آموزش جامع ویدئویی طراحی اپلیکیشن اندروید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با آموزش جامع ویدئویی  طراحی اپلیکیشن اندروید شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

توضیحات کلی این محصول : دوره آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو کاملا پروژه محور و کاربردی می باشد و تمامی استانداردهای گوگل در ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است.

در این آموزش یک اپلیکیشن حرفه ای خرید اشتراک فیلم مشابه فیلیمو و نماوا با تمامی امکانات طراحی و ساخته می شود.

در پایان دوره نیز سورس کد اندروید آن در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

در پایان دوره ساخت برنامه فیلیمو برای اندروید شما دانشجویان عزیز قادر به ساخت و توسعه یک اپلیکیشن کاملا حرفه ای فروش اشتراک فیلم و توسعه آن در تمامی مارکت های اندرویدی مخصوصا گوگل پلی می باشید و به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید.

طراحی اپلیکیشن فیلمو در پلتفرم در اندروید استودیو انجام می شود و یک دوره کاملا پیشرفته می باشد و برای افراد مبتدی مناسب نیست.

پیش نیاز دوره ساخت برنامه فیلیمو در اندروید، پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید صفر تا صد پروژه محور می باشد که ابتدا باید آن را یاد بگیرید و سپس با یادگیری این دوره می توانید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید و اپلیکیشن فیلیمو را براحتی و فقط با مشاهده فیلم آموزشی ما بسازید و از ساختن آن لذت ببرید.

قیمت محصول با احتساب تخفیف 330,000 تومان 230,000 تومان خرید با کلیه کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از پرداخت ، تمام فایل ها ، ویدیوها و مستندات در اختیار شما قرار می‌گیرد با خرید این محصول از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید : برای تهیه این مجموعه آموزشی ساعت ها و ماه ها تلاش شبانه روزی شده است.

ما برای راحتی شما عزیزان از گذاشتن پسورد روی ویدیوها و پخش در ویدیو پلیر اختصاصی خودداری کرده ایم.

هر ثبت نام فقط برای استفاده 1 نفر می باشد.

هر گونه کپی برداری و انتشار غیر مجاز چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم حتی با ذکر نام منبع از نظر اخلاقی درست نبوده و شرعا و قانونا حرام میباشد.

در صورت مشاهده تخلف سریعا از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

در این قسمت می توانید با جزئیات دوره آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو (Filimo Application) که با نام های اپلیکیشن خرید اشتراک فیلیمو ، طراحی اپلیکیشن فیلیمو اندروید، ساخت برنامه فیلیمو، ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال نیز شناخته می شود آشنا شوید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

دموی دوره ساخت اپلیکیشن مشابه فیلیمو در اندروید استودیو https://dl2.

ticklearn.

ir/videolearn/demofilimo/demo_filimo.

mp4         بالاترین کیفیت فول اچ دی کدنویسی با استانداردهای گوگل طراحی حرفه ای به سبک متریال دیزاین به همراه سورس کامل پروژه با توجه به درخواست اکثر کاربران عزیز و در نظر گرفتن نیاز بازار کار و همچنین پتانسیل بالای فروش اپلیکیشن های اشتراک فیلم مانند نماوا و فیلیمو ، تصمیم گرفتیم که آموزشی جامع و حرفه ای را در زمینه آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو در اندروید استودیو (Filimo Application) برگزار نماییم.

پروژه ای که در این دوره ساخته می شود شامل تمامی امکانات یک اپلیکیشن فروش اشتراک فیلم از ثبت نام با شماره موبایل گرفته تا اتصال به درگاه بانکی و خرید اشتراک فیلم به همراه کار با وب سرویس ها و Api های مختلف و پنل sms و بسیاری موارد دیگر می باشد.

برای کدنویسی سمت اندروید از زبان قدرتمند جاوا استفاده گردیده و پلتفرم مورد استفاده در ساخت این اپلیکیشن فیلیمو اندروید، جدید ترین ورژن اندروید استودیو می باشد.

در بخش سرور ما کار شما را راحت کرده ایم و از یک وب سرویس آنلاین که کاملا رایگان می باشد استفاده کرده ایم.

تمامی قوانین کدنویسی استاندارد برای انتشار اپلیکیشن فیلیمو در مارکت های اندرویدی معتبر مانند گوگل پلی و کافه بازار و غیره رعایت شده و اپلیکیشن اشتراک فیلم شما به راحتی قابل انتشار خواهد بود.

برای اتصال به درگاه بانکی زرین پال به هیچ عنوان از وب ویو استفاده نشده و تمامی Api های مورد نیاز زرین پال، برای ارسال درخواست و دریافت دیتا از سمت سرور زرین پال توسط کتابخانه والی (Volley) آموزش داده شده است.

