استارت اپ در بوهمیای مرکزی جمهوری چک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در بوهمیای مرکزی جمهوری چک در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جمهوری چک کشوری که در اروپای مرکزی واقع شده ‌است، آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و دارای اماکن تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی است که هر ساله تعداد زیادی از توریست‌ ها را به سمت خود جذب می ‌کند.

جمهوری چک که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی استقلال خود را به دست‌ آورد یکی از توریست ‌پذیرترین کشور های منطقه شد.

جمهوری چک از جمله کشور هایی است که سفر به آن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و از این ‌رو یک مقصد توریستی عالی برای ایرانیان محسوب می ‌شود.

علاوه بر آثار تاریخی و فرهنگی و مکان ‌های عالی برای مسافرت، جمهوری چک سوغات‌ های متنوعی دارد که می ‌توان به عنوان یادگاری آن ها را از جمهوری چک خریداری ‌کرد.

در این نوشته قصد داریم تعدادی از سوغات‌ های جمهوری چک را معرفی ‌کنیم.

    صنعت چینی سازی یکی از صنایع جدید در جمهوری چک محسوب می‌ شود.

برای نخستین بار در سال ۱۷۹۴ در شهر کلاسترچ نخستین چینی سازی در جمهوری چک ایجاد شد.

امروزه در شهر پراگ چینی فروشی‌ های بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به میزان بودجه و نوع سلیقه می‌ توان ظروف چینی مختلفی را از آن ها خریداری‌ کرد.

همچنین در منطقه دانا بوهمی، مغازه ‌های زیادی وجود دارد که جدید ترین چینی ‌های ساخته ‌شده در کارگاه های ظروف ‌سازی را به نمایش می‌ گذارد.

یکی از محبوب ‌ترین مواد خوراکی که می ‌توان به عنوان سوغات چک تهیه ‌کرد، ویفرهای چکی است.

ویفرهایی سبک، بزرگ، ترد و خوشمزه که برای نخستین بار در قرن ۱۸ میلادی در کشور چک ساخته‌ شد.

در سال ۱۸۵۰ تولید آن افزایش یافت و از سال ۱۹۲۰ تبدیل به یکی از محبوب ‌ترین خوراکی ‌ها در جمهوری چک شده‌ است.

امروزه ویفرهای فندقی و شکلاتی نیز بسیار محبوب و پر طرفدار هستند.

یکی از خوشمزه ‌ترین سوغاتی ‌های چک است که با توجه به نوع بسته‌ بندی ‌اش برای جابجا کردن در طول سفر و سوغاتی دادن هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌ کند و خرد نمی‌ شود.

در بسیاری از مغازه‌ های خواروبار فروشی می ‌توان این ویفرهای چکی تهیه ‌کرد.

یکی از بهترین مکان ‌هایی برای خرید این محصول، مغازه هاولسکا در الدتاون است که بسیاری از غذا های محلی چکی در ۵۰ غرفه مختلف به نمایش گذاشته می‌ شوند.

بیش از ۵۰ سال است که شرکت کوواپ در زمینه ساخت اسباب بازی ‌های مکانیکی فعالیت دارد.

اسباب بازی ‌های زیادی مانند کامیون، اتوبوس، ماشین است نشانی و ماشین آلات کشاورزی با کیفیت و جزئیات بسیار بالایی در این شرکت ساخته می‌ شود.

شاید خیلی از افراد تصور کنند محبوب ترین محصول این شرکت، ماشین ‌های مسابقه ‌ای باشد اما پر فروش‌ ترین محصول این شرکت تراکتور هایی است که دارای لاستیک‌ های رزینی هستند، چهار دنده دارند (از جمله دنده عقب) و همچنین دارای فرمان متحرک هستند.

اسباب‌ بازی ‌های ساخته شده در شرکت کوواپ در بسیاری از اسباب بازی فروشی‌ ها و فروشگاه‌ های سوغات فروشی به نمایش گذاشته می‌ شود.

اما بهترین جایی که می ‌توان این اسباب بازی ‌های مکانیکی را خریداری ‌کرد مغازه اسباب بازی فروشی راکینگ هورس است که چند بلوک با قلعه پراگ فاصله دارد.

