آموزش طراحی سایت 0 تا 100

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

آموزش  طراحی سایت 0 تا 100 از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با دوره‌ی ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، با تکیه بر قدرت نرم‌افزار فتوشاپ و کدنویسی CSS HTML PHP Wordpress میتوانید به تمام سوال‌های بالا جواب مثبت دهید.

با این آموزش می‌توانید هر نوع سایت خبری و فروشگاهی را با طراحی اختصاصی خودتان راه‌اندازی کنید.

علاوه بر این شما یاد می‌گیرد با کمک بوت‌استرپ سایت خود را ریسپانسیو کنید تا بهترین نمایش را در مویایل و تبلت داشته باشد.

این تمام ماجرا نیست.

شاید شما بخواهید از قالب‌های حرفه‌ای خارجی استفاده کنید.

در این دوره شما یادمی‌گیرد که چطور قالب‌های حرفه‌ای را فارسی‌سازی و سیماگر کنید تا برای سایت‌های فارسی مناسب باشد.

با دیدن این دوره شما می‌توانید به عنوان یک طراح‌سایت و توسعه‌دهنده front-end وردپرس کسب درآمد کنید، پس باید بدانید که چطور پروژه قبول کنید و با مشتریان خود قرارداد ببندید.

بخش پایانی این دوره مخصوص شما است تا بتوانید مثل یک طراح حرفه‌ای قرارداد ببندید و با خیالی آسوده از تخصص خود کسب درآمد کنید.

با مسیر دوره، نرم افزارهای مورد نیاز و مفاهیم کاربردی طراحی آشنا می‌شویم طراح گرافیکی سایتمان را با استفاده از فتوشاپ پیاده‌سازی می‌کنیم طرحی که در فتوشاپ ایجاد کرده‌ایم را با کدنویسی پیاده‌سازی می‌کنیم طرحی که کدنویسی کرده‌ایم را به قالب وردپرسی تبدیل می‌کنیم با نرم‌افزار adobe xd طرح گرافیکی قالب خود را پیاده‌سازی می‌کنیم طرحی که در فتوشاپ ایجاد کرده‌ایم را با کدنویسی پیاده‌سازی می‌کنیم با کمک توابع ووکامرس و وردپرس قالب فروشگاهی را وردپرسی می‌کنیم دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی دارای پیش نیازهایی می باشد که قبل از ثبت نام می بایست به آنها توجه کنید تا در ادامه آموزش به مشکل نخورید.

امیر دینی بیش از 8 سال است که مدرس ، برنامه نویس و توسعه دهنده سمت وب است .

مدرس بیش از 15 دوره‌ی برتر آموزشی در سطح وب با بیش از 2100 دانشجو در زمینه طراحی سایت و برنامه‌نویسی است.

برنامه‌نویسی را با php و وردپرس شروع کرد و اکنون به عنوان برنامه‌نویس ارشد سیماگر و سیماگر فعالیت می‌کند.

در این دوره ما بصورت جزیره‌ای به شما آموزش طراحی سایت نمیدهیم، یک پروژه تمام عیار را از اول اول یعنی وقتی که یک فایل سفید خالی در فتوشاپ است کار میکنیم تا انتها که یک قالب وردپرس و ووکامرس است البته بعد از اتمام دوره میتوانید هر نوع سایتی با هر سبکی که خواستید طراحی نمایید.

عکسی که در زیر میبینید نسخه گرافیکی پروژه‌ی اولی است که در این دوره انجام می‌شود.

شما در این دوره ۲ قالب کامل را به صورت کامل ایجاد می‌کنید: پروژه طراحی قالب مشاوره املاک: پروژه طراحی سایت فروشگاهی : شما هم تصویر پروژه‌های خود را برای ما بفرستید تلگرام: t.

me/hamyarco تلگرام: t.

me/hamyarco سلام و خسته نباشید خدمت آقای دینی و همیار آکادمی خیلی ممنون از این دوره بی نظیر واقعا فوق العادس.

کاملا از صفر توضیحات داده میشه.

خیلی واضح آموزش داده میشه و امکان نداره کسی متوجه نشه.