همچنین انواع خرید اشتراک فیلم به صورت ماهانه، 3 ماهه، سالانه و … در دوره طراحی اپلیکیشن فیلیمو اندروید مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است.

تمامی مواردی که برای طراحی اپلیکیشن فیلیمو اندروید (Filimo Android application) به شما در این پکیج ویدیویی آموزش داده می شود، بر اساس استانداردهای گوگل می باشد که به صورت پروژه محوری و کاربردی مطرح شده و همچنین تمامی نکات و جزئیات با توجه به تجربه تخصصی برنامه نویس دوره، برای ساخت این برنامه فیلیمو در اندروید استودیو ذکر شده است.

تقریبا تمامی شما دانشجویان و کاربران عزیز با اپلیکیشن فیلیمو یا اپلیکیشن های خرید اشتراک فیلم  یا اپلیکیشن اشتراک ویدیو مانند نماوا و لنز آشنا هستید.

این اپلیکشین‌ها که براساس خرید اشتراک‌ فیلم روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می باشند، در واقع نوع جدیدی از کسب و کارهای دیجیتال به حساب می آیند که اساس درآمد زایی آنها بر پرداخت تعرفه اشتراک‌ها توسط کاربران آن اپلیکشین می‌باشد.

شما عزیزان با پیاده سازی بخش خرید اشتراک فیلیمو در این برنامه فیلیمو برای اندروید می توانید امکانات زیر را برای کاربرانتان در دسترس قرار دهید: قرار نیست که شما فقط با فروش مستقیم یک محصول یا یک خدمت خاص به مشتریان خود، درآمد کسب کنید.

شما می‌توانید از طریق سرویس‌ها و خدمات اشتراک ‌گزاری محتوا در ازاء دریافت هزینه اشتراک، توسط کاربران خود، درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

طبیعتا نحوه ساخت چنین اپلیکشین‌هایی ممکن است از نگرانی های شما باشد.

ما در این دوره آموزشی تمام تلاش خود را کرده ایم تا با آموزش بهترین الگوریتم‌ها و جدید ترین متدهای مورد نیاز، شما عزیزان را با چگونگی طراحی و ساخت این نوع از اپلیکشین‌های اشتراک ویدیو آشنا کنیم.

حتما تاکنون برای شما این سوال پیش آمده است که چه نیازی به آموزش ساخت اپلیکشین های خرید اشتراک فیلم داریم؟ پاسخ این سوال مشخص است.

درخواست ساخت این نوع از اپلیکشین‌ها با توجه به نیاز روز دنیا، پیشرفت بازار کار و تغییر در نحوه کسب و کارها، بسیار بالاست و پتانسیل بالایی برای فروش در بازار امروز دارند.

همچنین ممکن است خود شما بخواهید محصول یا خدماتی را داشته باشید که تمایل دارید آن را به پرداخت حق عضویت یا خرید اشتراک دوره ای در اختیار کاربران خود قرار دهید.

در نتیجه شما با صرف هزینه ای بسیار پایین می توانید علاوه بر بستن قراردادهایی با کارفرمایان، به صورت شخصی اقدام به ساخت اپلیکیشن فیلیمو اندروید و راه اندازی کسب و کار خود نمایید و بدون صرف هزینه برای ساخت چنین برنامه ای توسط دیگران، خودتان اپلیکشین فیلیمو اندروید را بسازید.

یکی از نکات مهم این دوره آموزشی، مبحث ثبت نام از طریق پیامک و ارسال کد به شماره موبایل کاربر است که آنرا به بهترین شکل ممکن و کاملا حرفه ای پیاده سازی کرده ایم.

در این دوره ما چگونگی کار با وب سرویس‌های شرکت های مختلفی که پنل پیامکی در اختیار ما قرار می دهند را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از بین آنها انتخاب کرده ایم.

بعد از آن چگونگی اتصال آن به اپ و نحوه درخواست کاربر جهت ثبت نام را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

پس یکی از نگرانی های اساسی شما عزیزان که به دنبال آموزش ثبت نام با سرویس پیامکی هستید در این دوره طراحی اپلیکیشن فیلیمو به طور کامل برطرف خواهد شد.

مورد بعدی نحوه ساخت یک bottom navigation به صورت کاملا سفارشی سازی شده است که با ویو پیجر توسط فرگمنت ها کاملا سازگار باشد، که ما تمامی این موارد را به شما آموزش می دهیم.

نکات لازم و ضروری مربوط به نحوه کار با کتابخانه‌ Recyclerview و Cardview را مجدد بررسی کرده و همچنین نکات جالب دیگری را نیز جهت زیباتر کردن آیتم‌ها در ریسایکلرویو به شما آموزش خواهیم داد.