کسانی که قصد دارند سوغات چک را برای فرزند خود تهیه‌ کنند، این اسباب بازی های مکانیکی گزینه بسیار مناسبی هستند.

بوتانیکوس یک شرکت چکی است که کارش بسته‌ بندی محصولات سنتی و عرضه آن به صورت محصولاتی مدرن است.

این شرکت در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده ‌است و دارای باغ ‌های بسیار زیادی است که در آن ها گیاهان، سبزیجات و میوه ‌های زیادی را پرورش می ‌دهند  و از آن ها برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌ کنند.

اصلی‌ ترین محصول تولید شده در این شرکت، اسطوقدوس بوهمیا است که ترکیبی از ریشه‌ های اسطوقدوس و یک ماده معطر و خوشبو است.

همچنین محصولاتی مانند لوسیون اسطوقدوس، ژل حمام، کرم پوست و بسیاری محصولات دیگر توسط این شرکت ساخته می‌ شود و می‌ توان آن ها را به عنوان سوغات چک به همراه خود به خانه برد.

البته بسیاری از افراد رابطه خوبی با اسطوقدوس ندارند، چنین افرادی می ‌توانند از محصولات مختلف دیگری که در رایحه ‌های مختلف عرضه می‌ شود، استفاده‌ کنند.

برای تهیه این محصولات باید به آنگل کورت‌یارد در الدتاون مراجعه ‌کرد.

صنعت کریستال سازی در جمهوری چک به سال ۱۲۰۰ میلادی بر می‌ گردد.

در قرون اخیر لیوان‌ های کریستالی ساخته ‌شده در جمهوری چک اعتبار و شهرت بسیار زیادی پیدا کرده ‌اند.

معتبرترین و قدیمی ‌ترین مراکز آموزش شیشه ‌سازی در مناطقی مانند کامنچی سنوو در جمهوری چک قرار دارند و هر ساله افراد زیادی از کشور های مختلف برای کسب مهارت در صنعت شیشه‌ سازی به این مناطق سفر می‌ کنند.

امروزه و در بسیاری از مغازه ‌های سوغات فروشی شهر پراگ می ‌توان کاسه ‌ها و لیوان ‌های شیشه‌ای و کریستالی را به عنوان سوغات چک تهیه کرد.

    در بسیاری از کشور ها، کوبیسم یک سبک خاص برای نقاشی است اما در کشور جمهوری چک کوبیسم استفاده‌ های گسترده ‌تری دارد و طراحان و معماران از کوبیسم برای طراحی و ساخت همه چیز استفاده می‌ کنند.

از جمله چیز هایی که با استفاده از سبک کوبیسم ساخته می‌ شود، ظروف آشپزخانه است که می ‌توان آن ها را به عنوان سوغات چک در نظر گرفت.

کوبیستا مغازه‌ ای است که در کنار موزه جمهوری چک در الد تاون واقع شده ‌است.

توریست ‌ها با مراجعه به این مغازه می‌ توانند وسایل ساخته ‌شده در سبک کوبیسم را مشاهده‌، خریداری و به عنوان سوغات چک به خانه ببرند.

در این مغازه از لامپ و لوستر گرفته تا قاب عکس و ظرف گلدان و ظروف شیشه ‌ای قابل خریداری است.

محصولاتی که به سبک کوبیسم ساخته می‌ شوند هم دارای یک ظاهر سنتی و قدیمی هستند و هم می‌ توان از آن ها به صورت کاربردی استفاده‌ کرد.

عروسک سازی یکی از قدیمی‌ ترین صنایع در جمهوری چک است و قدمت آن به قرون وسطی بر می ‌گردد.

در قرن ۱۸، عروسک ‌سازان چکی به تمامی نقاط اروپا سفر می‌ کردند و با استفاده از عروسک ‌های خود، نمایش خیمه شب بازی انجام می‌ دادند.

نمایش ‌هایی که با استقبال روبرو شد و منجر به محبوبیت این عروسک ‌ها در سر تا سر اروپا شد.

