آموزش طراحی و ساخت وب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

آموزش طراحی و ساخت وب سایت از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش ساخت سایت رایگان : امروزه ساخت وب سایت لازمه شروع هر کسب و کاری است که می‌خواهد موفق باشد.

البته رقابت در این حوزه بسیار داغ و پر رونق است.

شاید شما هم برای خرید کالا و دریافت هر نوع خدماتی ابتدا در فضای مجازی و اینترنت آن را جستجو کنید تا با مقایسه محصولات مشابه بهترین تصمیم را بگیرید.

این یکی از دلایلی است که صاحبان کسب و کار را ترغیب به ساخت سایت و رقابت در فضای اینترنت می‌کند.

در این مطلب به آموزش ساخت سایت رایگان می‌پردازیم و انواع روش‌‌های ساخت سایت را بررسی می‌کنیم.

روش هایی که در این مطلب آموزشی گفته شده بدون کد نویسی و صرفا با استفاده از ابزار‌های آماده است , اگر شما می‌خواهید طراحی سایت حرفه ای را با کد نویسی یاد بگیرید می‌توانید دوره متخصص فرانت اند را ثبت نام کنید.

این دوره به صورت حضوری و غیر حضوری در تاریخ شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود فهرست محتوای این مقاله برای داشتن یک سایت راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم.

با توجه به نوع کسب و کار و هدفی که از ساخت سایت دارید می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

برای شرکت‌های نوپا معمولا میزان هزینه‌ها اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهند با تشکیل یک تیم نرم افزاری بخش زیادی از نیازمندی‌های فنی را در داخل شرکت برطرف کنند.

اگر به هر دلیلی قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با روش‌های رایج ساختن سایت آشنا شوید.

سفارش ساخت سایت راحت‌ترین روش این است که ساخت سایت خود را به شرکت‌های نرم افزاری و یا برنامه نویسان فریلنسر بسپارید و هزینه ساخت آن را بپردازید.

اگر مهارتی در برنامه نویسی ندارید و زمان برایتان بسیار مهم است با صرف هزینه می‌توانید سایت خود را سفارش داده و پشتیبانی اولیه را نیز خریداری کنید.

اما استفاده از این روش می‌تواند معایب و ریسک‌های مختلفی داشته باشد.

برخی از مهمترین معایب سفارش ساخت سایت به صورت برون سپاری هزینه‌های زیاد، دشوار بودن کنترل کیفیت و وابستگی به شرکت‌های خارجی است.

به همین دلیل امروزه اکثر صاحبان کسب و کار تلاش می‌کنند تا طراحی سایت را به یکی از اعضای گروه بسپارند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، زمان و نحوه پشتیبانی طولانی مدت را نیز کنترل کنند.

اگر از سفارش سایت صرف نظر کرده‌اید و خودتان می‌خواهید دست به کار شوید یکی از بهترین راه‌های پیشنهادی، ساخت سایت با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی است.

شاید این روش، حرفه ای‌ترین انتخاب برای ساخت سایت رایگان باشد و به شما این قابلیت را می‌دهد که با توجه به نیاز خود و آنگونه که تمایل دارید سایت خود را ساخته و در صورت نیاز تغییر دهید.

نرم افزارهایی مانند Phpstorm و Visual Studio مناسب این کار هستند.

تسلط داشتن به زبان‌های برنامه نویسی وب مانند Html، Css، Java Script و PHP در این روش ضروری است.

برای اینکه به یک دیدکلی از این روش برسید پیشنهاد می‌کنیم ویدئوهای آموزش تصویری ساخت سایت را در اینترنت دنبال کرده و یا از طریق دوره‌های آموزشی اقدام به یادگیری کنید.

سیستم‌های تولید محتوای وب (CMS) ابزار بسیار مناسبی برای راه اندازی یک سایت هستند.

اگر در برنامه نویسی سایت مشکل دارید و قادر به تامین هزینه‌های سفارش سایت نیستید نگران نباشید، چرا که با آموزش‌های ساده و در کمترین زمان می‌توانید سایت خود را برای شروع کسب و کارتان بسازید.

در این بخش چند نرم افزارمی خواهیم شما را با برخی از بهترین سیستم‌های تولید محتوای محبوب آشنا کنیم: هر نوع کسب و کاری چه مجازی و چه سنتی نیاز به نام و نشانی ثابت دارد تا خریدار و یا دریافت کننده خدمات بتواند با مراجعه به آن خدمات و یا کالای مورد نظر خود را دریافت کند که در دنیای اینترنت به این نشانی دامنه (Domain) می‌گویند.

به عنوان مثال نشانی اینترنتی سون لرن به صورت www.

سیماگر.

com می باشد .

