آموزش طراحی سایت با html

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با آموزش  طراحی سایت با html شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سرفصل‌های پست با سلام خدمت تمامی علاقمندان به مباحث آموزشی طراحی سایت ، دوره آموزش HTML سایت سیماگر یک دوره جامع و در عین حال رایگان است که به آموزش HTML از مقدماتی تا پیشرفته می پردازد .

پس اگر علاقمند به فراگیری HTML این زبان نشانه گذاری محبوب هستید فرصت را از دست ندهید و این دوره آموزشی را مطالعه نمایید.

شاید بارها براتون اتفاق افتاده که با دیدن یک سایت با طراحی خاص و زیبا به وجد بیاید و دلتون بخواد که یک سایت شخصی مطابق با سلیقه خودتون طراحی کنید در اون لحظه مطمئنا کنجکاو شدید که بدونید این سایت چجوری و با چه دانشی ساخته شده خب برای رفع این کنجکاوی فقط کافیه روی صفحه ی سایت مورد نظرتون راست کلیک کنید و سپس گزینه‌ی View Page Source را انتخاب کنید حالا شما با یکسری حروف و کاراکترهای لاتین مواجه خواهید شد که متون فارسی سایت را در بر گرفتند ، تمامی این عناصر در کنار هم باعث شکل گیری این صفحه سایت شده اند .

شاید اولش با دیدن این همه کاراکتر و حرف لاتین کمی گیج شده باشید ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست چون شما خیلی زود می‌تونید با تک تک این عناصر و معنی و مفهوم و کاراییشون آشنا بشید البته به شرط داشتن صبر ، حوصله ، پشتکار و مهم تر از همه اینا علاقه .

روی علاقه تاکید بیشتری می‌کنم چون به نظر خودم علاقه مهم ترین مشوق برای یادگیری مباحث طراحی سایت هست و تا علاقه نباشه عملا تلاشی هم صورت نمی‌گیره ، شما با یادگیری قواعد و زبان های برنامه نویسی تحت وب می‌تونید در فضای وب روی صفحه ی مرورگرتون نقاشی کنید و سپس به تک به تک عناصر نقاشیتون جون بدید و اونا رو به حرکت دربیارید و بعد این اثر هنری را در معرض دید عموم قرار بدید و حتی از این راه کسب درآمد هم داشته باشید پس اگر احساس می‌کنید که علاقمند به یادگیری مباحث طراحی سایت هستید آموزش‌های ما رو به هیچ عنوان از دست ندید چون این آموزش‌ها حاصل تجربه‌ی ما در این زمینه هست و به شما این ضمانتو میدیم که پکیج آموزشی ما برای شما عزیزان مفید خواهد بود .

در این بخش سرفصل های کلی دوره آموزشی HTML که به صورت رایگان برای شما آماده شده است را مشاهده می‌کنید.

در تهیه این سرفصل سعی کرده‌ایم تا با استفاده منابع معتبر داخلی و خارجی برای شما دوره‌ای کامل و جامع را تهیه کنیم.

اگر به نظر شما در سرفصل ها مبحث مد نظر شما وجود ندارد، لطفا به ما اطلاع دهید.

فصل ۱ .

مقدمه ای بر HTML فصل ۲ .

آشنایی با ساختار صفحات وب فصل ۳ .

صفت ها در HTML فصل ۴ .

تگ های قالب بندی متن فصل ۵ .

کار با لینک ها در HTML فصل ۶ .

کار با تصاویر در HTML فصل ۷ .

کار با لیست ها در HTML فصل ۸ .

کار با جداول در HTML فصل ۹ .

کار با بلوک ها در HTML فصل ۱۰ .

کار با فریم ها در HTML فصل ۱۱ .

کار با جاوا اسکریپت در HTML فصل ۱۲ .

کامنت گذاری در HTML فصل ۱۳ .

کار با استناد و نقل قول در HTML فصل ۱۴ .

کار با CSS در HTML فرق HTML و CSS فصل ۱۵ .

آشنایی با Head در HTML فصل ۱۶ .

آشنایی با Layout در HTML فصل ۱۷ .

طراحی واکنش گرا در HTML فصل ۱۸ .

Computer Codes در HTML آشنایی با Computer Code ها در HTML فصل ۱۹ .

موجودیت ها در HTML فصل ۲۰ .

کار با فرم ها در HTML فصل ۲۱ .

HTML5 فصل ۲۲ .

آشنایی با گرافیک در HTML فصل ۲۳ .

رسانه در HTML فصل ۲۴ .

آشنایی با API ها در HTML فصل ۲۵ .

جمع بندی HTML در این دوره شما به زبان نشانه گذاری اچ تی ام ال به صورت کامل دسترسی خواهید داشت.

شما با یادگیری زبان نشانه گذاری اچ تی ام ال، یکی از اولین قدم ها را برای یادگیری طراحی سایت برداشته اید.

دنیای طراحی وب سایت‌ها بسیار بزرگ است و در صورتی که به زبان های برنامه نویسی وب در ادامه مسلط شوید، با بازاری بسیار پویا در ارتباط خواهید بود.

آشنایی اولیه، کار با اینترنت و وب سایت ها و دیگر هیچ پیش نیازی وجود ندارد.

این دوره به صورت رایگان در وب سایت سیماگر توسط علی اسمعیلی تهیه شده است و شما می‌توانید به صورت نامحدود از این دوره استفاده نمایید.

سلااااااام سلاااااام خسته نباشید کار درستان خدا قوت راستی اون دستمون راست میگه هر فصل آموزش و زیرشاخه خودشو داره مثل لیست های dl وقتی زیرشاخه هارو انتخاب میکنیم و کلیک میکنیم باز میشه ولی آموزش های فصل 25 ادامه مسیر و و و … که اتفاقا خیلی هم مهمه و دل گرمی آخر کاره باز شدنی نیست که نیست (: سلام کیوان عزیز، بخش رفرنس ها به زودی قرار میگیره.