هر ساله و در تئاتر خیمه شب بازی پراگ، یک نمایش عروسکی به اجرا در می ‌آید که با استقبال بی ‌نظیر توریست ‌ها مواجه می‌ شود.

اگر توریستی برای فرزند خود به دنبال تهیه سوغات چک است، این عروسک ‌ها گزینه بسیار مناسبی هستند.

یکی از بهترین مکان‌ هایی که می‌ توان این عروسک‌ های خیمه شب بازی را در آن پیدا کرد، پوهادکا  در الدتاون است که هر ساله تعداد توریست بسیار زیادی برای خرید این عروسک ‌ها به عنوان سوغات چک به آنجا مراجعه می ‌کنند.

در اوایل قرن ۲۰، م سئو لین شهر پراگ بهترین طراحان و معماران کشور را گرد هم جمع کردند تا بتوانند بزرگترین مرکز فروش یادگاری در سطح کشور را ایجاد کنند.

این مرکز پس از هفت سال تلاش ساخته شد.

این ساختمان در حال حاضر یکی از زیباترین ساختمان ‌های جمهوری چک است و سالن ‌ها، دفاتر، رستوران ‌ها و سالن کنسرت ۲۰۰۰ نفره نیز در این ساختمان تعبیه شده‌ است.

مغازه یادگاری فروشی این ساختمان در قسمت پشتی این ساختمان قرار دارد و گردنبند، دستبند، جواهرات و حلقه ‌های یادگاری بسیار زیادی در آن عرضه شده ‌است.

    از دیگر سوغات چک می‌توان به اسباب بازی‌های چوبی اشاره‌ کرد.

اسباب بازی‌ های چوبی ساخته‌ شده دستساز یکی از قدیمی ‌ترین صنایع در چک محسوب می‌ شود.

این صنعت در ناحیه مراویا که در شرق جمهوری چک قرار دارد، بسیار رایج است.

امروزه اسباب بازی ‌های چوبی با دوام، رنگارنگ و بسیار متنوعی ساخته می ‌شود که یک حس نوستالوژیک را در بیننده القا می‌ کند.

بهترین مکان برای خرید این نوع اسباب بازی ‌ها، فروشگاه اسباب بازی ‌های سنتی چک در الدتاون است که فروشندگان حاضر در این فروشگاه به زبان انگلیسی تسلط دارند و می ‌توانند با مشتریان خود به راحتی از طریق زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند.

در این فروشگاه هم اسباب بازی ‌های مناسب نوزادان و هم اسب بازی‌ هایی مناسب کودکان بزرگ تر مثل شمشیر، سپر، اسب و اسباب بازی ‌های متنوع دیگری در دسترس است.

  بر روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز شما مشخص شود! میانگین امتیاز ۰ / ۵.

تعداد آرا : ۰ امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

جمهوری چک یکی از کشورهای باثبات اروپایی است که پس از فروپاشی جماهیر شوروی استقلال خود را به دست آورد و به خاطر آب و هوای خوب و مناظر طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیار زیبا هر ساله توریست‌ های زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب می ‌کند.

سوغات چک بسیار متنوع و گسترده است و به عنوان یادگاری برای هر قشری می ‌توان هدیه ‌ای مناسب تهیه‌ کرد.

در این نوشته تلاش ‌کردیم تا مهم ‌ترین سوغاتی‌ های جمهوری چک را به شما معرفی ‌کنیم.

اگر این مقاله برای شما مفید بوده، این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اولین نفری باشید که نظر می دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت دیدگاه برای دریافت آخرین اطلاعیه ها در خبرنامه سیماگر عضو شوید بیش از ۱۱۰ کالج و بیش از ۲۵۰ دانشگاه طرف قرارداد سیماگر هستند.

با توجه به بالا بودن هزینه تحصیل در مراکز آموزشی معتبر تلاش کرده‌ایم تا حد امکان بورس‌های تحصیلی مختلفی را برای متقاضیان تحصیل دربهترین دبیرستان‌های انگلستان، استرالیا، سوئیس، هلند، آفریقای جنوبی، کانادا و آمریکا فراهم کنیم.

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map