استارت اپ در ترکمانچای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در ترکمانچای در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان بزرگترین رویداد کارآفرینی " استارتاپ" توسط دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان روز چهارشنبه مورخ 6/12/93در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش علمی-کاربردی خانه کارگر واحد گرگان برگزار می گردد.

استارتاپ یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد.

در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

روز اول، چهارشنبه عصر: استارتاپ یک رویداد ۳ روزه هست که درآن کارآفرینان جوان دور هم جمع میشوند، از همدیگر یاد می¬گیرند و سعی می¬کنند که ایده هایشان را به واقعیت به مرحله اجرا برسانند در افتتاحیه این رویداد نماینده استارتاپ جهانی توضیح می¬دهد که شرکت کنندگان مسیر پر پیچ و خمی را در پیش رو دارند.

به هر شرکت کننده ۶۰ ثانیه فرصت داده می¬شود که ایده نوآورانه خود برای شروع یک کسب و کار جدید را مطرح کند.

البته داشتن ایده الزامی نیست.

روز دوم، پنجشنبه: شرکت کنندگان به تیم های ۷ یا ۸ نفره تقسیم شده و هر گروه سعی میکند ایده ای را پخته تر و به مرحله اجرا برساند قسمتی از تیم سعی می¬کند که مدل تجاری آن ایده را طراحی کرده و با صحبت با مشتریان بالقوه آن را اعتبارسنجی کند قسمت دیگر از تیم سعی می¬کند که نمونه اولیه آن محصول یا کالا را برنامه ریزی کرده تا بتوانند آن را برای آزمایش به مشتریان بالقوه عرضه کنند.

روز سوم، جمعه: تیم ها در کمال خستگی سعی در اتمام کارهای لازم برای ارائه به هیئت داوران را دارند.

«چه کسایی توانستند اینجا یک نفر جدید را پیدا کنند که شاید شریک آینده کاری شون باشه؟» بعد از ارائه ها و سوال و جواب داوران، تیم ها اول دوم و سوم انتخاب می¬شوند و جوایزی برای ادامه کار کسب و کار خود دریافت می کنند.

رویداد استارتاپ برای اولین بار در کشور، در شهریور ۱۳۹۱ در شهر تهران برگزار گردید و اکنون توسط دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان با رویکرد صنایع دستی، قالیبافی و زیورآلات در شهرگرگان برگزار می¬گردد.

                 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map