اگه کسی دو دل هست واسه ثبت نام حتما شرکت کنه.

سلام خسته نباشید .

وااااقعا از دوره لذت بردم خیلی خیلی دوره ی حرفه ای هستش .

تشکر از همیار اکادمی و استاد های خوب دوره سلام واقعا دوره ها عالین و اینکه دوره های جدید در اختیار دانشجوهای قبلی قرار میدید فوقالعادس امیدواورم همیشه اینطوری بمونه واقعا از نحوه بیان این دوست عزیز و دانش و ذوقی که موقع آموزش دارند لذت بردم و خیلی ممنونم از مجموعه همیار بابت این آپدیت خوب و جامع ، امیدوارم که همواره موفق و شاد و سلامت باشید .

این دوره رو به دوستانی که میخواهند شروعی پر قدرت داشته باشن پیشنهاد میکنم چرا که گستردگی و ریز بینی برخی نکات این دوره میتونه قدم اول محکمی رو برای کسب مهارت و بازار کار شما برداره .

یکی از بهترین و جامع ترین ( بیشتر از جامع) دوره ای که تا الان همراهش بودم‌.

تشکر از آقای دینی حسین رسولی زکریا (دانشجوی دوره) مهر ۷, ۱۳۹۹ با سلام خدمت جناب مهندس دینی عزیز ؛ تشکر فراوان بابت آموزش عالیتون ؛ خدا قوت ؛ بنده تا قسمت سوم دوره رو دیدم ؛ عالی بود ؛ دیدم نسبت به طراحی سایت عوض شد و مشتاق تر شدم ؛ بنده تمامی نرم افزارها رو هم طبق آموزش دانلود و نصب کردم ولی متاسفانه Adobe XD نصب نشد ؛ استرس گرفتم چون در ادامه دوره حتما استفاده خواهد شد ؛ ویندوز بنده ۸ هست ؛ چیکار باید بکنم ؟ ممنون میشم راهکاری بدین که بتونم این نرم افزار مهم رو نصب کنم و بتونم ادامه دوره رو بدون استرس طی کنم ؛ ممنون از لطفتون amir.

dsa1 (دانشجوی دوره) مهر ۱۶, ۱۳۹۹ سلام و عرض ادب خیلی متشکر از لطف شما نسبت به بنده و این دوره ی آموزشی ؛ امیدوارم که در ادامه ی مسیر دوره هم بتونیم رضایت شما بزرگوار رو جلب کنیم .

اما در رابطه با نصب نرم افزار xd ، ما در بخش دوم آموزشمون به طور کامل نصب آخرین نسخه رو خدمتتون آموزش میدیم ، شما میتونین با رسیدن به اون بخش از آموزش خیلی راحت نرم افزار رو نصب کنید ، چنانچه مشکلی هم باز بود ، تیکت که ارسال بکنید بنده به صورت کامل براتون مشکل رو رفع میکنم موفق باشید محمد مهدی مهر ۱۰, ۱۳۹۹ سلام وقت بخیر من به بخش فرانت کاملا مسلط هستم میشه از بخش تبدیل قالب به وردپرس استفاده کنم و اون رو خریداری کنم؟ حسین رحیمی مهر ۲۹, ۱۳۹۹ با سلام ما امکان خرید دوره به صورت بخش به بخش رو نداریم.

محمدجواد شیخ‌الاسلامی مهر ۱۳, ۱۳۹۹ فرق این با وبمستران هوشمند چبه؟ کسی که توی این شرکت میکنه وبمستران هوشمند بدردش میخوره؟ و کسی که توی وبمستران هوشمند شرکت کرده این بدردش میخوره؟ حسین رحیمی مهر ۲۹, ۱۳۹۹ با سلام و احترام دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت: در این دوره شما برنامه‌نویس front-end سایت می‌شید و می‌تونید هم قالب سایت طراحی کنید هم به عنوان برنامه‌نویس فعالیت کنید.

دوره وبمستران هوشمند: در این دوره شما سایت و کسب و کار خودتون رو ایجاد می‌کنید یا می‌تونید بدون کدنویسی برای دیگران سایت طراحی کنید.

