استارت اپ در تریکالا یونان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در تریکالا یونان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راهنمـای مهاجرت و پنـاهندگی Immigration and Refugee Guide ویروس کرونا : استفاده اجباری ماسک و مقررات منع رفت و آمد شب در #آتن ، تسالونیکی و سایر مناطق .

طی چند روز گذشته تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا در یونان دو برابر شده است.

در روز پنجشنبه ۲۲ اکتبر ۸۸۲ موارد جدید در یونان وجود داشت در حالی که چند روز قبل فقط ۴۰۰ - ۴۵۰ موارد وجود داشت.

اگر شما در یک اتاق تنها هستید، در خانه خودتان، در هنگام انجام ورزش ، غذا خوردن یا آشامیدن و یا اگر دلایل پزشکی سختی دارید که از ماسک زدن شما جلوگیری می کند (به عنوان مثال آسیب های صورت یا نقص شدید ذهنی) اجباری وجود ندارد که از ماسک استفاده کنید.

همچنین در این مناطقی که نام شان را بالا ذکر کردیم از ساعت ۰۰:۳۰ شب تا ۵:۰۰ صبح اجازه نیست که خارج از محل زندگی خود باشید: تمام مناطق آتن از جمله پیرائوس ، تسالونیکی ، یوانینا ، کاردیتسا ، لاریسا ، سرس ، لسبوس ، هراکلیون ، تریکالا ، ثیرا ، میکونوس ، کوزانی و کاستوریا.

در این مناطق فقط در صورت رفتن به محل کار یا در موارد اضطراری به شما اجازه بیرون رفتن از ساعت ۰۰:۳۰ شب تا ۵:۰۰ صبح داده می شود.

در غیر این صورت اگر در خارج از محل سکونت خود باشید جریمه می شوید.

در ارتباط به تعداد موارد جدید بیماری در منطقه شما ، اقدامات متفاوتی اعمال خواهد شد.

معیار سنجشی وجود دارد که خطر را برای مردم هر منطقه اندازه گیری می کند که این مقیاس از سطح 1 (سبز) ، که به معنای کم خطر است ، به سطح 4 (قرمز) که به معنای خطر بالا است میباشد.

در اینجا می توانید یک نقشه ای را ببینید که سطح خطر را در تمام مناطق یونان نشان میدهد و همچنین اقدامات مختلف در هر یک از این مناطق (متأسفانه فقط به زبان2 یونانی) نشان داده شده است راهنمـای مهاجرت و پنـاهندگی Immigration and Refugee Guide وقتی از توکل حرف میزنیم ، به وکیل میرسیم .

وکیل خوب ، سایه خداست ، و تکیه گاه همه ی مسافرها .

به ما اعتماد کنید تکیه گاه سخت و مطمئنی برای شما هستیم.

; RM10 8LMP , ESSEX , DAGENHAM , OXLOW LANE , LONDON , UK +۴۴۷۹۸۵۳۶۲۹۴۸ +۴۴۷۹۸۵۳۶۲۹۴۸ ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ بوده و متعلق است به تیم مهاجرتی امیر صادقی میباشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map