استارت اپ در باجان هونگور مغولستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در باجان هونگور مغولستان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان به 6 تیم استارتاپ ایرانی برنده AHK Pitch Event شانس حضور در “Digital Start.

up! Germany Tour 2020’’ را می‌ دهد.

همایش START.

UP! GERMANY فرصتی ایده‌آل برای استارتاپ‌های ایرانی در حوزه‌های بیمه، لجستیک و شهر هوشمند فراهم می‌آورد تا ضمن معرفی استارتاپ خود، به توصیه‌های استارتاپ‌های موفق گوش داده و با استارتاپ‌های کشورهای دیگر شرکت‌کننده آشنا شوند.

در انتها انتظار می رود بیش از 100 استارت‌آپ از بیش از 26 کشور جهان در این رویداد شرکت کنند.

این رویداد، فرصتی ارزشمند را نه تنها برای آشنایی با دیگر استارت‌آپ ها بلکه برای معرفی خود به شرکای تجاری بالقوه، سرمایه گذاران و همچنین موفق ترین شرکت های دنیا برای شما به ارمغان می‌ آورد.

    شرایط و پیش ‌نیاز‌ها: گروه هدف: استارت‌آپ‌های فعال در زمینه های زیر: چرا نباید این رویداد را از دست داد؟ برنامه: زمان برگزاری Startup! Tour Germany : 25-28  اکتبر مهلت ثبت نام در AHK Pitch Event 4 مهرماه اوژن بهادری مشاور بازرگانی و استارتاپ 09121442355 ایمیل بنویسید دانلود کارت الکترونیکی با دریافت خبرنامه اتاق از آخرین اخبار و رویدادها با خبر شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map