آموزشگاه سئو در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با آموزشگاه  سئو در تهران حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئوکار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چرا شما به دنبال آموزشگاه سئو خوب هستید؟ چون همانند همه انسان های روزی زمین شما هم محدودیت مالی، زمانی و انرژی هستید به همین دلیل ساده به دنبال بهترین کلاس سئو هستید، کلاس خوب سئو در تهران یا غیر تهران چی خوبه رو سعی میکنیم در ادامه به شکل منطقی بررسی کنیم.

محتوای مقاله شما هم تجربه رفتن به آموزشگاه سئو در تهران یا سایر شهرهای بزرگ مثل اصفهان شیراز مشهد و … دارید؟ تا حالا کلاس سئو در مجتمع های فنی شهرتون رفتید؟ من پوریا آریافر متخصص سئو هستم و کمی تمایل دارم از تجربیات نزدیکانم و خودم به شما بگم.

امیدوارم براتون مفید باشه.

کمتر مشاهده کردیم که از همکاران متخصص سئو در آموزشگاه ها سئو تدریس کنند، بیشتر آموزشگاه ها در تهران و سایر شهرهای بزرگ مثل اصفهان تبریز و مشهد، دارای مجتمع های فنی هستند و در این مجتمع های فنی که برخی معروف و مشهور هستند اصولا به مباحث شبکه از پایه تا پیشرفته پرداخته می‌شود و با این نوع سبک معروف شده اند درحالی که مدرس سئو این آموزشگاه‌ها به خوبی متخصصین سئویی که سال‌ها در حال کار هستند، آموزش نمی‌دهند.

آموزشگاه آموزش سئو که با روش‌های زیر رتبه کسب می‌کند مکان مناسبی برای دانشجویان و علاقه مندان به مباحث سئو SEO نیست.

چرا که پایه و اساس سئو تکرارهای بی معنی و غیرمنطقی در جهت فریب گوگل نیست.

جدا از این مسائل آموزشگاه سئو نمی‌تواند نیازهای یک دانشجوی سئو را رفع کند چرا که هر کسب و کاری سئوی متفاوتی دارد، اگر دانشجویان خصوصی سئو بنده با وجود رفتن ۴۸ ساعت آموزش های سئو در این اموزشگاه ها نتوانستند نیازهای سئوی خود را حل کنند و بعد از پرداخت های سنگین مالی و زمانی به دنبال آموزشی هایی متفاوت بوده اند.

در اینجا قرار نیست اموزش های خودمان را تعریف کنیم، قطعا شما قدرت فکر دارید و میدانید فرق متن تبلیغ با متن آگاهی چیست.

و ما صرفا قصد داریم شما را آگاه کنیم که اگر به دنبال متخصص شدن در سئو هستید آموزشگاه سئو پیشنهاد نمی‌شود به چند دلیل: آموزش تضمینی سئو با وجود موارد بالا امکان پذیر نیست، ضمنا موارد بالا بدون در نظر گرفتن سطح مدرس است.

شما زمانی که قصد دارید یک کلاس سئو در آموزشگاه ثبتنام کنید اصولا اسم مدرس قطعی مشخص نیست و ممکنه تا لحظه های اخر مدرس عوض بشه و یا نتونید روزمه مدرس رو ببینید و بررسی کنید.

حال فرض کنید سئو را مدرس براساس سایت های شما آموزش دهد و یا اگر زمانی تمایل به تشکیل کلاس نداشتید بدون آنکه کلاس بسوزد بتوانید انتقال دهید و یا بتوانید به راحتی بدون هیچ گونه دغدغه سوالات بسیار خود را بپرسید و حتی سرفصل های کلاس براساس نیازهای شما تایین شود و همه این ویژگی ها را صرفا میتوان در کلاس های خصوصی برگزار کرد ولی این را بدانید که برای مدرس کلاس عمومی از نظر مالی و زمانی بسیار به صرفه تر است چرا اینکه ۱۰ نفر در کلاس هستند و اگر هر کدام ۱ میلیون تومان پول کلاس سئو را بدهند طبیعتا سود بیشتری دارد تا اینکه یک نفر کلاس خصوصی ۲ میلیونی داشته باشد.

ولی اگر به دنبال یادگیری کردید گزینه دو یعنی کلاس های خصوصی را در پیش بگیرید.

حال تنها دغدغه شما صرفا مدرس می‌شود.

اگر نیاز به مشاوره رایگان در این زمینه داشتید در فرم زیر در ارتباط باشید.

درضمن تجربیات خود را هم حتما در نظرات انتقال دهید.

پایدار باشید.

من دنبال بهترین دوره ها میگشتم و این نظر شما رو دیدم تو سایتتون.

با خودم کمی فکر کردم گفتم وقتی من توی نت سرچ میکنم بهترین آموزشگاه سئو توی تهران، چه کسانی بالا هستند؟ کسانی که سئوکار اند و دوست دارن بالا باشن؟ یعنی یک سئوکار این قدرت رو داره که توی بهترین ها بالا باشه ولی ممکنه واقعا بهترین نباشه.

بعدش این تفکر رفت توی ذهنم و به کمک سایت شما فکر کنم بتونه به اون چیزی که میخوام برسم چون خیلی مقالات خوبی تو میزفا دارید و اگر اونا رو بخوایم بخونیم کلی وقت میگیره.