شما برای اولین قدم باید این نشانی را برای سایت خود انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و ثبت دامنه مورد نظر خود می‌توانید در گوگل کلمه ثبت دامنه را جستجو کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

هر کسب و کاری نیاز به مکانی برای نگهداری کالا و یا مکانی برای ارائه خدمات خود دارد.

در دنیای اینترنت نیز به فضایی که اطلاعات وب سایت شما در آن ذخیره می‌شود هاست (Host) می‌گویند.

هاست می‌تواند نسبت به نوع برنامه نویسی و کارایی سایت شما به 2 دسته، هاست‌های ویندوزی و یا هاست لینوکسی تقسیم شود.

ما در این مقاله با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای انتخاب شده جهت طراحی سایت  وردپرس است، از هاست‌های لینوکسی استفاده می‌کنیم.

برای دریافت خدمات مناسب فضای میزبانی وردپرسی میتوانید در گوگل کلمه خرید هاست وردپرسی را جستجو کنید و نسبت به میزان حجم داده خود هاست مناسب کسب و کار خود را خریداری نمایید.

برای یک سایت معمولی شرکتی، 1 گیگابایت هاست به همراه 10 گیگابایت پهنای باند مناسب به نظر می‌رسد.

تا اینجا با مفهوم هاست و دامنه آشنا شدید و حال نیاز به سیستمی دارید که بتوانید با آن سایت خود را مدیریت کنید و به عنوان مثال بتوانید آخرین اخبار کالا و یا خدمات خود را در سایت اضافه و ویرایش کنید.

به همین منظور به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز است که ما در این مقاله قصد داریم با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار کنیم.

وردپرس یک سیستم مدیریتی قوی برای محتوا است که به صورت رایگان و متن باز (Open Source) در اختیار تمام مردم دنیا قرار دارد و امروزه نزدیک به 50 درصد کسب و کار‌های اینترنتی سایت خود را با این سیستم مدیریت می‌کنند.

برای راه اندازی سایت و اتصال دامنه به هاست باید ابتدا DNS دامنه را به دی ان اس‌های اختصاصی هاست خود تنظیم کنید.

جهت حل این مشکل می‌توانید از میزبان خود جهت تنظیم Dns کمک بخواهید این عملیات ممکن است به دلیل حافظه موقت (Cache) اینترنت‌های مختلف تا 24 ساعت هم زمان ببرد.

بعد از این که دامنه شما به فضای میزبانی شما متصل شد وقت آن است که سیستم مدیریت محتوای خود را در هاست آپلود و نصب نمایید.

جهت آموزش نصب وردپرس میتوانید به وب سایت مرجع این سیستم مدیریت محتوا سر بزنید.

بعد از این که سایت خود را را در وردپرس راه اندازی کردید باید به فکر ظاهر سایت تان باشید و به همین منظور باید از پوسته‌های وردپرس استفاده کنید.

در صورتی که توانایی برنامه نویسی سایت را داشته باشید می‌توانید پوسته اختصاصی خود را کد نویسی کنید در غیر این صورت در زمینه وردپرس ابزار و قالب‌های آماده زیادی طراحی شده است که می‌توانید از آن‌ها به صورت رایگان و پولی استفاده کنید.

این قالب‌ها از سایت‌های مرجعی مانند تم فارست (themeforest) قابل خریداری هستند.

بعد از اینکه قالب وب سایت خود را انتخاب کردید نیاز به سفارشی سازی پوسته و رابط کاربری آن دارید.

برای این منظور می‌توانید از پنل تنظیمات قالب‌های وردپرسی و یا از افزونه‌های صفحه ساز مانند ویژوال کامپوزر (Visual Composer) و یا المنتور (Elementor) استفاده کنید و اگر شناخت کافی از طراحی وب و Html ,Css دارید می‌توانید از طریق کد نویسی اقدام به شخصی سازی و اضافه نمودن امکانات بیشتر به قالب خود کنید .

بعد از پیاده سازی وردپرس به همراه قالب باید سایت را از لحاظ سئو، امنیت و غیره نیز آماده کنید که می‌توانید از افزونه‌های موجود در مخزن وردپرس استفاده کنید.

وردپرس افزونه‌های رایگان و غیر رایگان بسیار زیادی برای مواردی چون سئو، امنیت، بهینه سازی، ناحیه کاربری و فروشگاهی دارد که می‌توانید از آن‌ها در جهت پیشبرد اهداف وب سایت خود استفاده کنید.

برخی از افزونه‌های مورد نیاز وردپرس عبارت اند از: که با نصب آن‌ها بر روی وردپرس، سایت شما امکانات جدیدی خواهد داشت.

ساخت سایت رایگان از اولین قدم‌های شروع یک کسب و کار است اما به توجه و پشتیبانی زیادی نیاز دارد.

