استارت اپ در ایوانکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ایوانکی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

درخواست بازدید استیشن اف مدتی است که افتتاح شده و در این مدت تقاضاهای بسیار زیادی برای پیاده سازی مدل طراحی فضای استارتاپی مان در سراسر دنیا داشته ایم.

به طور میانگین سه درخواست در هفته به دست ما می رسد.

متأسفانه با وجود پروژه های توسعه بسیاری که در پاریس در حال انجام است، ما هنوز به دنبال بازگشایی فضای جدیدی نیستیم.

در واقع اگر شما در حال انجام پروژه مشابهی در کشور خود هستید، بسیار خوشحال تر خواهیم بود که با پاسخ دادن به سوالات شما و معرفیتان در استیشن اف به شما کمک کنیم… در این مقاله می توانید صحبت های “رکسانه ورزا” “مدیر عامل استیشن اف” را در خصوص پیاده سازی مدل طراحی استیشن اف بخوانید… افراد اغلب از ما می پرسند که چگونه شروع به کار کردیم؟ یا بهتر بگویم وقتی من در سال 2015 تنها فرد حاضر این تیم بودم چگونه کار را شروع کردم.

من قبل از پیوستن به استیشن F ، از بسیاری از فضاهای استارتاپی در سراسر جهان بازدید کردم.

اصطلاح “فضاهای استارتاپی” را استفاده می کنم زیرا تقریباً همه چیز را شامل می شود.

حتی مکانهایی مانند Google HQ یا Capital One Cafe در منطقه Bay هنگامی که من کار خود را در استیشن F شروع کردم، چند ماه اول را بی وقفه صرف صحبت کردن با استارتاپ ها، سرمایه گذاران، شرکت ها، انکوباتورها، روزنامه نگاران و سایر اعضای اکوسیستم می کردم تا بفهمم چه منابعی می تواند مفید و مرتبط باشد و چه مواردی حائز اهمیت است.

چیزهای مختلفی شنیدم.

بعضی از آن‌ها گفتند به یک اسپا در محوطه نیاز دارند.

برخی دیگر گفتند که می خواهند یک اتوبوس گوگل آنها را شبانه به خانه ببرد.

جدا از شوخی ها، یک بار که بارها و بارها اقدام به شنیدن ایده های خاص کردم، متوجه شدم که آنها برای این توجه ارزش قائل می شوند.

موارد زیادی وجود دارد که باعث می شود استیشن F با سایر فضاهای استارتاپی خارج از کشور متفاوت باشد.

اما من می خواستم که اینجا بیشتر از فقط یک فضای بزرگ باشد.

من فکر می کنم فلسفه ای که واقعا ما را از هم جدا می کند ، فلسفه “اول، استارتاپ ها!” و تعهد ما به تنوع است، که به شدت در DNA ما جا خوش کرده است.

“اول، استارتاپ ها!” به این معنی که ما تصمیمات را همیشه قبل از هر چیز با در نظر گرفتن منافع استارتاپ هایمان می گیریم، حتی اگر به قیمت از دست دادن درآمدهای بالقوه تمام شود.

ما معتقدیم اگر استارتاپ‌های ما خوشحال باشند، بر دیگر موارد نیز تأثیر خواهد گذاشت.

تعهد ما به تنوع به طور طبیعی به وجود آمد.

ما متوجه شدیم که استیشن اف مکانی خواهد بود که از جهات مختلف نمایانگر آینده است.

با این حساب مهم بود که مطمئن شویم همه انواع نوآوری و مهم تر از آن همه انواع افراد را در نظر گرفته ایم.

زبان پیش فرض ما در استیشن اف انگلیسی است (ما در پردیس کارآفرینانی داریم که خیلی کم به زبان فرانسه صحبت می کنند یا حتی اصلا فرانسوی صحبت نمی کنند.

) ، ما کارآفرینانی از سراسر جهان داریم، زن و مرد، و برنامه ای داریم که بطور خاص با کارآفرینانی با سابقه در مناطق محروم در ارتباط است، برنامه مبارزان! از بسیاری جهات ، فضا می تواند کاری را که شما می توانید یا نمی توانید انجام دهید محدود کند.

از آنجا که هیچ رویکردی متناسب با همه وجود ندارد، در نظر گرفتن فضاهای مختلف برای انواع مختلف شرکت‌ها و انواع مختلف فعالیت‌ها (مکالمات ، جلسات ، رویدادها …) حائز اهمیت است.

