آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما در مسیر دیجیتالی شدن سازمان شما همراهتان هستیم ■ بهترین بستر را برای مدیریت و فروش خود فراهم آورید طراح و توسعه دهنده وب سایت، اپلیکیشن و راه کارهای تجارت نوین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک های متعدد دیجیتال و کانال ها برای ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین تعریف می شود.

از وب سایت ها گرفته تا دارایی های برندینگ آنلاین یک کسب و کار مانند تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و فراتر از آن همگی طیفی از تاکتیک هایی هستند که زیر چتر “دیجیتال مارکتینگ” قرار دارند.

استراتژی و پلنینگ بازاریابی دیجیتال راهنمایی صحیح در مسیر دیجیتالی شدن کسب و کارشما، با تحقیق و آنالیز رقبا و تدوین استراتژی اختصاصی دیجیتال مارکتینگ.

بازاریابی محتوایی و تولید محتوا بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که بر روی تولید محتوای با ارزش تمرکز دارد، شما می‌توانید با استفاده از بازاریابی محتوایی یک مشتری پیش بینی شده را به سمت خود جذب کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی امروزه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند ومدیران شرکت های بزرگ و رو به پیشرفت با معرفی خود در این فضا مخاطبان خود را پیدا کرده و کسب و کار خود را توسعه میدهند.

آموزش های سازمانی از جمله دغدغه های مدیران سازمان ها بعد از پدید آمدن تحول دیجیتال، نحوه صحیح کار کردن کارمندان با سیستم های جدیدالورود به سازمان است.

ما در نادین ایده با برگزاری دوره های آموزشی برای سازمان ها در این مسیر همراه شما هستیم.

طراحی و راه اندازی سایت روزانه میلیون‏ها نفر از اینترنت استفاده می کنند و به تعداد این افراد روز به روز افزوده می شود.

وب سایت مانند یک شماره تلفن می باشد، مردم اولین جایی که به دنبال شرکت شما می گردند، بر روی اینترنت است.

بهینه سازی و سئو صفحات سایت در گوگل سئو یک پروسه گاهی طولانی و سخت است؛ به‌طوری که باید آن را مداوما انجام داد و برایش استراتژی چید و تکنیک‌های مختلف را آزمایش کرد تا به نتیجه مناسب و دلخواه رسید.

متخصصین سئو نادین ایده  آخرین تغییرات صنعت سئو و الگوریتم‌ها را بررسی و تغییرات مورد نیاز را در وبسایت مشتریان ایجاد می ‏کنند.

.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی دیجیتال یک گزینه شغلی عالی است.

این حرفه ای است که تقاضای زیادی دارد و شغلی است که می توانید از راه دور و حتی از راحتی منزل انجام دهید.

مشاوران موفق بازاریابی آنلاین می توانند با ارائه خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال به سایر آژانس ها یا شرکت هایی که نیاز به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا با انواع دیجیتال مارکتینگ آشنا هستید؟ چه ابزارهایی برای ارتقا دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟ بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چگونه می‌توان این ابزارها را در حوزه دیجیتال مارکتینگ به کار برد؟ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در چه زمینه‌هایی بازدهی بیشتری دارند؟ در تعریفی ساده می‌توان دیجیتال مارکتینگ را این گونه توصیف کرد: بازاریابی از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ   می‌توانم به شما این اطمینان را بدهم که هر چقدر بگردید نتوانید برند معروف، صاحب نام و با کیفیتی را پیدا کنید که اصلاً از دنیای دیجیتال و آنلاین در بازاریابی‌اش استفاده نکرده باشد.

تصور کنید در حال خرید کالایی هستید که فروشنده ادعا می‌کند این کالا از یک برند معروف به دست شما رسیده مهم‌ترین ماموریت آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده ، ارائه خدمات تضمین‌شده به جهت بهبود فروش، دسترسی بهتر به کاربران و برندسازی برای مشتریانش است.

کلیه حقوق این وب سایت به شرکت نادین ایده ایوان تعلق دارد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map