استارت اپ در آخال ترکمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آخال ترکمنستان کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشهد- سیماگر- بیش از 80 نفر از تولید کنندگان، تجار و فعالان اقتصادی استان آخال کشور ترکمنستان در مشهد نمایشگاه اختصاصی برپا می کنند.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها .

استان خراسان رضوی سه مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد که همین می تواند زمینه ساز شناسایی تجار و فعالان اقتصادی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی بازدیدهای رؤسای جمهور دو کشور را حاصل روابط دوستانه دو کشور خواند و گفت: استفاده از ظرفیت های مرزی و توسعه تعاملات توانسته سهم مبادلات بین دو کشور را افزایش دهد.

رسولیان با اشاره به اینکه بسیار خوشحالیم برگزاری این .

.

.

فراغت این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: درمجموع بیش از 12 هزار نفر از برنامه های کانون های این نهاد برخوردار شده اند و محور برنامه های کانون های اوقات فراغت کمیته امداد برنامه های قرآنی و رشته های فرهنگی و ورزشی و همچنین اردوهای برون استانی، درون استانی و زیارتی ازجمله قم، مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، بابیان اینکه کانون های دائم .

.

.

ذیحجه ادامه دارد و حرکت قافله حسینی را در هر منزل از مکه تا کربلا را برای شنوندگان تصویر می کند.

اگرچه هیچ کس از ورود اولین سقاخوان و اولین اشعار سقاخوانی در نوش آباد سند مکتوبی ندارد، اما کهنسالان به نقل از پدران خود می گویند که این سنت توسط سیدی که ذاکر اهل بیت بود، از سفر مشهد به سوغات آورده شده است.

سقاخوانی، آیین عزاداری فاخری است که به صورت همخوانی در رثای سید و سالار .

.

.

کسب و کار نیوز: بارش های رگباری و پراکنده باران در روز های پایانی هفته برای نیمه شمالی و شمال غرب استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

معصومه اصغرزاده در تشریح برنامه پروازها ی بازگشت حجاج، اظهار داشت: امروز 16 پرواز به شهرهای مختلف کشور داریم.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پروازهای برگشت حجاج امروز به فرودگاه های شیراز، بیرجند، گرگان ، تهران (فرودگاه امام خمینی ره ) و مشهد است.

وی با بیان اینکه امروز ایران ایر چهار پرواز از مدینه به شیراز دارد، اضافه کرد: پرواز شماره 1479 .

.

.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عرفان ریاحی مدیر کل امور فناوری وزارت نفت صبح امروز در مراسم افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه اولین تور فناوری خراسان با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان گفت: یکی از وظایف مهم وزارت نفت، حمایت از شرکت های دانش بنیان هست.

ریاحی ادامه داد: وزارت نفت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان یک شورای حمایتی .

.

.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلیل کاربخش نایب رئیس اول اتاق کرمان از آمادگی اتاق کرمان برای ورود پسته به بورس کالا خبر داد و گفت: در پی برگزاری نشست های مشترک، هم اکنون اقدامات لازم برای آغاز معاملات پسته در بورس کالا در حال انجام است و اتاق کرمان در این زمینه همکاری لازم را با بورس و تولیدکنندگان انجام می دهد.

او افزود: برای آغاز معاملات پسته در بورس کالا و .

.

.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا سه محصول جدید شرکت داروسازی ثامن با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مشهد رونمایی شد.

شرکت داروسازی ثامن وابسته به هلدینگ سلامت و داروی سازمان اقتصادی رضوی سه محصول جدید خود شامل سدیم کلراید استنشاقی 7%(سالین هایپر تونیک) ، پتاسیم کلراید 15% در آمپول 10 میلی لیتری پلی پروپیلنی و لووفلوکساسین تزریقی را صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی در این شرکت .

.