محمدحسین مهر ۱۷, ۱۳۹۹ سلام من تازه میخوام شروع کنم برنامه نویسی رو میخواستم بدونم که برنامه php stormبهره یا ورد پس حسین رحیمی مهر ۲۰, ۱۳۹۹ با سلام و احترام اگر منظور شما وردپرس هست php strom یک نرم‌افزار برای برنامه‌نویسی است (کدها رو درون php strom می‌زنیم) وردپرس یک سایت‌ساز است که می‌توانیم آن را با برنامه‌نویسی گسترش دهیم.

علی مهر ۱۹, ۱۳۹۹ احساس نمی کنید هزینش خیلی بالاست؟ الان این چیزایی که شما نوشتید را جدا جدا بخوایم بخریم از سایت های مختلف خیلی کمتر در میاد (حتی اگه دوبار هر کدوم رو بخریم) .

میشه بدونم چرا؟ حسین رحیمی مهر ۲۹, ۱۳۹۹ با سلام و احترام موارد گفته شده و آپدیت‌هایی که برای دوره میاد بسیار با ارزش هستند و هزینه‌ی دوره پایین در نظر گرفته شده.

برای مثال می‌تونید توجه کنید که هزینه‌ی طراحی یک سایت ساده الان حداقل ۲ برابر هزینه‌ی یادگیری طراحی سایت است.

قاسمی مهر ۲۲, ۱۳۹۹ سلام وقت بخیر.

پیش نمایش از دوره رو ندارید؟ حسین رحیمی مهر ۲۹, ۱۳۹۹ با سلام و احترام خیر ولی شاید در آینده به صفحه اضافه شد.

مهرداد مهر ۲۲, ۱۳۹۹ سلام ، شرکت در آزمون های دوره اجباری هستش و حتما باید انجام بشه ؟ حسین رحیمی مهر ۲۹, ۱۳۹۹ با سلام و احترام بله آزمون‌ها باید حتما انجام شود ولی معمولا هر آزمون بیشتر از ۱۰ دقیقه زمان نمی‌برد.

ali مهر ۲۵, ۱۳۹۹ سلام خسته نباشید .

خواهش میکنم که یک بار دیگه تخفیف بذارید سعید مهر ۲۵, ۱۳۹۹ سلام من میخواستم سایت اموزشی بیارم بالا با این صفر تا صد طراحی سایت میتوانم ایا ؟ حسین رحیمی مهر ۲۹, ۱۳۹۹ با سلام و احترام با توجه دیدگاه شما، پیشنهاد می‌کنم حتما در دوره وبمستران هوشمند شرکت کنید.

کافیه در صفحه‌ی دوره بخش درخواست مشاوره رو تکمیل کنید.

https://hamyar.

co/course/smartسیماگرasters/ رسول مهر ۲۸, ۱۳۹۹ سلام، وقت بخیر، لطفا چند نمونه کار دانشجویان این دوره یا چیزی که شبیه به کار نهایی است و بزارید نمونه هاشو ببینیم ، ممنون محمد رضا محمدی (دانشجوی دوره) مهر ۲۹, ۱۳۹۹ سلام خدمت کادر آموزشی همیار در خصوص مباحثی که در دوره ارائه میشه، لطفا مباحث زیر رو به سبک دیجی کالا در سرفصل آموزشی قرار بدید.

این موارد به این شکل که عرض کردم خدمتتون آموزش داده نشده و برای دوستانی که در این حوزه به صورت تخصصی کار میکنن خیلی کاربردیه.

۱- مقایسه محصولات ۲- اضافه کردن به علاقمندی ها ۳- فیلتر موجود/ناموجود برای محصولات ۴- فیلتر قیمت ممنون میشم اگر انجام بدید amir.

dsa1 (دانشجوی دوره) مهر ۲۹, ۱۳۹۹ سلام وقت بخیر در پروژه ی دوم که درحال ضبطش هستیم ، این موارد اعم از مقایسه محصولات ، اضافه کردن به علاقمندی ها ، فیلتر قیمت، مدیریت موجودی در انبار و .

.

.