بخش آزمون که فعاله و میتونید استفاده کنید، مشکل کجاست؟ قسمت 25 تون باز نمیشه… ممنون از سایت فوق العادتون 125151 سلام ، سرفصل های HTML که قسمتی نیست.

کدام مقاله باز نمیشه ؟ بله قسمت 25 تون باز نمیشه منظورتون اگر فصل بیست و پنجمه بله به زودی بروزرسانی میشه صفحه.

ببخشید میشه بگید html بهتره یا css سلام مهدی ، این دوتا اصلا مکمل همدیگه هستند و در این لحظه وجود هرکدوم بدون اون یکی بی معنی هستش.

پس خود آموزش کجا قرار گرفته؟ سلام علی داخل همین مقاله هستن دیگه روشون کلیک کن.

آها ممنون فکر کردم ویدعویی چیزی همراشه خواهش میکنم موفق باشی سلام ممنون از سایت خوبتون درحال حاظر آموزش HTML و CSS تمام هست یا هنوز ناقصه؟ سلام علی.

html خیلی وقته کامل شده دوره CSS چطور؟ سلام علی جان به زودی تکمیل میشه.

سلام میشه بگین چطوری باید تو html باکس درست کنم؟ ر کاری میکنم نمیشه از تگ هم استفاده کردم.

البته بعد از تگ چیزایی که لازم بود رو نوشتم مثل class=”box” و … سلام نیما جان.

به طور کلی داخل HTML به تنهایی نمیتونی باکس‌ای که تو نظرت هست رو ایجاد کنی.

برای ایجاد کردنش باید از کلاس های سی اس اس استفاده کنی.

مثلا اول همونطور که گفتی class="box" رو وارد کنی بعدش برای ادامه مثلا با استفاده از padding و background-color یه باکس خیلی ساده رو ایجاد کنی.

سلام و خسته نباشید ادامه آموزش html , css رو نمیذارین کامل شه؟؟؟!!!! سلام حمیدرضا.

نزدیک به ۷۰ مقاله درباره html نوشتیم.

سرفصل ها مشخص نیست؟ واضح در سایدبار درج کردیم.

همینطور css در منو هست میتونید مشاهده کنید به نظرم آموزش HTML برای شروع سئو واقعا میتونه مفید باشه ، به شرطی که بعد از اتمام آموزش عجله نکنن و نخوان همه چیزایی که یاد گرفتن یکباره پیاده کنن سلام، بله دقیقا خیلی میتونه براشون مفید باشه.

ممنون از پیامتون.

موفق باشید 😉 عرض سلام و خسته نباشید.

بنده یک وبسایت دارم که پرستاشاپی هست.

در یک قسمت میخوام که باکس ساده ایجاد کنم.

تغییرات css رو اعمال کردم و باکس ایجاد شدولی متاسفانه نمیتونم به خود سایت منتقل کنم چون باید html هم دستکاری بشه که در ویرایشگر قالب محلی برای اون نیست.

نمیدونم کدهای html در کجای هاست قرار داده شده اند.

اگه میشه یه راهنمایی بفرمایید.

سلام زانیار عزیز، فایل های قالب شما در فروشگاه ساز پرستاشاپ داخل پوشه Themes و ماژول ها نیز در پوشه modules قرار داره.

از طریق این بخش ها میتونی ویرایشت رو انجام بدی.

البته در نظر داشته باش که این فایل ها جز HTML شامل کد ها و Shortcode های مخصوص پرستاشاپ هستند و باید اون ها رو با دقت ویرایش کنی.

موفق باشی.

سلام ببخشید چرا لینک های فصلهای 6تا11 کار نمیکنند سلام دوست عزیز.

فعلا این بخش‌ها تکمیل نشدن.

سلام رضا جان الان دیگه تکمیل شده 🙂 با تشکر از آموزش طراحی سایت خواهش میکنم .

موفق باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت اینجا کلیک کن و اسکرین شات یا ویسی از مشکل یا سوالت اپلود کن: حداکثر حجم فایل برای آپلود: 1 مگابایت.

فایل‌های مجاز برای آپلود: عکس, ویس, ویدیو, ورد یا پی دی اف, فایل متنی, زیپ.

شما می‌تونید برای بهتر پرسیدن سوالتون، عکس یا ویس یا حتی فیلم در بخش نظرات سیماگر آپلود کنید.

برای ضبط ویس می‌تونید از خود واتس آپ استفاده کنید و بعد اینجا آپلود کنید و برای ارسال عکس هم کافی هست اسکرین شات بگیرید.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم می‌توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک ایمیلی این نوشته شوید.

عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت: این تفاوت اصلی ما با اکثر سایت‌ها می‌باشد، بله بالای ۹۵ درصد از مقاله‌های سیماگر را سایت‌های دیگر کپی می‌کنند، و این نشان میدهد که مقالات ما در زمینه خود جز بهترین های فضای وب فارسی هستند چرا که بالای ۸۰ درصد عکس‌ها اختصاصی بوده و همینطور برای هر مقاله خالصانه زمان گذاشته شده تا کیفیت بالایی داشته باشند، از بازخوردهای کاربران در نظرات به کیفیت این مقاله‌های رایگان می‌توان به راحتی پی برد، حال ببینید خدمات غیررایگان ما چه کیفیتی خواهند داشت.

دیگر کیفیت کپی کردنی نیست ;-) عضویت در خبرنامه هفتگی برای دریافت:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map