.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالا، در ابتدای این نشست حامد سلطانی نژاد مدیر عامل بورس کالای ایران با اشاره به راه اندازی معاملات گواهی سپرده و قراردادهای آتی زعفران و زیره در بورس کالا گفت: پیش از راه اندازی ابزارهای مالی روی دو محصول زعفران و زیره سبز در بورس کالا، نشست های متعددی با فعالان قدیمی و تجار این بازارها برگزار شد که نقطه نظرات آنها نقشی تعیین کننده در اجرای کار .

.

.

در شهر مشهد می تواند مورد توجه سایر استان ها نیز قرار گیرد.

رزم حسینی جایگاه اعضای شورای شهر مشهد را بسیار با اهمیت دانست و گفت: به دلیل همین اهمیت، دستگاه های نظارتی توجه ویژه ای به اعضای شورای شهر و سلامت اداری در مجموعه شهرداری مشهد دارند و خوشبختانه تا به امروز گزارشی در این زمینه دریافت نکرده ایم، این سلامت اداری و کاری ادامه پیدا خواهد کرد و شورای پنجم کارنامه درخشانی در این دوره .

.

.

پیمان نامدار با اشاره به برگزاری نخستین همایش تجلیل از چهره مقاومت و پایداری استان گیلان در حسینیه هنر رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در نخستین دوره برگزاری این همایش میزبان سرهنگ پاسدار علی نجدباقری خواهیم بود.

دبیر برگزاری همایش تجلیل از چهره مقاومت و پایداری گیلان با بیان اینکه این همایش سه شنبه(5 شهریور) برگزار می شود افزود: برگزاری این همایش فرصتی برای پاسداشت اسوه های .

.

.

به گزارش گروه اطلاع رسانی سیماگر، حرکت به سوی استارت آپ ها موضوعی است که در دولت تدبیر بیشتر درباره آن می شنویم، از رئیس جمهوری و معاون اول گرفته تا دیگر مسوولان دولت در سخنان خود همواره نگاه ویژه ای به توانایی های استارتاپ ها دارند و توسعه این حوزه را به نوعی حلال مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری می دانند.

البته فعالان این حوزه معتقدند که دولت اطلاعی از مشکلات آنها ندارد و بهتر است به این حوزه وارد .

.

.

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی، اعضای کارگروه برنامه ریزی اشتغال خانواده حوزویان استان با حضور در شهرستان سرخس از فعالیت های خوداشتغالی و کارآفرینی طلاب این شهرستان بازدید کردند.

این بازدیدها با هدف بررسی مشکلات اشتغال و کارآفرینی خانواده طلاب و حمایت از مشاغل زودبازده و خانگی انجام شد.

این شورا متشکل از اداره توانمندسازی و خوداشتغالی خانواده طلاب مرکز خدمات و .

.

.

های هولدینگ گروه صنعتی سدید است.

فعالیت پتکو از زمان تأسیس تاکنون بیانگر این حقیقت است که افزایش کیفیت و تنوع محصولات شامل انواع توربین های آبی و پمپ های گریز از مرکز با هدف توسعه صنایع نفت، گاز، آب، پتروشیمی، سیمان، فولاد و.

.

.

سرلوحه اقدامات این شرکت قرار دارد و در این مسیر متخصصان و فعالان این واحد تولیدی تمام توان خود را به کار بسته اند تا شرکت های بزرگی چون شرکت ملی نفت ایران، شرکت .

.

.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، معصومه اصغرزاده در تشریح برنامه پروازها ی بازگشت حجاج، اظهار داشت: امروز 16 پرواز به شهرهای مختلف کشور داریم.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پروازهای برگشت حجاج امروز به فرودگاه های شیراز، بیرجند، گرگان ، تهران (فرودگاه امام خمینی ره ) و مشهد است.

وی با بیان اینکه امروز ایران ایر چهار پرواز از مدینه .

.

.

.

.

.

: هدف میز خدمت، پاسخگویی به ایثارگر است که مانع سردرگمی در ادارات بنیاد استان می شود.

