استارت اپ در تونگا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در تونگا شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

موسسه حقوقی بین‌ المللی دادگران حق و عدالت ویزای استارتاپ کانادا چیست؟ در مورد آن چه اطلاعاتی دارید؟ در این مقاله، ابتدا به مفهوم اصلی استارتاپ و بعد از آن در مورد ویزای استارتاپ کانادا صحبت خواهیم کرد و به این امر خواهیم پرداخت که چه کسانی می توانند با استفاده از این ویزا برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

منظور از استارتاپ، راه اندازی کسب و کارهای نوپا است که بر اساس یک ایده پایه ریزی شده است.

یک ایده خلاقانه که با شناسایی نیازهای جوامع در تلاش است که با راه اندازی یک کسب و کار در راستای حل آن ها در واقع به درآمد برسد.

برخی از کشورها در تلاش هستند تا موقعیت های مناسبی را برای راه اندازی بیزینس های کوچک و کسب و کار های استارتاپی فراهم کنند تا افرادی که احساس می کنند می توانند در این زمینه موفق باشند ایده تجاری خود را به کشور مورد نظرش برده و درنهایت منجر به ایجاد اشتغال، درآمد زایی و رونق اقتصادی کشور شود.

پروژه های استارتاپ نقش بسیار موثری در اقتصاد جهان ایفا کرده اند.

چه بسا پروژه های بسیار کوچکی که از یک ایده شروع و بعد از آن تبدیل به شرکت های بین المللی شده و میلیون ها دلار سود وارد چرخه اقتصاد کرده است.

بنابر بررسی های انجام شده، نیمی از استارتاپ هایی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، متعلق به مهاجران خلاق می باشد.

از این رو، همین دلیل باعث شد تا کانادا برنامه ای برای جذب مهاجران خلاق و پر از ایده به نام “ویزای استارت آپ کانادا ” اجرا کند.

در واقع، در این برنامه افرادی که دارای ایده های ناب و جدید باشند و بتوانند برای این کشور درآمدزایی، اشتغال زایی و در نهایت به رقابت در عرصه بین المللی بپردازند، شانس مهاجرت به کانادا به همراه خانواده شان را دریافت خواهند کرد.

همان گونه که پیش تر ذکر شد، این ویزا برای کسانی صادر می شود که ایده های نو و به نوعی درآمدزا داشته باشند.

از این رو، می تواند بستر مناسبی برای رشد افراد با استعداد از سراسر جهان برای ایجاد کسب و کار و هم چنین اشتغال زایی  محسوب شود.

متقاضیانی که ویزای استارت آپ کانادا را دریافت می کنند، می توانند به راحتی اقامت دائم این کشور را از آن خود کنند.

هم چنین، در برنامه های استانی کانادا همیشه شانس برگزیده شدن این افراد بالا است.

از طرف دیگر، افراد با داشتن این ویزا می توانند با سرمایه گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرده و علاوه بر دریافت حمایت مالی از پیشنهادات کاربردی آن ها برای پیشرفت ایده و برنامه استارت آپ بهره ببرند.

نکته جالبی که در اخذ ویزای استارتاپ کانادا می توان گفت، این است که در این برنامه خبری از شرایط سخت روش های دیگر مانند کارآفرینی استانی نیست و پذیرش فرد بستگی به نوع برنامه و ایده او دارد.

لذا می تواند مزیت مهمی برای متقاضی باشد.

اگر شما هم از هوش مالی و سرمایه کافی برخوردارید، بد نیست خودتان را ارزیابی کرده و مناسب ترین روش اخذ ویزای استارتاپ کانادا را انتخاب کنید فرم ارزیابی مهاجرت هر متقاضی برای دریافت ویزای استارت آپ خود باید دو اصل زیر را داشته باشد: برای آن که متقاضی بتواند به واسطه ویزای استارت آپ کانادا، شانس کار در این کشور را از آن خود کند باید از یکی از سازمان های سرمایه گذاری انکیباتور، سرمایه گذاران ریسک پذیر و سرمایه گذاران فرشته نامه حمایت دریافت کند.

لازم به ذکر است که هر سازمان برای تایید ایده شرایط و قوانین خود را دارد.

برای مثال شاید سازمانی از فرد بخواهد تا مفهوم تجارت خود را بیان کند، در حالی که سازمانی دیگر ارائه برنامه را با جزئیات بخواهد.

منظور از عبارت فوق یعنی ایجاد کسب و کاری که شرایط مورد نظر دولت کانادا را داشته باشد.

از این رو متقاضی باید از یک سرمایه گذاری کانادایی حمایت شود.

همچنین زمانی که متقاضی اقامت دائم کانادا را دریافت کرد باید شرکت خود را در این کشور ثبت کند حتی فعالیت های مهم کاری باید در کانادا انجام شود و مهم تر از همه استارتاپ باید پویا و فعال بوده و مدیریت آن در خاک کانادا صورت گیرد.

برای پذیرش در برنامه استارتاپ کانادا، متقاضی علاوه بر ارائه مدارک کلی مانند پاسپورت، اطلاعات بیومتریک، هزینه ویزا، تست پزشکی و … باید شرایط زیر را دارا باشد.

متقاضیانی که از طریق ویزای استارتاپ کانادا به این کشور وارد می شوند باید برای گذران زندگی خود و خانواده شان منابع مالی ارائه کنند.

این هزینه به عنوان سرمایه گذاری محسوب نمی شود و صرفا برای مایحتاج زندگی فرد می باشد.

داشتن مهارت زبانی انگلیسی یا فرانسه برای زندگی و کار در کانادا اجباری است.

از این رو، متقاضی باید در مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری حداقل CLB 5 را دریافت کند.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟ موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند.

با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید.

متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید.

تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول تاکنون قانون خاصی برای این مرحله وجود ندارد.

اما به طور کلی، برای راه اندازی استارت آپ در کانادا، فرد باید حمایت سرمایه گذار این کشور را داشته باشد.

بله.

هنگامی که برنامه متقاضی برای شروع برنامه استارت آپ در کانادا پذیرفته شد، سرمایه گذار نامه تاییدیه ب او را برای اداره مهاجرت ارسال می کند.

هزینه ها کاملا به دامنه کاری متقاضی بستگی دارد و نمی توان مبلغ مشخصی برای آن در نظر گرفت.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دفتر تهران: سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان توحید سوم شرقی، خیابان موج ، پلاک ۴ تلفن: 09121442355-021 دفتر اصفهان: خیابان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد تلفن: 8-09121442355-031 ارسال کلمه “ویزا” به 09121442355 © حق نشر ۱۳۹۸ .

کلیه حقوق برای هولدینگ پارس محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map