پیاده سازی خواهد شد موفق باشید محمد ناجی مهر ۳۰, ۱۳۹۹ با سلام و ادب احترام به شما زحمتکشان همیار اکادمی.

بنده در حین مطالعه مقاله خوب شما پیشنهادی که به ذهنم رسید در صورت امکان یک دموی آموزشی را در سایتتون قرار بدین تا خریداران بتوانند با خیال راحت بعد از دیدن دموی اموزشی بدون دغدغه و از دست رفتن هزینه خریدار جلوگیری شود .

من خودم طالب خرید این محصول هستم ولی نمیدونم نحوه آموزش به چه روشی است آیا به درد من میخورد یا نه ؟ لطفا مراعات مشتری را بکنید .

با تشکر حسین رحیمی آبان ۳, ۱۳۹۹ با سلام و احترام حتما در این مورد فکر می‌کنیم و به دوره اضافه خواهیم کرد.

محمد رضا محمدی (دانشجوی دوره) آبان ۴, ۱۳۹۹ سلام خدمت اساتید محترم دروه یکی از مواردیکه امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته امکان انتخاب ثبت نام و ورود از طریق شماره تلفن همراه و ایمیل می باشد.

در عین حال در خصوص عکس پروفایل، چون عموم کاربران با gravatar آشنا نیستند، قراردادن امکان آپلود عکس پروفایل در سایت خیلی بهشون کمک میکنه.

اگر لطف کنید و این موارد رو هم در آموزش جامعی که در حال تدوینش هستید بذارید ممنون میشیم.

سپاس حسین رحیمی آبان ۵, ۱۳۹۹ با سلام و احترام این موارد در طراحی سایت قرار ندارد بلکه در کدنویسی back-end است و همچنین پلاگین‌های خوبی برای این کار وجود دارد.

امید کیانی (دانشجوی دوره) آبان ۹, ۱۳۹۹ سلام خسته نباشید .

وااااقعا از دوره لذت بردم خیلی خیلی دوره ی حرفه ای هستش .

تشکر از همیار اکادمی و استاد های خوب دوره علیرضا ابراهیمی آبان ۱۹, ۱۳۹۹ سلام خسته نباشین یه سوال بنظر شما بهتر نیست که اول وردپرس رچ آموزش ببینیم بعد وارد فضای UI و طراحی قالب و امثال این ها بشیم؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با سلام و احترام شما باید وردپرس رو در حد نصب بلد باشید که در این دوره همین مورد هم گفته می‌شه.

میثم آبان ۲۰, ۱۳۹۹ با سلام و احترام ما که نه ویندوز داریم و نه مک چکار کنیم؟ یه اوبونتو۱۴.

۰۴ دارم.

حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با سلام و احترام این دوره رو روی گوشی‌های اندرویدی هم می‌شه دید.

دانیال دیناروند آبان ۲۱, ۱۳۹۹ سلام این دوره هم با اسپات پلیر هست؟ توروخدا بگین نیست.

.

واقعا اذیتی داره.

باتشکر از همیار حسین رحیمی آبان ۲۴, ۱۳۹۹ با سلام و احترام این دوره هم با اسپات پلیر دیده می‌شود.

محمد رضا محمدی (دانشجوی دوره) آبان ۲۴, ۱۳۹۹ سلام و عرض ادب این کامنت من جنبه گله گذاری داره.

ما تقریبا اواخر آبان هستیم و زمان زیادیه که از ارائه آخرین قسمت آموزش طراحی سایت می گذره و مباحث جدید ارائه نشده.

این فاصله در ارائه خیلی اذیت کننده است و به شخصه برنامه ریزیم بهم خورده.

از طرفی این مسئله به ذهن خطور میکنه که حتما مشکل جدی در خصوص ارائه مابقی مباحث وجود داره.

ممنون میشم که اگر مشکلی وجود نداره زودتر مابقی آموزش در دسترس قرار بگیره.

سپاس حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با سلام و احترام مشکل خاصی نیست.

تنها مدرس به دلیل حساسیت در محتوا تاخیر در ارائه محتوا داشتند که انشالله بزودی برطرف خواهد شد.