حجت الاسلام معصومی همچنین به تلفن 1616 اشاره کرد و افزود: تلفن 1616 در ساعت اداری در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران است تا بدون مراجعه به بنیاد سوالات خود را با کارشناسان مطرح کنند.

گفتنی است مدیرکل بنیاد خراسان رضوی هر هفته در یکی از بنیادهای مناطق مشهد و به صورت مستمر به شهرستان ها سفر و در دیداری چهره به چهره با خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان گفتگو می کند.

انتهای پیام/ .

.

.

های بارانی آمازون بیش از دو میلیون مایل مربع (نزدیک به 6 میلیون کیلومتر مربع) وسعت دارند و به نظر می رسد آتش سوزی کنونی در آمازون نیز در همین چرخه جنگل زدایی گرفتار شده است.

با گذشت نزدیک به سه هفته، این آتش چند ایالت برزیل را در بر گرفته و حتی 6 استان دیگر این کشور را مورد تهدید قرار داده است.

با وجود آماده باش ارتش برزیل اما آتش سوزی ها رو به گسترش است.

از نگاه برخی رسانه ها و .

.

.

سوی راننده اشاره و خاطر نشان کرد: اسب ها از مشهد به مقصد تهران بارگیری شده بودند و اکنون اسب های گران قیمت قاچاق به اداره دامپزشکی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق از جمله برنامه هایی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قراردارد و با بسیج تمام امکانات و تجهیزات خود با سودجویان این حوزه به شدت برخوردمی کنیم.

7408/ .

.

.

: شعار سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، صنایع دستی، رونق تولید، افتخاری جهانیانتخاب شده است که مهم ترین هدف آن حمایت از تولید ملی به خصوص صنایع دستی ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف از برپایی این نمایشگاه در سال رونق تولید، بسترسازی برای تعامل هرچه بهتر با بازیگران زیست بوم صنایع دستی از جمله هنرمندان، صنعتگران، فروشندگان، تجار و صادرکنندگان است.

ضمن این که عرضه آخرین دستاوردهای هنرمندان 31 استان کشور و ایجاد بستری برای ارتقای فروش صنایع دستی و فرصت سازی برای سفارش پذیری کالاهای صنایع دستی از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه به حساب می آید.

.

.

.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید عباس صالحی پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه توسعه دیپلماسی فرهنگی با دیگر کشورها از اهمیت ویژه ای در تمام دنیا برخوردار است، اظهار داشت: رویکرد ما نیز توسعه روابط سیاسی با دیگر کشورهای منطقه و دنیا در امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره است و در این ارتباط فعالیت های مختلفی نیز انجام شده است.

.

.

.

به هر نقطه از ایران به همراه خانواده پنج نفره و هشت دستگاه دوچرخه شرکت نمایند.

علاقه مندان برای آگاهی از اخبار به نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.

Behnashr.

com یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 09121442355 یا کانال اطلاع رسانی به نشر از طریق پیامرسان های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/ 121 .

.

.

خراسان شمالی موارد و زمینه های افزایش ارتباطات این استان با کشور ترکمنستان به ویژه استان آخال را اعلام کردیم.

دکتر محمدعلی شجاعی گفت: در نشستی که با سرکنسول کشور ترکمنستان در مشهد داشتیم آمادگی استان برای همکاری اعلام شد.

دکتر شجاعی خطاب به معاون استاندار آخال، سفیر ترکمنستان در ایران و هیات همراه خواستار شد ؛برای افزایش ارتباطات برنامه عملیاتی و با زمان بندی مشخص تعریف شود .

.

.

دارند و اگر قانونی هست برای همه کشور وجود دارد و باید به آن احترام گذاشت.

وی تاکید کرد: کارگروه رفع موانع تولید در چند جلسه مشکلات مربوط بە معادن استان با اداره منابع طبیعی را تعین تکلیف کند.

