آموزش ساخت سایت از 0 تا 100

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با آموزش  ساخت سایت از 0 تا 100 شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با آموزش ساخت سایت از 0 تا 100 شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با دیدن و شنیدن این قسمت، هر آنچه لازم است در مورد سایت شخصی بدانید را خواهید آموخت.

در نتیجه از همان اول سایت اصولی را راه اندازی می کنید و در آینده نیاز به دوباره کاری نخواهید داشت.

.

.

نکات ریزی را خواهید شنید که موجب می شود سایت وردپرسی شما به بهترین شکل ممکن تنظیم شود و بالاترین بازدهی ممکن را پیدا کند.

نکاتی که در آموزش های رایگان وردپرس به آنها اشاره نمی شود! تصاویر قسمت بسیار مهمی در یک سایت هستند و بعضی از طراحان وب، کار روی تصاویر را بلد نیستند و نمی توانند عکس خوب و مناسب آماده کنند، شما با دیدن این آموزش به سرنوشت آنها دچار نخواهید شد.

.

.

در قسمتی از آموزش به سراغ افزونه اسلایدر رولوشن می رویم.

اسلایدر رولوشن افزونه ایست که می تواند ظاهر هر سایتی را زیر و رو کند و همه طراح های حرفه ای وب از آن برای خلق تجربه کاربری استفاده می کنند! به کمک جعبه ابزاری که قالب بی در اختیار ما می گذارد و همچنین ترکیب کردن دمو های مختلف قالب بی، یک سایت منحصر به فرد برای خود طراحی می کنیم.

ما تا جای ممکن سعی می کنیم سر و کارمون با کد نیفته، اما اگر زمانی افتاد، باید بدونیم چی کار باید بکنیم! بعد از دیدن آموزش با کد های HTML و CSS رفیق خواهید شد! به بررسی افزونه فرم تماس 7 می پردازیم و یاد میگیرید چطور برای سایت خدتون فرم تماس حرفه ای طراحی کنید.

پس از اینکه طراحی سایت تمام می شود، لازم است افزونه هایی نصب شود یا اقداماتی صورت بگیرد که سرعت لود سایت بهینه باشد و از طرفی در گوگل زودتر سایت ما بالا بیاید.

.

.

همه کسانی که قصد دارند خودشان برای خود طراحی سایت کنند.

همه کسانی که قصد دارند در یک آموزش پروژه محور، طراحی سایت را یاد بگیرند.

افرادی که قصد دارند مهارت خودشون در زمینه طراحی سایت را افزایش دهند.

همه افرادی که به دنبال انگیزه ای هستند تا سایت نیمه کاره خود را تکمیل کنند.

همه افرادی که از ظاهر سایت فعلی خود راضی نیستند.

کسانی که به اهمیت حضور در دنیای وب پی برده اند.

کسانی که قصد مهاجرت و گرفتن ویزای تحصیلی دارند.

کسانی که قصد دارند در دنیای وب نیز آوازه مهارت و تخصصشان به گوش برسد.

همه افرادی که به دنبال ساخت برندیگ قوی برای نم خود هستند.

افرادی که قصد دارند طراحی سایت یاد بگیرند تا از آن کسب در آمد کنند.

کسانی که فکر می کنند خودشان قادر به طراحی سایت نیستند.

کسانی که حوصله و انگیزه ای برای یادگیری ندارند.

کسانی که فکر می کنند داشتن یک سایت شخصی اهمیتی ندارد.

افرادی که کاملا از ظاهر سایت خود راضی اند.

کسانی که علاقه ای به شناخته شدن و بیشتر دیده شدن ندارند.

کسانی که فکر می کنند تجربه و مهارت لازم در طراحی سایت را دارند.

یا قصد دارید طراحی سایت یاد بگیرید.

.

.

یا قصد دارید سایت شخصی راه اندازی کنید و از مزایای اون بهره مند بشید.

.

.

9 سال تجربه طراحی سایت را در این دوره خلاصه کرده ایم؛ در این آموزش از صفر تا صد یک سایت طراحی می کنیم و هر آنچه با آن مواجه می شویم را تحلیل می کنیم.

در نتیجه شما با تمام چالش های مسیر طراحی سایت آشنا می شوید و قادر خواهید بود هر سایتی را برای خود طراحی کنید.

شما از روزی که این آموزش را می خرید، 30 روز فرصت دارید تا آن را بررسی کنید؛ در صورتی که به هر دلیل با آموزش ارتباط نگرفتید، می توانید کل مبلغ پرداختی خود را از ما پس بگیرید.

بنابراین هیچ چیز برای از دست دادن وجود ندارد، یا از آموزش طراحی سایت شخصی لذت می برید و یاد میگیرید برای خود سایت طراحی کنید، یا کل مبلغ پرداختی خود را پس می گیرید.

.

.

با پر کردن فرم زیر می توانید قسمت اول آموزش را رایگان در ایمیل خود دریافت کنید.

این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد، اما در این آموزش، حرف های یک طراح وب را می شنوید و دید او نسبت به طراحی یک سایت را خواهید فهمید.

در یک کلام، تجربه های شخصی علی رحمت پور طی 9 سال طراحی سایت را خواهید شنیدید که شاید شنیدن حرف های او، شما را 9 سال جلو انداخت.

.

.

!!! اگه قصد دارید طراح وب حرفه ای باشید، به جای درستی اومدید! چون ما اینجا تمام تلاشمون رو می کنیم به صورت پروژه محور و در کوتاه ترین زمان ممکن، هر آنچه طی چند سال با آزمون و خطا پیدا کردیم رو با شما به اشتراک بزاریم… 0912-8238263 پشتیبانی در تلگرام ارسال تیکت ارتباط با ما سیماگرporteghaliha.

com آخرین اطلاع رسانی ها، نکات و ترفند های مرتبط با وب، معرفی ابزار جدید، اطلاع رسانی از تخفیف ها و فروش ویژه در پیج پرتقالی ها

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map