در مورد مباحث مربوط به سرور نیز با اطمینان به شما می گوییم که این بار هیچگونه استرسی نداشته باشید.

در آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو ما یک وب سرویس رایگان را به شما معرفی می کنیم که فضای کافی در اختیار شما گذاشته و هیچ نیازی به خرید هاست و دامنه جدا برای کدنویسی سمت سرور نخواهید داشت و از همه مهم تر این وب سرویس سرعت بسیار زیاد و امنیت بالایی دارد.

تمامی نکات و موارد مربوط به این وب سرویس و همچنین نحوه اتصال آن به اپلیکشین فیلیمو را خط به خط به شما آموزش می دهیم و الگوریتم های مختلف این وب سرویس را پیاده سازی خواهیم کرد.

حرفه ای ترین الگوریتم جستجو در اندروید را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به راحتی یک جستجوی حرفه‌ای را در اپلیکشین خود پیاده سازی کنید.

آموزش کامل کار با درگاه زرین‎‌پال و نحوه اتصال بین درگاه بانکی و اپلیکشین اندرویدی و نحوه انتخاب طرح اشتراک و خریداری آن را را در این آموزش فرا خواهید گرفت.

بعد از خرید اشتراک مورد نظر، الگوریتم نگهداری مدت زمان اشتراک در دیتابیس و اطلاع از تاریخ انقضای اشتراک را بررسی خواهیم کرد.

همچنین یک کتابخانه پیشرفته و حرفه ای را جهت نمایش فیلم‌ها در اپ که امکانات فوق العاده زیادی دارد را به شما معرفی کرده و آموزش می دهیم.

در طول دوره آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو و خرید اشتراک فیلم ، بسیاری از نکات مهم و کلیدی را که کاربرد زیادی دارند، به شما یاد می دهیم که می تواند نقش بسیار مهمی در حرفه‌ای تر شدن شما داشته باشد.

از ابتدا تا انتها در کنارتان خواهیم بود.

موفق و پیروز و سربلند باشید.

{ مرجع آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو با ساخت بهترین دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید با شماست } | مقالات آموزشی الکامکو | درباره مهندس محمد آزاد | راه های ارتباطی با ما سوالی که اکثر کاربران از ما می پرسند: آیا آموزش دوره طراحی اپلیکیشن فیلیمو تمام شده است؟ می توانیم الان دوره را بخریم؟ بله.

این دوره تکمیل شده است.

بعد از ثبت نام کل مجموعه آموزشی به علاوه سورس پروژه در اختیار شما قرار میگیرد.

شما عزیزان می توانید همین الان دوره طراحی اپلیکیشن فیلیمو را خریداری کنید و از ویدیوهایی که در پنل کاربری شما وجود دارد استفاده و یادگیری را آغاز کنید.

330,000 تومان 230,000 تومانافزودن به سبد خرید کلمات مرتبط با دوره ساخت برنامه فیلیمو : ساخت اپلیکیشن اندروید فیلیمو – اپلیکیشن فیلیمو – برنامه فیلیمو – فیلیمو چیست – خرید اشتراک فیلیمو – اپلیکیشن اشتراک فیلم – درآمد فیلیمو – اپلیکیشن های فیلیمو – دانلود برنامه فیلیمو – اپلیکیشن فیلیمو چیست – خرید اشتراک فیلیمو روزانه – ساخت اپلیکیشن اشتراک فیلم – دانلود اپلیکیشن فیلیمو – دانلود برنامه فیلیمو برای اندروید – خرید اشتراک فیلیمو رایگان – اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال – دانلود اپلیکیشن فیلیمو برای اندروید – نصب برنامه فیلیمو – خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف – برنامه دانلود فیلم و سریال – دانلود اپلیکیشن فیلیمو برای ios – تازه های فیلیمو – خرید اشتراک روزانه فیلیمو – اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال – نصب اپلیکیشن فیلیمو – ورود فیلیمو – اشتراک رایگان فیلیمو – سورس کد اشتراک فیلم – اپلیکیشن فیلیمو اندروید – فیلیمو ورود – کد تخفیف فیلیمو – دانلود فیلم و تماشا به صورت آفلاین – اپلیکیشن اندروید فیلیمو – اپلیکیشن اشتراک ویدیو – تماشای آفلاین فیلم فیلیمو – دانلود اپلیکیشن های فیلیمو – ساخت اپلیکیشن اشتراک ویدیو – اپلیکیشن تماشای آنلاین – دانلود فیلیمو – دانلود فیلم و سریال های روز برای اندروید – آموزش دانلود از فیلیمو – دانلود انیمیشن فیلیمو – دانلود فیلیمو برای اندروید – تماشای فیلم سریال در اندروید – فیلیمو اندروید – تماشای فیلم و سریال اندروید – اندروید فیلیمو – برنامه تماشای فیلم و سریال اندروید – دانلود اپلیکیشن اندروید فیلیمو – دانلود برنامه تماشای فیلم و سریال اندروید – دانلود رایگان فیلیمو برای اندروید – تماشای آنلاین فیلم و سریال – طراحی اپلیکیشن فیلیمو – طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال – ساخت اپلیکیشن فیلم – اپلیکیشن فیلم ایرانی – آموزش پروژه محور اندروید – اپلیکیشن فیلیمو سلام ایا این دوره اموزشی پنل مدیریت دارد؟ سوالی که پیش امده این است وقتی اپلیکیشن را نوشتیم فایل ها و ویدیو هارا چگونه داخل دیتابیس میگذاریم با پنل مدیریت یا با کد نویسی دوباره در دیتابیس؟ سلام.

