آموزش طراحی سایت در همدان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید آموزش  طراحی سایت در همدان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این صفحه هنگامی نمایش داده می شود که محتوای مورد نظر شما در سامانه وجود نداشته باشد و یا پاک شده باشد.

لطفا در نوار جستجو به دنبال عبارتی دیگر بگردید.

و یا از اشیاء موجود در صفحه استفاده نمائید.

صفحاتی که دارای کیفیت مطلوب نیست و کارایی آن توسط موتور جستجو تائید نمی شود .

طبق معمول از لیست محتوای سایت حذف می شود که بهترین و کاربردی ترین نتیجه در جستجوی کاربر اتفاق بیفتد .

پیشنهاد میشود دوباره جستجو کنید گروه نرم افزاری سرویس ایران تا کنون توانسته بیش از ۸۳۵ پروژه موفق وب و ۲۴۸ اپلیکیشن شخصی موبایل و ۹۱ اپلیکیشن شرکتی و سازمانی تولید و راه اندازی کند .

همچنین سرویس ایران از نظر جستجوگرهایی نظیر گوگل و یاهو عنوان برترین نام تجاری ایرانی رادر سالهای ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ کسب کرد که در آن زمان سرویس ایران فقط یک سایت استاتیک کاتالوگوار بود و امروزه به عنوان فروشنده و تولید کننده برنامه ها و محصولات مجازی و توسعه دهنده خدمات تجارت الکترونیک در ایران بشمار می رود.

درحال حاضر گروه نرم افزاری سرویس ایران تحت نام حقوقی شرکت بنیان داده گستر هگمتان که متعلق به همین گروه است فعالیت می کند.

عضویت در خبرنامه: تلفن دفتر: 0912-8238263 مرکزی: 0912-8238263: 0912-8238263 بازاریابی : ********* مدیرپروژه: 0912-8238263: 0912-8238263 کل: 0912-8238263 ایده پردازی: ********* آدرس: همدان – شهرک مدنی بلوار نبوت روبروی بانک مسکن و مهر ایران – گروه نرم افزاری سرویس ایران: طبقه دوم 📩 info(ad)serviceiran.

ir جهت پیگیری سفارشات و اطلاع از تخفیفات و محصولات جدید ما را دنبال کنید.

صفحه اینستاگرام: https://www.

instagram.

com/serviceiran_com شما میتوانید در هر زمان از شبانه روز از طریق لینک مستقیم تلگرامی پیغام یا متن سفارش خود را برای ما ارسال بفرمایید گفتگوی تلگرامی: https://t.

me/hosseineghlimia تمامی حقوق نزدگروه سرویس ایران محفوظ است.

صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | درخواست پشتیبانی برای ارتباط مستیقیم با ما یکی از کارشناسان را جهت پیگیری و پشتیبانی انتخاب نمائید .

آیدی مستتقیم تلگرام: سیماگر تماس تلفنی با مدیر گروه 0912-8238263 به صورت 24 ساعته

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map