آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با laravel

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با laravel شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به نام آفریننده مهربان دوره آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با فریم ورک لاراول به گونه ای طراحی شده است که با مشاهده و یادگیری آن می توانید، هرگونه فروشگاه اینترنتی را بر اساس سلیقه خود و با 90% امکاناتی که در حال حاضر سایت دیجی کالا دارد طراحی کنید.

البته بعد از یادگیری مطالب این دوره، قادر خواهید بود، هرگونه سایتی را متناسب با نیازهای خودتان طراحی کنید.

این دوره آموزشی شامل کلیه سرفصل ها و مطالب مورد نیاز برای یادگیری لاراول می باشد و به جرات می توان گفت پس از گذراندن این دوره به بصورت کامل بر فریم ورک لاراول تسلط پیدا خواهید کرد.

بطور کلی در این دوره آموزشی یاد میگیرید که چگونه امکان افزودن محصول، فیلتر کردن محصولات، سیستم امتیازدهی، مدیریت نظرات، ایجاد درگاه پرداخت، پنل مدیریت جامع شامل مدیریت محصول، مدیریت کاربران، کد تخفیف، افزودن اسلایدر و غیره را طراحی کنید که در قسمت اول با یکایک امکاناتی که قرار است آموزش داده شود، آشنا خواهید شد.

همانگونه که می دانید، همزمان با رونق گرفتن کسب و کار های اینترنتی و گرایش مردم به سمت تجارت آنلاین، حرفه طراحان و برنامه نویسان وب نیز پر رونق تر از گذشته شد و آینده روشن تری را نیز برای آن می توان پیش بینی نمود.

«فریم ورک لاراول» که با عنوان محبوبترین فریم ورک PHP در وب شناخته می شود، این روز ها هم به واسطه قدرت بی نظیری که در برنامه نویسی تحت وب دارد به کار برنامه نویسان می آید و هم به دلیل یادگیری آسان و راحت نمودن بسیاری از فرایند ها، به کار افرادی می آید که مشتاقانه منتظرند تا برنامه نویسی وب را فرا بگیرند و از این حرفه کسب درآمد کنند.

پیشتر مجموعه رایگان آموزش لاراول منتشر شد که مورد استقبال فراوان کاربران سایت میهن لرن قرار گرفت، این موضوع و درخواست های متعدد کاربران عزیز سایت، ما را بر آن داشت تا با دوره آموزشی جامع و پروژه محور را برای شما عزیزان تدارک ببینیم که در آن بصورت صفر تا صد فریم ورک لاراول را با اجرای یک پروژه عملی بیاموزید.

کاربران محترم، تمرکز این دوره روی مباحث Back-End یا برنامه نویسی می باشد و طبعا در صورت علاقه مندی به طراحی، باید دروه های طراحی وب را بصورت Front-End را بگذرانید.

هدف از این دوره آموزشی، آموزش کامل فریم ورک لاراول به صورت کاربردی و پروژه محور است تا در قالب ساخت یک سایت به صورت عملی، بتوانید تمامی مطالبی که برای طراحی و ساخت هر نوع سایتی به صورت کامل نیاز است را یاد بگیرید.

بدون تردید، پس از مشاهده این دوره می توانید با دریافت پروژه های مختلف برنامه نویسی لاراول به کسب درآمد بپردازید.

تعداد قسمت ها: 31 قسمت زمان آموزش: 14 ساعت سطح دوره: مقدماتی تا پیشرفته با عنایت به اینکه تدوین فهرست و شیوه تدریس به گونه ای طراحی شده است تا سوالاتی که در ذهن مخاطب شکل می گیرد، بلافاصه پاسخ داده شود؛ بی شک بدون هیچگونه مسئله‌ای نرم افزاری و یا فنی آموزش را تا انتها مشاهده خواهید کرد، اما در صورت هرگونه مشکل و نیاز به پاسخگویی، می توانید در نظرات همین پست، آن را مطرح نمایید تا توسط مدرس دوره پاسخ داده شود.