خیر پنل مدیریت نداره .

فقط همین امکاناتی رو داره که در دمو هست و در سایت نوشته شده.

ذخیره اطلاعات در دیتابیس به صورت دستی انجام میشود .

در دوره دیجی کالا پنل مدیریت آموزش داده میشود که میتونید با ترکیب این 2 تا دوره یه پروژه حرفه ای بسازید.

سلام استاد این دوره با معماری هست ؟ و اینکه ایا فیلم کریپت میشه که فقط با پلیر خود اپ پخش شه؟ سلام.

با معماری MVC هست.

برای کریپت کردن باید به همراه این سورس کتاب متریال در سایت رو هم داشته باشین و همچنین دوره صفر تا صد رو دیده باشین یا اینکه امکان دانلود رو از اپ حذف کنید.

سلام .

خب فیلیمو توی حالت افلاین میشه دانلود دارد و اون فیلم رو دید اینو شما توی اپ نزاشتین درسته؟توی حالت افلاین فیلم فقط توی خود اپ پخش میشه نه این مورد رو نداره آموزش، باید خودتون پیاده سازی کنید که خیلی راحته این کار.

قبل از این دوره هم باید حتما دوره صفر تا صد اندروید رو ببینید.

سلام من این پروژه رو انجام دادم ولی با سرور اتصال برقرار نمیکنه که اطلاعات داده شده رو نشون بده.

لطفا راهنمایی فرمایید سلام.

اتصال به سرور مشکلی نداره.

مشکل از سمت کدنویسی خودت هست.

جلسه به جلسه طبق آموزش جلو برو و هر جا ایراد داشتی سوالاتت رو با ذکر شماره همون جلسه، فقط در انجمن مطرح کن.

سلام.

اگر کاربری که اشتراک را خریده اپلیکیشن را پاک کند و دوباره نصب کند آیا برای خرید اشتراک باید هزینه بپردازد؟ چون طبق گفته پشتیبانی زرین پال این اطلاعات در سرور زرین پال ذخیره نمی شود.

سلام.

خیر نیازی نیست هزینه اصافه پرداخت کند.

اطلاعات کاربر مانند شماره موبایل و مدت زمان باقیمانده از اشتراک در دیتابیس ذخیره هست برای همیشه.

استاد برای خرید هاست چی پیشنهاد می کنین من فایلام ۵۰ گیگ واینکه تمامی این فایلا داخل سیستمم هست ، می تونم صدا جای فیلم بزارم و تصویر بهش بدم ، صدا و ویدئو ها از سرور دریافت کنم ؟ سلام لطفا تیکت بزنید به بخش آموزش تا خود استاد دوره کامل راهنماییتون کنه بعد از انتشار برنامه ای که نوشتیم امکان افزودن فایل و تصاویر وجود داره؟! بعدش دوباره برنامه منتشر کنیم بله وجود داره می خوام سایتی مثل سایت فیلیمو بسازم چه کار کنم؟ سایت فیلیمو یا اپلیکیشن موبایل فیلیمو ؟ الکامکو | سایت تخصصی آموزش اندروید پرداخت امن زرین پال درباره سایت آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو سایت برنامه نویسی اندروید الکامکو سازنده تخصصی دوره های برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و همچنین ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی سایت نیز می باشد.

ما در آموزشگاه آنلاین الکامکو با بهره گیری از اساتید متخصص، باتجربه و حرفه ای، تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید آموزش های با کیفیت و پروژه محوری انجام می دهیم تا بتوانید وارد بازار کار اندروید شوید.

پیشنهاد می کنیم تا حرفه ای شدن با ما همراه باشید! اطلاعات تماس : آدرس : تهران، ولی عصر، روبروی پارک ساعی، برج نگین ساعی، طبقه ششم، واحد 23 شماره تماس : 09121442355 ایمیل : info [at] elecomco [dot] com ©کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تیم برنامه نویسی الکامکو می باشد.

هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این سایت پیگرد قانونی دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map