آموزش ساخت سایت فروشگاهی جوملا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با آموزش ساخت سایت فروشگاهی جوملا در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در دوره طراحی سایت فروشگاهی با جوملا ، همراه هم سایت فروشگاهی دیجیکالا رو با جوملا طراحی میکنیم ، شاید بپرسید : مگه میشه ؟ یعنی جوملا انقدر قوی و گسترده هست که بشه سایت دیجیکالا رو طراحی کرد باهاش ؟ باید بگم بله جوملا خیلی گسترده و قوی هست و به راحتی میشه باهاش طراحی سایت دیجیکالا رو انجام داد .

اما چرا تصمیم گرفتیم که سایت دیجیکالا رو طراحی کنیم ؟ طراحی سایت دیجیکالا نیازمند این هست که با افزونه ها و موارد مختلفی تو جوملا کار کنیم و تقریبا میتونیم اینطوری همه چیز جوملا رو یاد بگیریم این شد که ما برای دوره ، طراحی سایت دیجیکالا رو انتخاب کردیم هر روز تعداد افراد علاقمند به یادگیری طراحی سایت با جوملا بیشتر و بیشتر می‌شود اما دلیلش چی می‌تواند باشد؟ در سال‌های اخیر، جوملا تبدیل به محبوب‌ترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت در جهان شده است و این امر باعث شده تا متخصصین و کارآفرینان حوزه‌های مختلف به دنبال یادگیری کار با جوملا باشند تا بتوانند حرفه‌ی خود را به سطح دیگری از بازار ارائه دهند.

جوملا یک سیستم مدیریت محتوا است، یعنی ابزاری است که با آن می‌توانید یک وبسایت شخصی ، شرکتی ، فروشگاهی یا هر آنچه دوست دارید بسازید و خدمات یا محصولاتتان را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این‌ها شما هیچوقت برای اضافه کردن یک ویژگی منحصربفرد در سایت خود، نیاز به برنامه نویسی ندارید و به راحتی با نصب یک افزونه می‌توانید این ویژگی‌ها را درسایت خود داشته باشید.

افزونه‌ها روزانه توسط هزاران نفر در سراسر جهان آپدیت می‌شوند و بهبود می‌یابند که بدین معنی است که سایت شما با بروزترین ویژگی‌های روز دنیا پیش خواهید رفت.

جوملا ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد که شامل موارد زیر است : در پکیج استثنایی آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با جوملا، تمام جزئیات نصب، اجرا و مدیریت یک سایت فروشگاهی جوملایی را بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این آموزش های طراحی سایت با جوملا بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت کند.

تعداد جلسات: 15 زمان استفاده از دوره: دسترسی دائمی به دوره نحوه استفاده: دانلود فایل جلسات دوره از پنل کاربری شما در فروشگاه دیتادیزاین در کنار ویدئوهای آموزش، فایل‌های مورد نیاز هر جلسه هم موجود است.

نحوه آزمون دوره: بعد از دیدن هر جلسه با پاسخ صحیح به آزمون آنلاین جلسه، فیلم جلسه‌ی بعد به صورت خودکار قابل دانلود خواهد شد.

دوره کامل آموزش جوملا فارسی و کار با سایت جوملا دارای پیش نیاز نمی باشد و بدون دانش فنی نیز میتوان این دوره را به راحتی گذراند.

رضا سردشتی وبمستر و دیجیتال مارکتر است.

علاقه‌ی اصلی او طراحی وبسایت و سئو و بهینه سازی سایت است .

بیش از 14 سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال است و علاقه بسیاری به آموزش از راه دور دارد و بیش از 4 سال است آموزش جوملا ساخته شده توسط وی در خط اول گوگل با کلمه آموزش جوملا پرچم دار است.

در قسمت اول مجموعه 0 تا 100 طراحی سایت دیجیکالا با جوملا به معرفی هاست و دامین پرداخته و ثبت میکنیم ، سپس جوملا را بصورت کلی معرفی و شروع به نصب و راه اندازی سایت با سیستم مدیریت محتوای جوملا مینماییم.

فایل 1 : دانلود جوملا joomla در قسمت دوم آموزش طراحی سایت فروشگاهی دیجیکالا با جوملا به نصب و طراحی قالب میپردازیم و لوگوی سایت را جایگذاری میکنیم همچنین منوی سایت را پیاده سازی میکنیم.

فایل 2 : دانلود قالب و فریم ورک گنتری هلیوم در قسمت سوم به ساخت باکس جستجوی سایت و سیستم ورود و عضویت دیجیکالا میپردازیم که مراحل بسیار جالبی دارد و شروع به شکل دهی سایت میکنیمفایل 3 : دانلود افزونه jf login ورود و عضویت جوملا در قسمت چهارم به نصب و طراحی اسلایشو و باکس های کناری سایت دیجیکالا میپردازیم همچنین منوی سایت را تغییر داده و شبیه دیجیکالا درمیاوریمفایل 4 : دانلود رایگان فونت یکان برای سایت فایل 5 : دانلود افزونه مگامنو megamenu منوی دیجیکالا فایل 6 : دانلود صفحه ساز sppage builder جوملا چرا وقتی آموزش رایگان جوملا هم در سایتتون هست ، این دوره رو باید خریداری کنیم ؟ در این دوره مواردی ذکر شده که به هیچ وجه در آموزش رایگان جوملا به آن نمیپردازیم ، در این آموزش کار با فروشگاه ساز فوق العاده هیکاشاپ ، کارهای امنیتی جوملا ، کارهای سئو و بهینه سازی جوملا که خود شامل هزینه زیادی میشود نیز همراه پکیج دوره آموزش داده میشود.

