آژانس دیجیتال مارکتینگ لومو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با آژانس  دیجیتال مارکتینگ لومو کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از منابع مهم یادگیری بازاریابی دیجیتال، نتایج تحقیقاتی است که بر روی استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها انجام می‌شود.

در واقع دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از مهارت‌های عملی است که تمامی آنها نیاز به تجربه و کار بر روی پروژه واقعی دارند.

به همین دلیل یادگیری این مهارتها تنها با آموزش تئوری ممکن نخواهد شد.

از این رو با دریافت مشاوره از افراد صاحب نظر و انجام تحقیقات بازار، تصمیم به برگزاری رویدادی تخصصی با رویکردی متفاوت گرفتیم.

۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ شامل رویدادهای تخصصی ماهانه در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که جمعه آخر هر ماه از ساعت ۹:۳۳ به مدت ۴ ساعت برگزار خواهد شد.

در هر جلسه دو متخصص باتجربه به نقد و بررسی یک کسب و کار دیجیتال از دید بازاریابی دیجیتال و همچنین ارائه تخصصی-آموزشی می‌‌پردازند.

در آخر هر ارائه نیز پرسش و پاسخ تخصصی خواهیم داشت.

دومین رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ روز جمعه، ۲۶ مهر ماه برگزار خواهد شد.

این رویداد در شهر تبریز و در سالن همایش مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک برگزار خواهد شد.

در این رویداد یک کسب‌وکار دیجیتال توسط سینا نویدی و کسری عاشقی از نظر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

گیمر | زندگی با بازی و سرگرمی تمایز اصلی رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ با بقیه رویداد‌های دیجیتال مارکتینگ، بخش Case Study این رویداد است.

در این رویداد قرار است ارائه‌دهنده‌ها یک کسب و کار دیجیتالی را تحلیل و بررسی کنند.

در این تحلیل و بررسی به نکاتی که رعایت آن‌ها می‌تواند باعث بهبود و رشد کسب‌وکار شود اشاره خواهد شد.

 ‌‌کسب‌وکاری که در دومین رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت، وب‌سایت گیمر است.

وب‌سایت گیمر، یک مجله اینترنتی فعال در حوزه نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی، فیلم‌های سینمایی و سریال است.

  در این رویداد سینا نویدی فعالیت‌های وب‌سایت گیمر در شبکه‌های اجتماعی، بالاخص اینستاگرام، را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد داد و از تجربیات خود خواهد گفت.

کسری عاشقی در قالب تحلیلی و بررسی سئو وب‌سایت گیمر، تجربیات خودش را با شرکت‌ کنندگان به اشتراک خواهد گذاشت.

این رویداد هیچگاه قصد تخریب یا تضعیف هیچ برند و کسب‌وکاری را نداشته و نخواهد داشت.

  تبریز پاسداران، مرکز تفریحی - تجاری لاله پارک - طبقه سوم - سالن همایش‌های لاله پارک رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ یک رویداد تخصصی است که به صورت موردی (Case Study) در هر جلسه یک کسب‌وکار دیجیتالی رو توسط دو نفر متخصص مجرب از نظر بازاریابی دیجیتال مورد نقد و بررسی قرار میده.

دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map