به عنوان مثال ، در استیشن F ما در درجه اول با شرکت هایی که در مرحله آغازین قرار دارند کار می کنیم – اکثر شرکت های نوپا در اینجا کمتر از 15 نفر کارمند دارند-.

منطقه استارتاپی ما – فضایی آزاد و وسیع با بیش از 3،000 میز – با این ذهنیت طراحی شده است.

با این حال ، این نوع از فضا ارتباط کمتری با تیم های بزرگتر و استقراریافته دارد.

و علی رغم داشتن تعداد زیادی اتاق اجتماعات ، غرفه های تلفنی و فضاهای رویداد در پردیس استیشن اف، هرگز به نظر نمی رسد که فضایمان به اندازه کافی باشد.

از زمانی که به دنبال فضاها و برنامه ریزی آنها هستید، حتما به سراغ گزینه هایی بروید که بیشترین انعطاف پذیری را داشته و قابل اندازه گیری باشند.

ما می دانستیم که اگر می خواهیم با استارت آپ های برتر همکاری کنیم، باید به دنبال شرکا، سرمایه گذاران و خدمات برتر باشیم.

بنابراین ، گزینشی عمل کردن در مورد همه افراد جامعه پیرامونتان بسیار مهم است.

ما به اصول “اول، استارتاپ ها!” و “تنوع” خود متوسل شدیم تا شرکای دیگری را برای همکاری انتخاب کنیم.

ما همچنین قصد داشتیم مطمئن شویم با شرکایی کار می کنیم که این اصول را حفظ می کنند.

به عنوان مثال ما در منطقه استارتاپی تقریبا 30 برنامه مختلف داریم که 30 صنعت مختلف را پوشش می دهد (فقط 1 برنامه در هر موضوع) که یک سوم از آنها توسط شرکت ها ، یک سوم توسط دانشگاه ها یا مدارس و یک سوم توسط سازمان های نوپا راه اندازی می شوند.

ما فقط با شرکایی کار می کنیم که احساس می کنیم به اندازه کافی برای اجرای یک برنامه خاص معتبر هستند.

رویکرد غیر تجاری “اول، استارتاپها!” برای ما ارزش دارد.

ما همچنین شبکه ها و منابع بین المللی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم و اینکه آیا تجربه قبلی در زمینه کار با استارتاپ ها داشته اند یا خیر.

همه اینها به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم که آیا یک شریک خاص برای استیشن اف مناسب است یا خیر.

در مورد استارتاپ ها نیز، ما می‌خواستیم مطمئن باشیم که انتخاب های ما با معیارهای خاصی تناسب داشته باشند.

ما اخیراً 5 ستون برنامه بنیانگذاران را منتشر کردیم که تنها بخشی از معیارهایی است که ما برای ارزیابی استارتاپ های این برنامه استفاده می کنیم.

جنبه های دیگری از استیشن F وجود دارد که ما هنگام تلاش برای تصمیم گیری درمورد آنها، به فکر فرو رفته ایم.

میزها چگونه باید قیمت گذاری شوند؟ چه مدت استارتاپ ها باید در اینجا بمانند؟ چه رویدادهایی را باید برگزار کنیم؟ چگونه استارتاپ ها هنگام حضور در استیشن اف باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؟ به چه منابع دیگری نیاز دارند؟ هر وقت شک داشتیم، از استارتاپ هایمان می پرسیدیم.

در راه اندازی یک پردیس استارتاپی از بسیاری جهات مانند راه اندازی یک محصول سخت افزاری، تکرار ممکن نیست.

به همین دلیل ما شما را ترغیب می کنیم قبل از شروع کار با انجمن های محلی استارتاپهای خود صحبت کنید.

هر اکوسیستمی با دیگری متفاوت است.

رکسانه ورزا- 2018 ایوانی رو به شهری نوآور بیایید روی ایوان تا افق های توسعه را رویت کنید.

پذیرش در ایوانک پذیرش شتابدهنده پذیرش شرکت‌ها و صندوق‌های سرامایه‌گذاری پذیرش ارائه دهندگان خدمات پذیرش شرکت‌ها در فضا اختصاصی نشانی :‌ مشهد، بلوار وکیل آباد، انتهای کوثر شمالی، میدان پژوهش، ایوان نوآوری تمامی حقوق متعلق به ایوان نوآوری مشهد است | کپی رایت © ۲۰۲۰ درخواست بازدید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map