید.

آنچه در این مطلب می خوانید: سایت ها تشکیل شده از صفحاتی متفاوت با محتوای های مختلف هستند که این محتوا شامل متن ، تصاویر ، صداها و ویدیواست.

هر صفحه در سایت ها دارای یک آدرس یکتا و منحصر به فرد است و این صفحات با لینک های مختلف به یکدیگر متصل هستند.

هر سایت در یک هاست ( سرور ) میزبانی می شود که سروری که میزبان سایت است به صورت ۲۴ ساعته به اینترنت متصل است تا کاربران سایت بتوانند به صورت شبانه روزی به سایت دسترسی داشته باشند.

  هر شخصی از طراحی سایت هدف مختلفی را دنبال می کند به عنوان مثال یک مدیر شرکت هدفش از طراحی سایت معرفی شرکت و محصولات شرکت است یا هدف یک نویسنده از طراحی سایت گذاشتن مقاله ها و نوشته هایش در سایت است.

یک مثال دیگر از هدف طراحی سایت فروش و بازاریابی محصولات مختلف است شرکت ها و برند های مختلف با استفاده از وب سایت های خود محصولاتشان را معرفی می کنند و کسب و کار خود را به صورت اینترنتی گسترش می دهند.

  همان طور که هدف از طراحی سایت ها متفاوت بود نوع و کارکرد سایت ها نیز با یکدیگر متفاوت است به احتمال بسیار زیاد تا به حال به وب سایت های مختلفی سر زده اید و متوجه تفاوت های ظاهری و بنیادی آن ها شده اید.

سایت های بسیار زیادی با قابلیت ها و کارایی های زیادی وجود دارند برای مثال سایت های شرکتی ، شخصی ، فروشگاهی ، خبری ، آموزشی ، وبلاگی ، انجمن ها و … صدها مدل سایت های دیگر با هدف های مختلف.

  در کل طراحی سایت ها به دو شکل صورت می گیرد : در روش اول شما از صفر و بدون استفاده از هیچ فریم ورک و نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از برنامه نویسی شروع به طراحی یک سایت می کنید که برای این کار باید به زبان های برنامه نویسی HTML & CSS & JQUERY & PHP و … آشنایی کامل داشته باشید.

که برای یادگیری و یافتن مهارت بر هر کدام از زبان های برنامه نویسی که گفتیم باید کلی هزینه و وقت صرف کنید.

مدل دوم طراحی سایت طراحی با سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS   است ، سیستم های مدیریت محتوا در واقع بستر و پایه طراحی سایت را برای شما فراهم می کنند و به اصطلاح به آنها سایت ساز هم می گویند.

برای طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نیازی به کدنویسی نیست و صرفا مثل کار با نرم افزار ها است و شما با چند کلیک و یا درگ اند دراپ می توانید سایت های خود را طراحی کنید.

  وردپرس هم یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که می توانید با استفاده از آن هر مدل سایتی که در ذهن دارید طراحی کنید.

شاید شنیده باشید که طراحی سایت با وردپرس محدودیت هایی دارد و هر سایتی را نمی شود با وردپرس طراحی کرد در همین ابتدا خدمتون عرض می کنم که به هیچ عنوان همچین چیزی صحت ندارد و سایت های بزرگی در جهان هستند که با وردپرس راه اندازی شده اند و اینم بگم که شما در وردپرس چیزی به نام محدودیت ندارید و هر سایتی با هر امکاناتی که بخواهید می توانید طراحی کنید.

برای آشنایی بیشتر مقاله وردپرس چیست را مطالعه بفرمایید.

نبی عبدی هستم مدیر آکادمی وبکیما ، مدرس و محقق در حوزه راه اندازی انواع کسب و کارهای اینترنتی، میخوام بدونید که کار در حوزه ی اینترنت بسیار دوست داشتنیه! و دلم می خواد این احساس رو با شما عزیزان شریک باشم.

سلام و درود بر استاد عزیزم ، درود بر شما قشنگ و لذت بخش بود با سلام و احترام، ممنون از همراهی شما.

درود بر شما عزیزان درود بر شما آقا امیر عزیز.

درووود بر شما وب سایت شما عالیییییه ، من ماهها از وب سایتهای مختلف آموزش طراحی سایت رو میدیدم ، اما مطالب و مقالات شما یه چیز دیگه است ویدئو هاتون اصلا خسته کننده نیست ، گرافیک جذابی دارین و مطالبی که دنبالش هستم رو میتونم از اینجا تهیه کنم .

ای کاش من ۶ ماه پیش با سایتتون آشنا شده بودم و وقتم هدر نمیرفت .

به دوستان دیگه هم پیشنهاد میکنم اگه دنبال ویدئو آموزش وردپرس با کیفیت هستن اینجا بهترین جا رو انتخاب کردین .

با سلام و احترام؛ بسیار خوشحال هستیم که از مطالب سایت رضایت شما را جلب کرده است، نظرات شما، ما را برای ادامه کار دلگرم می کند… ممنون از همراهی شما دوست گرامی❤ سلام دوره آموزشی کامل ویژوال کامپوزر هم در سایت موجوده؟ با سلام و تشکر از حضور شما؛ فعلا دوره کاملی در این رابطه نداریم اما در جلسات ۲۰ الی ۲۲ آموزش وردپرس در رابطه با طراحی صفحات با ویژوال کامپوزر به صورت کلی صحبت شده است.

با عرض سلام و خسته نباشید مرسی از آموزشهای خوبتون من سوالی که داشتم اگر نام دامنه اشتباه بشه میشه ویرایش کرد؟ با سلام و احترام، متاسفانه بعد از ثبت نام دامنه شما به هیچ عنوان امکان ویرایش آن را ندارید و باید مجددا هزینه یک دامنه کامل را بپردازید تا نام دامنه مورد نظرتان را تهیه کنید.

با سلام جناب عبدی عزیز ممنونم که چشمم رو رو به جهانی دیگه باز کردید و خوشحالم با شما هستم درود بر شما آقا وحید عزیز، ممنون از اینکه همراه ما هستید.

جلسه اول بسیار جالب بود.

با تشکر از آقای عبدی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * جدیدترین مطالب در سیماگر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map