باید به طور منظم سایت و محتوای آن را به روز کرده و میزان استقبال و رفع کاستی‌های آن را بسنجید.

پیشنهاد می‌کنیم از هر روشی که برای طراحی سایت استفاده می‌کنید خود را به مهارت کافی در آن زمینه برسانید تا بتوانید بهینه سازی سایت را کنترل کرده و هزینه‌ها را کاهش دهید.

مراحل شروع یادگیری طراحی سایت را می‌توانید در سون لرن بخوانید.

باسلام من با سایت ساز گوگل اشنایی دارم و در رابطه با انهایی که گفتند چگونه در گوگل سایت جدید کامنت گذاری کنند یک پیشناهاد دارم.

میتوانید از گوگل فرم استفاده کنید اینم ادرسش:https://www.

google.

com/intl/fa/forms/about/ وقتی فرمتان را ساختید ان را در وبسایت جای گذاری کنید.

سلام.

خیلی ممنون که با ما به اشتراک گذاشتید 🙂 سلام خسته نباشیید من سایتم رو با google saits ساختم اما نمیدونم چطور دیدگاه برای سایتم طراحی کنم لطفا راهنمایی کنید.

باتشکر سلام.

سایت های جدید google sites در حال حاضر سیستم کامنت گذاری داخلی ندارند.

اما اگر تمایل داشته باشید می‌تونید راهکارهای دریافت کامنت در google sites رو در اینجا مشاهده کنید.

در امدش فقط تبلیغ ع؟ سلام وقت بخیر…در مورد آموزش ساختن سایت لطفا راهنماییم میکنید.

خوبه و مفید و باید اینکه در ساخت سایت ما کلی موارد لازم را برای یک سایت معنادار و ارزشمند در دسترس داشته باشیم و تلاش و زحمات خود را رد هر مرحله به گونه ای موفقیت آمیز به اتمام برسانیم.

.

اطلاعات بیان شده عالی بودند فروشگاه اينترنتی https://www.

baneh.

com باسپاس سلام.

خسته نباشید.

ممنون از متن مفیدی که به اشتراک گذاشتید.

فقط درمورد پایگاه داده که بخش مهمی از ساخت سایت و مدیریت اون هست چیزی گفته نشد.

.

آیا نیاز به یادگیری زبان php هست یا مثل وردپرس برای پایگاه داده هم افزونه هایی وجود داره که جای برنامه نویسی رو بگیره؟؟ سلام وقت بخیر جسارتا شما محتوای آموزشی کاملی در زمینه‌ی ورد پرس برای فروش دارید که بتونیم تهیه کنیم.

و یا اگر خیر سایت و فروشگاه خاصی پیشنهاد میدید؟ من ممی خوام سایتی داشته باشم برای تفریح وگذاشتن فایل اگه سایتی هست راهنمایم کنید سلام من نمیتونم یک سایت تبلیغات ی درست کنم.

خواهش میکنم مراحل ساخت سایت رابصورت شماره بندی ومرحله به مرحله توضیح دهید.

ممنون سلام من میخواهم اموزش ساخت سایت رابرایم بصورت گام به گام توضیح دهید باتشکر کمت نشه چه توری بسازم یک وب سایت را لطفن مختص بگید هاست ودامنه راهم بگید تشکر شما میتونید ثبت دامنه رو از طریق سایت های هاستینگ انجام بدید برنامه خوبیه، فعلا که درحال آموزش هستم وبرای من مفید بود.

سلام من نمیتوانم یک سایت تبلیغاتی درست کنم سلام ما یک گروه موسیقی برنامه نویسی هستیم و می خواهیم سایتی درست کنیم که آلبوم ها و موسیقی ها به صورت فایل خریداری شوند.

آیا شما سفارش همچین سایتی قبول می کنید ضمنا قالب هم زیاد فرقی نداردواگه میشه هزینه اش هم بگید سلام چطوری کانالم رو در چند سایت بزارم من می خوام یک سایت پرسش وپاسخ بسازم ولی نمی دونم چطوری باید طراحی کرد نمی دونم طراحیش چطوریه سخته یانه ؟ طول زیاد می کشه یانه؟لطفا راهنماییم یکنید چیکار باید انجام بدم .

ممنون هدف مجموعه سون لرن افزایش سطح کیفیت آموزش و ساختن راهی برای ورود دانشجویان به بازار کار تخصصی است بدلیل شرایط حساس کنونی و شیوع کرونا تیم سون لرن تا اطلاع ثانوی به صورت دورکار فعالیت دارد.

تلفن : ۰۲۱-0912-8238263       پشتیبانی تلگرام : سیماگر_سیماگر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map