استارت اپ در آلبرتا کانادا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آلبرتا کانادا شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه اصلی / وبلاگ / اخبار کانادا / اخبار آلبرتا / آلبرتا دو برنامه جدید مهاجرت راه اندازی می کند راه های مهاجرت به کانادا :::::::::: اینجا را کلیک کنید دولت استان آلبرتا برای کمک به رفع شکاف های بازار کار و ایجاد شغل ، یک استراتژی جدید مهاجرت ایجاد خواهد کرد.

در بودجه استانی که اخیراً منتشر شده است ، شامل برنامه کارآفرینان فارغ التحصیل خارجی در کنار ویزا راه اندازی ( استارت آپ ) میشود.

2020-03-14 استراتژی مهاجرت مزیت آلبرتا ، که در بودجه استانی که اخیراً منتشر شده است ، برجسته می شود ، برنامه جدید کارآفرینان خارجی فارغ التحصیل را در کنار استارتاپ جدید ویزا قرار می دهد.

هر دو در کنار برنامه نامزد مهاجران آلبرتا کار خواهند کرد .

در بیانیه بودجه آمده است: “یكی از بزرگترین موانع رشد در اقتصاد دیجیتال آلبرتا كمبود افراد با مهارت و تجربه مرتبط است.

” اگرچه فقط جزئیات اولیه در مورد ابتکارات جدید در دسترس است ، در بیانیه بودجه جزئیات مربوط به آنچه نامزد دولت می خواهد برای جذب است.

در مورد ویزا جریان راه اندازی ، بودجه گفت: “ویزای استارتاپ در صورت تعهد به راه اندازی یک شرکت نوپا در آلبرتا ، با داشتن یک پل به اقامت دائم از طریق برنامه نامزد مهاجرت آلبرتا ، پردازش سریع را برای فارغ التحصیلان واجد شرایط دانشگاه های برتر ارائه می دهد.

” انتظار می رود ویزا در ابتدا به طور خاص “فارغ التحصیلان دانشجویی خارجی در ایالات متحده” را هدف قرار دهد.

در این بیانیه بودجه ، برنامه کارآفرینان فارغ التحصیل خارجی “فرصت های مشابه مهاجرت سریع را برای اتباع خارجی که از مؤسسات تحصیلات تکمیلی آلبرتا فارغ التحصیل شده اند ، ارائه می دهد.

” این برنامه افزوده است: “این برنامه توسط یک استراتژی تجدید شده برای جذب دانشجویان خارجی ماهر و معتبر به کالج ها و دانشگاه های آلبرتا پشتیبانی می شود.

در حال حاضر ، تنها پیشنهاد AINP برای کارآفرینان کارگر خود اشتغالی کشاورز آلبرتا است که متقاضیان را با مهارت مدیریت مزرعه و منابع مالی کافی برای سرمایه گذاری در یک کار کشاورزی در آلبرتا هدف قرار می دهد.

بودجه همچنین برنامه جدیدی را برای کمک به مهاجران جدید یافت تا کار را در سطح مهارت خود سریعتر پیدا کنند.

ابتکارات مهاجرت مهاجرت شامل سرعت بخشیدن و ساده سازی اعتبارنامه در استان است که از طریق قانون شیوه های ثبت نام عادلانه ، مصوب ژوئن سال 2019 مورد بررسی قرار می گیرد.

آلبرتا سیاست جدید خود را برنامه اقدام عادلانه برای تازه واردان خوانده است.

مطالب مرتبط: اشتراک گذاری : فیس بوک | توییتر | تلگرام | واتز اپ | رد ایت | لینکدین | تامبلر لینک کوتاه: برای اشتراک گذاری کلیک نمایید برای گزارش یک اشتباه یا مشکل در این مطلب کلیک کنید شبکه های اجتماعی کپی رایت | حریم خصوصی | سلب م سئو لیت VWALT ©️2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map