جواد آبان ۲۵, ۱۳۹۹ سلام چرا ui سایت یا فوتوشاپ زدین و از نرم افزار مخصوص مثه ایکس دی یا فیگما استفاده نکردین اول دوره دلیلی که باعث شد توی خرید دوره دو دل بشم همین بود حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با سلام و احترام در این دوره دو پروژه اجرا شده یکی با فتوشاپ و دیگری با xd خانم جعفری آبان ۲۶, ۱۳۹۹ با سلام ی سوال داشتم از خدمتتون برای ما یک سایت طراحی کردن،با وردپرس، و دسترسی پیشخوان مدیریتی رو دادن ب ما.

حالا من طبق اموزش های شما میخواستم ی افزونه ب سایت اضافه کنم ولی اصن قسمت افزونه ها تو پیشخوان نیست ک من افزودن رو بزنم و افزونه رو بارگزاری کنم… چیکار باید بکنم؟؟ حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با احترام شما باید دسترسی خودتون رو بررسی کنید.

احتمالا دسترسی شما ادمین نیست.

محمدجواد شیخ‌الاسلامی آبان ۲۶, ۱۳۹۹ حداقل سیستم مورد نیاز برای انجام پروزه ها الان من به دلایلی نمیتونم ویندوز ۱۰ رو روی سیستمم نصب کنم میتونم ازین دوره استفاده کنم؟ محمدجواد شیخ‌الاسلامی آبان ۲۷, ۱۳۹۹ آخه من توی سایت های مختلف گشتم و نرم افزار ادوبی ایکس دی فقط برای مک بوک و ویندوز ۱۰ هست.

من ویندوز ۷ دارم روشی گفته شده که بتونم توی ویندوز ۷ هم این نرم افزار رو بریزم؟ حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با سلام شما می‌تونید از فتوشاپ برای طراحی اولیه استفاده کنید و نیاز نیست حتما از xd استفاده کنید.

حسین رحیمی آبان ۲۷, ۱۳۹۹ با سلام و احترام بله می‌تونید به راحتی از دوره استفاده کنید مهدی جمشیدی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ سلام وقت بخیر من قصد دارم طراحی ۰ تا ۱۰۰ سایت که تخفیف خورده خریداری ولی در حال حاضر به خاطر مشغله کاری نمیتونم فایل ها رو نگاه کنم میخواستم بدونم اگر الان خریداری کنم و بعدا دانلود کنم و شروع به یادگیری کنم مشکلی از بابت دانلود و یا انجام تمرین ها ندارم؟ حسین رحیمی آبان ۲۸, ۱۳۹۹ با سلام و احترام هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و آموزشی همیشه در پنل شما خواهد بود.

به راحتی آموزش را خریداری کنید.

علیرضا ابراهیمی (دانشجوی دوره) آذر ۳, ۱۳۹۹ سلام و خسته نباشید خدمت آقای دینی و همیار آکادمی خیلی ممنون از این دوره بی نظیر واقعا فوق العادس.

کاملا از صفر توضیحات داده میشه.

خیلی واضح آموزش داده میشه و امکان نداره کسی متوجه نشه.

اگه کسی دو دل هست واسه ثبت نام حتما شرکت کنه.

حسین رحیمی آذر ۳, ۱۳۹۹ سلام خوشحالیم که از دوره راضی هستید mohammad reza dehghan آذر ۳, ۱۳۹۹ سلام خسته نباشید.

بمناسبت جمعه سیاه پیشنهاد ویژه ندارید؟؟قبلا ۹۹۰ دیدم الان نمیشه خرید ۹۹۰ انجام داد؟؟ حسین رحیمی آذر ۴, ۱۳۹۹ با سلام و احترام خیر.

اکنون می‌توانید دوره را با قیمت درج شده تهیه کنید.

محمد آذر ۷, ۱۳۹۹ سلام وقت بخیر لطفا مجدد جشنواره بگذارید بتونیم با هزینه مناسب خریداری کنیم قیمت جشنواره پاییزی مناسب بود یا اگه تخفیف ویژه ای بگذارید برای این چند روز عالی میشه نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱شماره تماس :0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map