مرادنیا ادامه داد: تحت هیچ شرایطی نباید دستگاه های اجرایی بە فکر درآمدزایی برای دولت باشند و از فعالان تولیدی رقمی خارج از چارچوب قانون دریافت کنند.

وی افزود: قانون درخصوص .

.

.

اصفهان سهم قابل توجهی در دیپلماسی فرهنگی و هنری دارد، تصریح کرد: شخصیت های بسیار برجسته ای در ادوار مختلف از اصفهان برخاسته اند و اصفهان با نام ایران در مراودات فرهنگی و هنری در عرصه جهانی تداعی می شود.

اصفهان می تواند کاروان سالار دیپلماسی فرهنگی در کشور باشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: از پرچمداران و فعالان فرهنگی و هنری این استان می خواهیم بیش از گذشته کشور را در .

.

.

لی و تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه و حمایت از تولید داخلی و رونق تولید و همچنین گسترش روحیه امید و نشاط را در جامعه فراهم نمایم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و هزار کارمند شهید استان، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارگزاران و کارمندان خدوم دولت در استان تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کد خبر 387264 .

.

.

، علوم پزشکی اصفهان 15 رتبه، علوم پزشکی مشهد 7، علوم پزشکی شیراز 5 و علوم پزشکی کرمان با 4 رتبه پنج دانشگاه برتر وزارت بهداشت در جشنواره تیتر 11 بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت از فعالیت های آموزشی و توانمندسازی خانه نشریات دانشجویی در مناطق ده گانه میزبان جشنواره سراسری نشریات تیتر 12، راه اندازی سامانه آموزش مجازی فعالان نشریات، اجرای طرح رتبه بندی به منظور حمایت نظام مند و مستمر از نشریات دانشجویی در حوزه های مختلف چاپ، نشر و آموزش از مهمترین طرح های حمایتی وزارت بهداشت در این زمینه است.

انتهای پیام .

.

.

کالا گفت: پیش از راه اندازی ابزارهای مالی روی دو محصول زعفران و زیره سبز در بورس کالا، نشست های متعددی با فعالان قدیمی و تجار این بازارها برگزار شد که نقطه نظرات آنها نقشی تعیین کننده در اجرای کار، جزییات قراردادها و استانداردسازی محصول داشت.

سلطانی نژاد افزود: با راه اندازی معاملات گواهی سپرده و قراردادهای آتی زعفران و زیره نیز شاهد مشارکت شرکت ها و تجار مرتبط با این دو محصول بودیم به .

.

.

شهر مشهد سلب عضویت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ورورد شورای عالی استان ها به این پرونده، گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف شورای عالی استان ها پیگیری حقوق اعضاست، بر این اساس تعاملاتی با دستگاه قضایی برقرار می کنند که ما از آن استقبال می کنیم.

وی همچنین در خصوص عضو نشدن این عضو شورای شهر مشهد در هیچ کدام از کمیسیون های تخصصی، عنوان کرد: در خصوص عضویت آقای شهلا .

.

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل ، حسین دشتی امروز (4 شهریورماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: مرحله اول جشن عاطفه ها با شعار با رنگ مهر رویایی را بسازیم از 7 شهریور ماه در 212 پایگاه ثابت و سیار آغاز و 8 شهریور ماه نیز در مصلی ها شهرستان ها مستقر خواهند بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل، تصریح کرد: جشن عاطفه ها نیازهای .

.

.

انبارهای مشهد، تبریز، اراک و اصفهان، بنزین 95 از انبارهای اصفهان و اراک، بنزین 91 از انبار پالایشگاه ستاره خلیج فارس و بنزین 87 از کلیه انبارهای شرکت ملی پخش در بازار فرآورده های هیدروکربوری بورس انرژی عرضه می شود.

سپرده های بانکی 26 درصد افزایش یافت گزارش بانک مرکزی از وضعیت کل مانده سپرده ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک ها و موسسات اعتباری در پایان اردیبهشت ماه سال 1398 حاکی از آن .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map