استارت اپ در اشنویه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در اشنویه شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارومیه- ایرنا- مرکز نوآوری و استارت آپ پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی که با همکاری دانشگاه ارومیه راه‌اندازی شده با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی ار مسوولان و اساتید دانشگاهی این استان در ارومیه افتتاح شد.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی روز دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: فضای کسب و کارهای نوپا با محوریت IT در خیابان دانشگاه ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد تا فعالان این حوزه در این محل گرد هم‌آیند.

علی‌محمد نیکبخت افزود: این مرکز با حدود یک میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد و در مرحله نخست چهار شرکت فعال در حوزه IT در این محل مستقر شده است.

وی اضافه کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

وی ادامه داد: همچنین با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه واگذاری ١٧ هکتار از اراضی دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی امضا شد.

نیکبخت بیان کرد: اختصاص فضاهایی از دانشگاه به پارک علم و فناوری برای رشد فناوری در جامعه بسیار مهم است.

وی اعلام کرد: ۶٠ میلیارد ریال برای توسعه و احداث فاز ٢ پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی اختصاص یافته که تا یک‌ماه آینده فاز دوم این پارک افتتاح می‌شود.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۳۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای سال آینده در نظر گرفتیم که امید است با توجه مسوولان این مبلغ برای توسعه پارک علم و فناوری این استان تخصیص یابد.

نیکبخت افزود: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تأسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.

این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

۹‪۹۱۸/۲۰۹۳ ارومیه - ایرنا - سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش فعالیت شرکت‌های… ارومیه- ایرنا- سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: افتتاح مرکز رشد شهرستان میاندوآب… ارومیه- ایرنا- سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: مرکز رشد شهرستان میاندوآب و ساختمان… ارومیه- ایرنا- سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: ۲ اختراع از این استان در اداره… ارومیه- ایرنا- سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: مهارت آموزان فنی و حرفه ای این… ارومیه - ایرنا - رییس پارك علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره های ایده پردازی… سنندج - ایرنا - یک مرزبان هنگ مرزی بانه حین خدمت به درجه رفیع شهادت… بوشهر - ایرنا - معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران… تهران – ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که… تهران- ایرنا- امروز پنجاه و سومین سالگرد درگذشت «غلامرضا تختی» است؛… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map