آیا با استفاده از این آموزش ما می‌توانیم یک سایت کامل یا یک فروشگاه اینترنتی کامل داشته باشیم؟ قطعا بلی.

این آموزش برای تمام کسانی که با جوملا کار می‌کنند لازم است.

اما بعد از آموختن کار با جوملا و فروشگاه اینترنتی بسته به نوع سایتی که میخواهید میتوانید ار افزونه ها و پلاگین های بسیار متنوع جوملا استفاده کنید و طراحی سایت جوملا را با هر نوع سایتی که میخواهید شروع کنید.

این دوره آموزشی دانلودی است یا برای ما ارسال می‌شود؟ این آموزش به صورت دانلودی است و بلافاصله بعد از خرید، می‌توانید فایل‌های دوره را از پنل کاربری خود در سایت دیتادیزاین دانلود کرده و یادگیری خود را آغاز کنید.

آیا می‌توانم این آموزش را در تبلت و موبایل هم ببینم؟ بله.

فایل های این آموزش به صورت ویدیویی و استاندارد می‌باشد و در هر دستگاهی اعم از لپتاپ و تبلت و موبایل و … می‌توانید از این آموزش‌ها استفاده نمائید.

آموزش طراحی سایت با جوملا به صورت کاملا و اختصاصی و رایگان قرار میگیرد ، آموزش تصویری طراحی سایت با جوملا که با نامآموزش 0 تا 100 طراحی وب با جوملا منتشر کردیم شامل : آموزش کامل جوملا از مبحث های ابتدایی توضیح هاست و دامین و پیش نیاز های طراحی سایت ، آشنایی با جوملا ، نصب جوملا ، آموزش مدیریت جوملا ، آموزش طراحی قالب جوملا ، تا طراحی سایت فروشگاهی با جوملا میباشد .

در این آموزش طراحی سایت یا بهتر است بگوییم در اینآموزش طراحی فروشگاه اینترنتی شما کاربران عزیز میتوانید به راحتی سایتتان را بدون هزینه طراحی کنید.

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که به وسیله آموزش ویدئویی طراحی سایت با جوملا میتوانید یک سایت یا یک فروشگاه با تمام امکانات مدنظرتان طراحی کنید.

جوملا یک نرم افزار تحت وب اوپن سورس یا رایگان است که با قدرت و امنیت بالا طراحی سایت را برای شما ممکن میسازد.

کلمات مرتبط : آموزش جوملا ، اموزش جوملا ، طراحی سایت جوملا ، آموزش طراحی سایت با جوملا ، طراحی سایت با جوملا ، آموزش کار با جوملا دوره طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا به صورتی برنامه ریزی شده که شما کاربران.

.

.

قسمت هفتم ویدئوی آموزش طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا را برای شما کاربران گرامی در.

.

.

قسمت هفتم ویدئوی آموزش طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا را برای شما کاربران گرامی در.

.

.

فقط شش دقیقه ابتدایی این ویدئو را میتوانید به صورت آنلاین مشاهده نمایید برای دانلود قسمت ۶ به پایین.

.

.

در قسمت دوم آموزش ویدئویی ۰ تا ۱۰۰ طراحی قالب سایت با جوملا به مباحث زیر میپردازیم : آموزش.

.

.

قسمت سوم دوره آموزش ویدئویی طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا به صورتی برنامه ریزی.

.

.

دوره طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا به صورتی برنامه ریزی شده که شما کاربران.

.

.

قسمت پنجم این آموزش را برای شما عزیزان در این پست قرار داده ایم که شامل طراحی و ساخت.

.

.

قسمت نهم ویدئوی آموزش طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا را برای شما کاربران گرامی در.

.

.

اکثر مردم فکر میکنند برای طراحی قالب سایت جوملا صرفا باید کد نویسی بلد بود که در این صورت هر کسی که علاقه به طراحی سایت داشته باشد فرقی نمیکند چه بخواهید طراحی سایت شرکتی بکنید چه طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید تا اول از همه دانش کد نویسی را فرا بگیرید که برای شروع شامل موارد " php , html و جاوا اکریپ " میشود.

حتما این برایتان خیلی سخت خواهد بود اگر سابقه کد نویسی ندارید یاد گرفتن تعداد زیادی کد که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن کار بسیار زمان بری میباشد و اکثر کسانی که قصد طراحی سایت رو دارن ترجیح میدهند حداقل برای شروع از جایی بغیر از کد نویسی شروع کنند .

