استارت اپ در اسلام‌شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در اسلام‌شهر در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نمایندگی فروش فعال محصولات نانو ساختمانی: عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام عایق بام عایق نما عایق چوب چسب کاشی پودری تک جزئی چسب کاغذدیواری نوع آگهی: نیاز به سرمایه مشاوره هونامیکو در بخش سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و ایده های نوین کسب و کار و اراه اندازی کسب و کار افراد حقیقی و حقوقی خدمات زیر را ارائه می دهد 1- تحلی.

.

.

نوع آگهی: سرمایه گذاری نیازمند شریک سرمایه گذار شرکت بازرگانی هانی تجارت در نظر دارد جهت گسترش فعالیت تجاری در نظر دارد جهت گسترش فعالیت تجاری خود در زمینه بازرگانی، واردات و صادر.

.

.

نوع آگهی: سرمایه گذاری راه اندازی و فروش ست های خانه مشاغل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار صرفه جویی در هزینه های آب ، برق ، گاز و.

.

.

بر.

.

.

نوع آگهی: نیاز به سرمایه سوابق و فعالیت شرکت خدمات سرمایه گذاری هونامیک این شرکت طی کسب تجربه های گوناگون در عرصه های مختلف بازرگانی ، تجاری ، صنعتی و طی سال های اخیر پس از بررسی های.

.

.

جذب سرمایه یکی از اصلیترین و مهمترین مراحل راهاندازی کسبوکار به شمار میرود.

پیچیدگیهای خاص این موضوع باعث شده تا در بسیاری از موارد هم کارآفرینان و هم سرمایه.

.

.

تعدادی مغازه تجاری در مجتمع تجاری آفتاب تعدادی مغازه تجاری در مجتمع تجاری آفتاب در کنار دریاچه چیتگر جهت مشارکت یا اجاره به کافی شاپ خانه بازی کودک ، پوشاک .

.

.

سرمایه گذاری و شراکت ⚙️ فرصتی نوین برای سرمایه گذاری 🔺شرکت ماشین سازی دز با شماره ثبت 497743 با نام تجاری فیلترسازان سبز فرصتی ویژه برای فروش خطوط تولید .

.

.

نوع آگهی: سرمایه گذاری ا ستارت آپ، یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شراکت یا سازمان موقت تعریف می شود که در پی ایجاد و راه اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه خاصی است.

راه اندازی اس.

.

.

نوع آگهی: سرمایه گذاری شرکت ماشین سازی دز با شماره ثبت 497743 با موضوع طراحی،ساخت ،آموزش و پژوهش در خصوص انواع ماشین آلات فیلتر هوای خودرو و دستگاهای مرتبط با آن و دارای علامت تجار.

.

.

نوع آگهی: نیاز به سرمایه سلام پذیرش سرمایه در معدن سنگ جهت استخراج و فروش سنگ معدن گرانیت .

با تضمین سرمای.

و بازگشت ور کوتاه مدت دعوت به سرمایه گذاری مشترک برای ساخت و تولید انواع باک های خودروهای دیزلی وبنزینی شرکت ساحل اتحاد تولید کننده انواع باک های و قطعات خودرویی پلاستیکی باک پ.

.

.

نوع آگهی: نیاز به سرمایه سرمایه گذاری و شراکت کار پردرآمد اجرای کار پردرآمد با سرمایه کم در شیراز و تمام شهرها آماده سرمایه گذاری جهت کار پردرامد در کل شهرهای کشور هستید؟ .

.

.

جذب شریک جلب مشارکت مشارکت در تولید باکیفیت ترین تولید نانو آنتی میکروبیال مشارکت در تولید کم خطر ترین نانو آنتی میکروبیال مشارکت در تولید موثرت.

.

.

راه اندازی کارواش نانو بخار ( CarWash ) بدون نیاز به تخصص و بدون ریسک با درآمدی عالی و پرسود ** راه اندازی کارواش نانو بخار برای اولین بار در ایران ** .

.

.

نوع آگهی: سرمایه گذاری تا حالا شده فکر کنی چطور پولتونو تو یه مدت کم دوبرابر کنید ؟؟؟ فکر مییکنی با تورم و بالا پایین بازار ممکن نیست ؟؟ اگه بهتئن بگم با یه حداقل سرمایه میتونید .

.

.

نوع آگهی: نیاز به سرمایه سفته و تعهد محضری میدم یاهرچی فقط خواهش میکنم کمک کنید عروسی دارم با سلام جهت خرید داروخانه و پروانه آن نیازمند سرمایه گذار میباشم که دارای طرح سوداور و مطمئین بازگشت سرمایه ودارای ارزش افزوده و سوداوری مادالماعمر و اینکه ا.

.

.

به یک شریک سرمایه گذار در جهت سرمایه گذاری در پخش غذای فوری نیازمندیم.

شماره تماس: 09197621185-09213204031 یه کارگاه خیاطی کامل و مجهز با بیست کله چرخ دارم نیاز به شریک برای راه اندازی دارم 09392271343 شکوهی نوع آگهی: نیاز به سرمایه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map