پشتیبانی مربوط به فروش، بررسی آپدیت ها و مشکلات دانلود نیز، از طریق آدرس www.

mihanlearn.

net/support بصورت تیکتی و 24 ساعته انجام می شود.

چنانچه مایل به دریافت این پکیج بصورت پستی می باشد و یا میخواهید کتاب آموزشی لاراول را نیز خریداری کنید، از طریق تیکت مطرح نمایید.

به منظور تضمین کیفیت، برای این محصول 7 روز گارانتی بازگشت وجه فوری در نظر گرفته شده است، تا کاربران محترم با اطمینان این محصول را خریداری نمایند.

توجه: این دوره به دلیل اینکه با لاراول 5.

6 ضبط شده بود نیاز به آپدیت داشت، لذا تا زمان آپدیت پروژه پیشنهاد می‌شود از دوره جدید میهن لرن در زمینه لاراول که با لاراول 7 ضبط شده است استفاده نمایید.

دانلود آموزش رایگان لاراول این مطلب مورد پسند شما بود؟ با کلیک روی ستاره‌های زیر به آن امتیاز دهید.

میانگین امتیاز: 2.

8 / 5.

تعداد امتیازها: 14 تاکنون امتیازی برای این مطلب ثبت نشده است، می‌توانید اولین نفر باشید! کتاب های تجارت الکترونیک کتاب «آموزش صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ » آموزش دیجیتال مارکتینگ (رشد کسب و کار) آموزش صفر تا صد سئو – دوره «دکترای سئو» آموزش وردپرس مگا دوره نخبگان وردپرس – طراحی سایت بدون کدنویسی کتاب های تجارت الکترونیک کتاب صفر تا صد سئو در وردپرس توی دوره پیاده سازی محصولات متغیر هم آموزش داده میشه؟ مثلا یه محصول 4 تا سایز داره و هر کدوم قیمت متفاوت با سلام میخام دوره ساخت فروشگاه ر دانلود کنم ولی لینک خرید رو نزاشتید آیا مشکلی هست؟ سلام من دیروز دوره دیجی خریدم ولی برام لینک دانلود ارسال نشده سلام وقت بخیر لینک بلافاصله پس از پرداخت ایمیل می شود، احتمالا داخل پوشه spam ایمیلتان قرار دارد.

لطفا بررسی کنید و چنانچه موجود نبود (در صورت اشتباه وارد نمودن ایمیل هنگام خرید) با ای دی تلگرام [email protected] اطلاع دهید تا سریعا لینک ارسال شود.

با احترام سلام خواستم ببینم در این دوره mvc هم وجود دارد سلام /خسته نباشید /ایا پروژه کاملش هم در اختیار ما قرار میدهید ؟؟؟؟؟چون من اونو نیاز دازم /لطفا پاسخ دهید !تشکر/ سلام وقت بخیر بله قرار دارد.

سلام باتشکر از شما من به این دوره نیاز دارم فقط من یکی دوتا سوال دارم 1-این دوره آموزش اخرین نسخه فریم ورک لاراول هستش؟ 2-ممکنه یه تخفیفی بدین؟ چون من دانشجو هستم و برام سخته یکم پرداختش در اخر تشکر به خاطر سایت خوبتون سلام وقت بخیر ، کد تخفیف باز هم میذارید؟ سلام وقت بخیر این نسخه روی همه ویندوزها قابل نصب هست؟ من ویندوز 8 دارم با سلام وقت بخیر بله پس چرا دکمه خرید نداره ؟!! سلام وقت بخیر نسخه اموزش لاراول چند است؟ 5.

6 با سلام و خسته نباشید ورژن چند لاراول رو اموزش میدید در این ویدیو با سلام بعد خریداری بسته آموزشی کد منبع پروژه آیا در آن قرار دارد؟ با سلام وقت بخیر بله در پکیج قرار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت کد تخفیف: b99 میزان تخفیف: 70% فعال تا روز شنبه مورخ 8 آذر 1399 مشاهده دوره‌ها نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map