شاید شما مشغله زیادی در طول روز دارید و طراحی یک سایت شخصی برای خودتان را میخواهید شروع کنید و سر از کدنویسی در نمیاورید نیازی نیست نگران باشید در این مجموعه طراحی قالب جوملا با استفاده از فریم ورک قدرتمند طراحی قالب جوملا گنتری (gantry) آموزش داده میشود به طوری که شما نیاز به حتی یک خط کد نویسی ندارید در قسمت دوم اين مجموعه ، آموزش طراحي قالب جوملا 3 با فريم ورک طراحي قالب جوملا گنتري gantry آموزش داده ميشود و همچمنين قالب هليوم گنتري نصب ، فعالسازي وآموزش داده ميشود ، در آموزش طراحي قالب جوملا با گنتري به ترتيب نصب گنتري و قالب هليوم ، آموزش ساخت موقعيت در قالب جوملا ، آموزش اختصاص ماژول ها به قالب ، آموزش حذف و اضلفه کردن موقعيت هاي افقي و عمودي ، انواع افکت گذاري در قالب جوملا و آموزش بکاپ گيري و ساخت بسته نصبي را از جوملا آموزش ميدهيم .

با حرفه اي ترين آموزش طراحي قالب جوملا 3 همراه تيم ديتاديزاين باشيد و قالب هاي زيبا و فوق العاده جوملا را به راحتي و بدون کدنويسي بسازيد.

فریم ورک گنتری تهیه شده برای طراحی قالب جوملا که فضای کاربری بسیار ساده و در عین حال پرکاربردی دارد یکی از دیگر ویژگی های این فریم ورک طراحی قالب جوملا رایگان بودن آن است و شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای آنرا از دیتادیزاین دانلود کنید .

به علاوه ما آموزش طراحی قالب جوملا ، که شامل دانلود ، نصب ، تنظیمات و کلیات کار کردن با گنتری را برای شما قرار دادیم تا بدون کد نویسی و کاملا رایگان طراحی قالب جوملا رو یاد بگیرید .

خب اگر از کسی که قبلا طراحی سایت و طراحی قالب انجام داده بپرسید که چطور میتوان به این حرفه وارد شد حتما اول از همه شما نیاز دارید افرادی را پیدا کنید که در زمینه گرافیک برای شما نیاز هایتان را براورده نمایند.

یا اینکه خودتان وارد دنیا گرافیک شوید تا بتوانید طراحی سایت خود را در نرم افزار هایی مثل اسکیچ یا فتوشاپ و .

.

.

ایجاد کنید.

البته یاد گرفتن فوتوشاپ مهرت کار آمدی میتواند برای شما باشد اما یاد گیری این همه فن بسیار زمان بر است و اگر از این روش اقدام کنید به این زودی ها موفق به طراحی قالب جوملا نمیشوید در این روش آموزش طراحی قالب جوملا ، خیر .

تا زمانی که بصورت مبتدی تا نیمه حرفه ای فعالیت میکنید اگر به درستی آموزش طراحی قالب جوملا رو فرا بگیرید هیچ نیازی به کدنویسی یا نرم افزار هایی مثل فوتوشاپ ندارید .

این آموزش ها طوری طراحی شده تا هر کسی بدون هیچ دانش قبلی و پیش نیازی در رابطه با طراحی سایت بتواند یک سایت را حتی تا مرحله طراحی سایت فروشگاهی برساند و از آن بهره برداری کند .

البته ممکن است برای برخی کار های جزئی مانند اعماله کردن یک فونت نوشتاری خاص روی سایت یا از این دست کار ها نیاز به کمی کد نویسی باشد که شما میتوانید آنرا به پشتیبانی قدرتمند دیتادیزاین بسپرید.

شرکت دیتادیزاین با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت ، سئو و به درآمد رسوندن کسب و کار اینترنتی ، همواره پشتیبان و همراه شما کاربران گرامی میباشدبرای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید در دوره آموزش 0 تا 100 جوملا ، طراحی قالب جوملا رو با فریم ورک گنتری به شما آموزش میدیم که با آن میتوانید قالب خود را بسازید و برای کار هایی مانند مدیریت محتوا و مدیریت فروشگاه نیاز به افزونه های جانبی دیگر دارید .

در نهایت شما میتوانید یک سایت فروشگاهی را با تمام ویژگی های محتوایی و امنیتی فقط با 3 یا 4 افزونه بدون حتی یک خط کد نویسی بسازید و چگونگی انجام این کار را میتونید در دروه آموزشی 0 تا 100 جوملا ، طراحی قالب جوملا ببینید .

به شما آموزش میدیم که برای طراحی قالب جوملا و طراحی سایت با جوملا چطور افزونه های مناسب را انتخاب کرده و تنظیمات مورد نظر برای هر کدام را روی آنها انجام دهید مازندران، تنکابن، سه راه خرم آباد، پاساژ بزرگ تنکابن ، طبقه فوقانی پشتیبانی تلفنی 24 ساعته : 0912-8238263 info [at] datadesign .

ir ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه ٩ صبح الی ١٩ عصر تمامی حقوق نزد دیتا دیزاین محفوظ می باشد .

1398 - ساخته شده با توسط تیم دیتادیزاین

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map