استارت اپ در انتاریو کانادا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در انتاریو کانادا شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت سیماگر سیماگر.

CA روش استارت آپ کانادا به کارآفرینان واجد شرایط پس از مهاجرت به کانادا، امکان اخذ اقامت دایم این کشور را می‌ دهد.

این برنامه رسما با عنوان کلاس استارت‌آپ کانادا شناخته می‌شود.

اما اکثراً از آن به عنوان برنامه ویزای استارت ‌آپ (Start up Visa Program – SUV) یاد می ‌شود.

این برنامه، کارآفرینان نوآور را هدف قرار داده است و آنها را با سرمایه گذاران بخش خصوصی در کانادا مرتبط می‌سازد تا به این کارآفرینان مهاجر در ایجاد کسب و کار جدیدشان یاری رسانند.

در ابتدا متقاضیان می‌توانند پیش از کسب شرایط لازم برای اخذ اقامت دایم با حمایت سرمایه گذار مستقر در کانادا، ویزای کاری دریافت و به کانادا سفر نمایند.

در نهایت پس از راه اندازی کسب و کارشان در کانادا واجد شرایط اخذ اقامت دایم این کشور خواهند بود.

سه نوع سرمایه گذار بخش خصوصی وجود دارد: این طرح در ابتدا سه سال به صورت آزمایشی اجرا شد و در ۳۱ مارس ۲۰۱۸ نهایی گردید.

شرایط اصلی و لازم برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا عبارتند از: نهاد تعیین شده، یک سرمایه گذار بخش خصوصی، صندوق سرمایه گذاری و یا شرکتی است که تسهیلاتی برای رشد کسب و کارهای نوپا ارایه می‌دهد.

تعهد مورد نیاز از طرف این نهادها باید منطبق بر معیارهای زیر باشد: برای اینکه متقاضی واجد شرایط اخذ اقامت دایم کانادا باشد باید موارد زیر را رعایت نماید: توجه: حداکثر تا پنج متقاضی می‌توانند با یک سرمایه گذاری، درخواست اقامت دایم خود را ارایه نمایند.

با این حال، ممکن است وجود متقاضیان خاصی برای آن کسب و کار ضروری به شمار آید.

اگر هرکدام از متقاضیان اصلی درخواست خود را پس بگیرد و یا درخواستش رد شود، درخواست سایر متقاضیان تحت همان سرمایه گذاری نیز مختومه می‌گردد.

الف) برای دریافت ویزای کاری: متقاضیان دارای گواهی تعهد از یک نهاد مشخص، می‌توانند برای شروع به کار در شرکت خود، درخواست ویزای کاری کوتاه مدت داشته باشند.

این نهاد مشخص باید از درخواست متقاضی پشتیبانی کند.

ب) برای اخذ اقامت دایم: کارآفرین مورد نظر که قصد مهاجرت به کانادا را دارد، باید یک کسب و کار موفق داشته باشد و یا ایجاد نماید که دقیقاً با شرایط مد نظر نهادهای تعیین و تایید شده از طرف دولت، منطبق باشد.

معمولا مشاوران کسب و کار در روش استارت آپ کانادا به همراه وکلای باتجربه در زمینه مهاجرت تجاری اطمینان حاصل می‌کنند که برنامه‌های کسب و کار نو پا همه شرایط و ضوابط لازم در صنعت مورد نظر را داشته باشند.

اگر شخص کارآفرین دارای یک پروژه استارت ‌آپ موفق باشد، می بایست گواهی تعهد یا نامه حمایتی (Commitment Certificate/Letter of Support) از یک نهاد تعیین شده دریافت کند.

این پروسه حدود ۴ تا ۶ ماه طول خواهد کشید.

پس از دریافت نامه حمایتی، متقاضیان می‌توانند درخواست اقامت دایم خود را ارایه نمایند.

نهایی شدن درخواست صدور ویزا تقریبا ۱۸ ماه زمان خواهد برد.

شرکت سیماگر در کانادا با نهادهای تعیین شده در صنایع داخل سیستم استارت ‌آپ کانادا همکاری گسترده‌ای دارد.

ما طیف وسیعی از خدمات مشاوره‌ای در زمینه تجاری ارایه می‌دهیم.

همچنین به مهاجران کارآفرین در طرح کسب و کار روش استارت آپ آنها کمک می‌نماییم.

در نهایت همه شرایط لازم برای فعالیت در صنعت مورد نظر آنها را برآورده سازیم.

  مهاجرت سریع به کانادا (Express Entry) کارآفرینی و سرمایه گذاری استانی امکان کار پس از تحصیل (PGWP) لطفاً به ما امتیاز بدهید ویکتوریا، مرکز استان بریتیش کلمبیای کانادا و یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید و به همین خاطر کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و ۱٫ مونترال بعد از پاریس، دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در دنیا است.

اگرچه اکثر اهالی مونترال به خصوص در مرکز شهر دوزبانه هستند، بسیاری از انجایی که شرکت سیماگر همواره از ابتدا تا انتهای پروسه مهاجرت همراه متقاضیان می باشد، لذا تیم پشتیبانی سیماگر پس از ورود دانش آموزان، دانشگاه تورنتو دانشگاه تورنتو با چهار پله صعود، در رتبه پانزدهم دانشگاه های جهان از نظر اشتغال به کار فارغ التحصیلان قرار گرفته است.

دانشگاه زومه تحصیلی شما به منظور نشان دادن مهارتهای لازم برای شرکت در دوره های مختلف و مواردی مانند احراز صلاحیت برای در اختیار گرفتن فرصت تحقیقات دوره کالج در کانادا عمدتا مربوط به دوره هایی می شود که بیشتر روی آماده سازی متقاضی برای ورود به بازار کار تمرکز دارند، بنابراین نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

از جدیدترین اخبار کانادا مطلع شوید در سیماگر همواره ساده ترین و به صرفه ترین روش به متقاضی معرفی می شود.

از این رو مشاوره با سیماگر، جهت تحصیل، یا مهاجرت به کانادا اهمیت بسیار زیادی دارد.

همه این عوامل موجب شده تا شرکت سیماگر، همانطور که در لغت به معنی بی مانند و بی همتاست، از سایرین متمایز باشد.

© کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به سیماگر بوده و کپی برداری از مقالات آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map