استارت اپ در آنکسسیایی لیتوانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در آنکسسیایی لیتوانی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497 بسیاری از افراد صاحب ایده و موسسان و مدیران کسب و کارهای نوپا از سراسر دنیا به ثبت کسب و کار خود در کشورهای پیشرفته و دارای اکوسیستم کسب و کار مناسب اشتیاق دارند.

از طرف دیگر هم بین کشورها برای جذب افراد کارآفرین صاحب ایده رقابت شدیدی وجود دارد و هر کشوری سعی می کند با ارائه بهترین و بیشترین مشوق ها بتواند این افراد را متقاعد کند که کسب و کارشان را در آن کشور راه اندازی کنند.

کشور لیتوانی از اعضای اتحادیه اروپا نیز با ارائه برنامه اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ لیتوانی سعی کرده که در رقابت با کشورهای پیشرفته، اکوسیستم کسب و کار خود را برای کارآفرینان جذاب تر نشان دهد و آنان را متقاعد کند که در این کشور به تاسیس و راه اندازی کسب و کار بپردازند.

بد نیست پیش از بیان شرایط ویزای استارت آپ لیتوانی، کمی به معرفی کشور لیتوانی بپردازیم.

این کشور در شمال شرقی قاره اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر ویلنیوس است.

این کشور از شمال با کشور لتونی، از شرق و جنوب شرقی با کشور بلاروس، از جنوب با کشور لهستان و از جنوب غربی با کشور روسیه هم مرز است.

از سمت غرب نیز کشور لیتوانی به دریای بالتیک محدود می شود و این کشور را بزرگ ترین کشور حوزه دریای بالتیک به حساب می آورند.

زبان رسمی مردمان این کشور لیتوانیایی بوده و زبان های روسی و لهستانی هم در آن گویش می شوند.

اکثریت مردم این کشور پیرو دین مسیحیت هستند.

استقلال کشور لیتوانی به سال 1990 و تقریبا یک سال قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر می گردد.

ویزای استارتاپ لیتوانی به مشتاقان امکان راه اندازی کسب و کار و اقامت در کشوری را می دهد که عضویت اتحادیه اروپا و پیمان شنگن را دارد و از نظر سازمان ملل متحد از کشورهایی به حساب می آید که از توسعه بسیار بالای انسانی برخوردار است.

  در شرایط ویزای استارت آپ لیتوانی که توسط دولت این کشور اروپایی اعلام شده است، اولویت با کسب و کارهایی است که دانش بنیان بوده و مبتنی بر فناوری های نوین به ویژه در زمنیه های فناوری اطلاعات، نانو تکنولوژی، بیو تکنولوژی، مکاترونیک، لیزر و الکترونیک می باشند.

طبیعتا مانند هر کشور دیگری برای اخذ ویزای استارتاپ لیتوانی هم باید حتما بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار به این کشور ارائه نمود.

البته مساله مهم همین نوشتن بیزینس پلن است.

زیرا این کار کاملا تخصصی است و اگر بیزینس پلن طوری نوشته شود که برای کارشناسان کشور مورد نظر قانع کننده نباشد، نمی توان توقع داشت که داوطلب بتواند شایسته اخذ ویزای استارتاپ شناخته شود.

موسسه سیماگر پارس با سال ها تجربه و پرونده های موفق فراوان، آماده نگارش بیزینس پلن برای ارائه به سفارت لیتوانی و کلیه کشورهای ارائه دهنده برنامه اقامت از طریق ویزای استارتاپ و همچنین اقامت از طریق ثبت شرکت می باشد.

در صورتی که فردی کسب و کار خود را در ایران راه اندازی کرده و موفقیت حاصل کرده و توانسته طرح خود را در وطن خود اجرایی کند و به اشتغالزایی پرداخته و با کسب سود به دولت مالیات بپردازد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای استارتاپ لیتوانی خواهد داشت.

بدین منظور علاوه بر طرح توجیهی، چنین افرادی باید مدارک و مستدلات مالی شرکت خود در ایران را نیز به همراه ترجمه رسمی ارائه نمایند.

بر اساس شرایط ویزای استارت آپ لیتوانی، در ابتدا به واجدان شرایط، اقامتی یک ساله اعطا می شود تا کارآفرینان استارتاپی بتوانند در این کشور زندگی و کار نمایند.

شرط تمدید و در نهایت اخذ اقامت دائم لیتوانی این است که کسب و کار به سود رسیده و در این کشور به اشتغالزایی بپردازد و بتواند شرایط پرداخت مالیات به دولت لیتوانی را هم داشته باشد.

البته باید در نظر داشت که از مزایای اخذ اقامت لیتوانی از طریق کارآفرینی معافیت های مالیاتی برای شرکت های استارتاپی در سال های اول تاسیس کسب و کار است.

از مزایای اخذ ویزای استارتاپ لیتوانی که نوعی از اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت می باشد، این است که کارآفرین صاحب ایده در این برنامه نیازی ندارد تمام سرمایه راه اندازی کسب و کار را خود تامین کند و می تواند شریکی در کشور لیتوانی پیدا کرده و یا از وام ها و کمک های مالی موجود در این کشور استفاده کند.

  لیتوانی کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد و افرادی که بتوانند از طریق اخذ ویزای استارتاپ لیتوانی به ثبت شرکت در این کشور بپردازند می توانند از مزایای اخذ اقامت لیتوانی از طریق کارآفرینی به ویژه امکان تجارت آزاد در منطقه کشورهای عضو این اتحادیه بهره ببرند و کسب و کاری پر سود را داشته باشند.

طبیعیست که اخذ اقامت دائم اروپا می تواند به خودی خود بشدت جذاب و ارزشمند باشد و کشور لیتوانی به موسسان استارت آپ ها به سرعت و بدون دردسر اقامت دائم این کشور و در نتیجه اقامت دائم اتحادیه اروپا را اعطا می کند که این خود از اصلی ترین مزایای این برنامه به شمار می رود و به همین جهت بسیاری از کارآفرینان صاحب ایده از سراسر جهان این کشور را به کشورهای پیشرفته تر ترجیح می دهند.

      موسسه مهاجرتی بین المللی سیماگر پارس با همکاری وکلای مجرب در لیتوانی آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا از جمله ویزای استارتاپ و اقامت دایم لیتوانی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-09121442355 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map