الکی خودم رو نباید با سرچ ها گول بزنم.

سلام محمد عزیز.

اره نکته مهمی اشاره کردی.

وقتی دنبال بهترین چیزی و یا بهترین کاری هستیم میدونیم ممکنه اون بهترین رتبه یک، واقعا بهترین نباشه و با سئو بالا اومده باشه ولی خب این نوع فکر کار خودآگاه هست، ناخودآگاه کاری به این چیزها نداره 🙂 من از سر شب توی سایت میزفا بودم الان حدود ۶ ساعتی شده که فقط توی سایت میزفا و سایت شخصی شما ام.

یکی از بهترین منبع سئو فارسی میزفاهس.

ممنونم از وقتی که برای مقالات وبسایت گذاشتید.

عالی بود.

سلام خانم درویشی.

بسیار خوشحالم که این میزبانی رضایت شما رو جلب کرده.

شاد باشید و موفق.

اموزشگاه خوب تو ایران کم پیدا میشه واقعا.

من رفتم دیگه یک کارگاه هایی بودن که حالا اسمش رو نگم بهتره.

ولی قرار بود ب قول خودشون بشیم هیولای سئو و این چیزها.

سوسک هم نشدیم والا.

اموزشگاه ها فقط چیزهای کلی میگن.

می‌بینم تعداد زیادی توی دوره‌ها شرت می‌کنن و نمی‌شه روی خروجیشون حساب باز کرد وقتی پاسخ داده شد به من از طریق ایمیل اطلاع بده.

سئو چیست ؟ سئو کلاه سفید و کلاه سیاه سئو درون صفحه و بیرون صفحه در مقطع کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات سه ساله فارغ التحصیل شدم و از سال ۲۰۱۱ وارد کسب و کارهای اینترنتی شدم و در حوزه‌های مختلفی مثل شبکه، طراحی سایت، شبکه‌های مجازی، بازاریابی، مقاله نویسی، تدریس و … فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم، و از سال ۲۰۱۴ تا الان به شکل تخصصی در زمینه سئو و گوگل آنالیتیکس فعالیت میکنم.

اینجا بیشتر توضیح دادم.

😐 یک لحظه توجه کن!!!!! یعنی چی توی فرم بالا فقط مینویسید تماس بگیرید؟ :)) قبل ارسال پیغامت اینجا کلیک کن لطفا! لطفا حرفه ای و دقیق بیان کنیم سلام دوستان عزیزم 😊 باعث افتخار من هست که شما اینجا هستید و بنده بسیار خوشحالم.

🙏🌹 فقط یک نکته مهم رو خدمت شما عرض کنم که در دنیای حرفه‌ای و بین المللی قوی‌ترین ابزار ارتباط ایمیل است.

سه تا مثال ساده در سطح‌های مختلف: من بخوام با گوگل مکاتبه کنم قوی‌ترین راه ایمیل هست.

فدراسیون فوتبال ایران با فیفا فقط ایمیلی مکاتبه میکنه، اتحادیه اروپا با وزارت خارجه امریکا ایمیلی مکاتبه میکنه.

پس اصلا معنا نداره که بیایم بدون ارسال جزئیات، داخل متن بالا بگیم “با من تماس بگیر” نمونه پیغام‌های اشتباه: ⛔ قصد همکاری دارم تماس بگیرید.

⛔ با من تماس بگیرید میخوام تو آموزشگاهم تدریس کنید.

⛔ کارت دارم لطفا به من پیغام بده.

⛔ سئوی سایتم رو میخوام انجام بدی قیمت بده⛔ سایتم مشکل داره کمکم کنید.

دوستان خوبم لطفا خوب بنویسیم.

لطفا هر جا پیغام ارسال می‌کنیم با جزئیات مطرح کنیم و شما دوستان خوبم با بنده فقط از طریق ایمیل در ارتباط هستید.

پس جزئیات رو بیان کنید تا بنده و همکارانم بتونیم بهترین کمک رو برای شما انجام بدیم.

مثلا: ✅ اگر سایت دارید بنویسید.

✅ اگر مشکل دارید با جزئیات بیان کنید.

✅ لطفا نوع همکاری رو بیان کنید.

✅ لطفا اسم و فامیلی خودتون بنویسید.

✅ لطفا اسم شرکت یا آموزشگاه رو بیان کنید.

✅ لطفا هدفی که دارید و مربوط به همکاری میشه رو بگید.

✅ و هر چی فکر می‌کنی میتونه کمک کنه.

طبیعتا دوستانی که وقت ندارن با جزئیات بنویسند و فقط حس حرف زدن رو دارن، نشون میدن که نمیشه باهاشون به خوبی همکاری داشت.

براتون بهترین ها رو آرزو میکنم :) Mail: PouriaAriafar [at] gmail [dot] com © کپی رایت 2019 | وب سایت پوریا آریافر سلامممممم یک دوره سئو داریم که رایگانش کردیم و بالای ۱۸,۰۰۰ نفر شرکت کردن😮 تو چی؟‌ شرکت میکنی؟ الان بهترین فرصته

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map