استارت اپ در تیکمه‌داش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در تیکمه‌داش در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نشست  خبری رویداد بین المللی استارت آپ ویکند صنعت برق با حضور دکتر اصغر عسگری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، دکتر علی پور زیاد  مدیر مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه  و مهندس اکبر فرج نیا،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در محل شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علی پورزیاد، م سئو ل کمیته علمی رویداد و رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز  در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این رویداد بین المللی گفت: اولین رویداد بین المللی استارت آپ ویکند بین المللی صنعت برق اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

دکتر پورزیاد با  بیان  این مطلب که مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز از نظر زیر ساخت و امکانات  قویترین مرکز موجود در سطح کشور است،  بر آمادگی دانشگاه  تبریز برای همکاری هرچه بیشتر با  شرکت توزیع  برق جهت کاربردی نمودن  ایده ها و پتانسیل های موجود در این مرکز تاکید نمود.

دکتر پور زیاد  با اشاره  به  ارسال  طرح ها و ایده های متعدد از سراسر کشور به این رویداد علمی و تجربی گفت: خوشبختانه  استقبال خوبی از این  رویداد شده  و امیدواریم  بعد از اتمام ارسال و داوری طرح ها  بتوانیم  در موعد مقرر شاهد  رشد نبوغ و استعداد های جوان در راستای اهداف رویداد باشیم.

مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره  به  جوایز و  امکانات در نظر گرفته شده  برای صاحبان  ایده های برتر اظهار داشت: علاوه  بر اختصاص  مبالغ نقدی 150میلیون ریال  برای ایده برتر، 100 میلیون ریال برای تیم دوم و 80 میلیون ریال برای تیم  سوم، امکان عقد قرارداد با  شرکت  توزیع  نیروی برق و  اجازه  استقرار در مرکز رشد دانشگاه و  مشاوره های تخصصی جهت تجاری سازی ایده ها  از حمایت های مورد نظر برای صاحبان  ایده های برتر در این  رویداد علمی است.

در ادامه این نشست خبری مهندس اکبر فرج نیا،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امیدوار است این رویداد منجر به ارتباط هر چه بهتر دانشگاه  با صنعت و کاربردی نمودن  تحقیقات و ایده های علمی گردد، گفت: ایده برپایی این رویداد علمی – تجربی بر اساس سیاست های وزارت نیرو و صنعت برق مبنی بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل استارتاپ ها و تحقیقات علمی نخبگان کشور و به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در راستای همکاری با استارتاپ ها و شرکت های نوپا بود.

مهندس فرج نیا، کاهش پیک بار، مدیریت مصرف انرژی وتحول دیجیتال  در صنعت برق  را از جمله    اهداف برگزاری این رویداد علمی و تجربی عنوان کرد و افزود:  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با هدف مشارکت دادن دانشگاهیان و متخصصین این حوزه، با نگاه ویژه به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تصمیم به برگزاری این رویداد بزرگ صنعت برق کشور با همکاری مرکز رشد  و نوآوری دانشگاه تبریز نموده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های" مدیریت سمت تقاضا" شامل همه فعالیت های تغییر الگوی مصرف انرژی مشترکین، افزایش بهره وری انرژی، کاهش تقاضای انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است، تصریح کرد: در حالت کلی نگاه مطلوب ما در این استارتاپ ویکند حول سه محور اصلی کاهش پیک بار، مدیریت مصرف انرژی و تحول دیجیتال در صنعت برق خواهد بود .

شایان ذکر است؛  آخرین فرصت  ارسال  ایده ها  هشتم اسفند ماه  سالجاری است زمان برگزاری  این  رویداد مهم بین المللی در سوم  اردیبهشت ماه 1399 در محل مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز خواهد بود.

نشانی: ایران،آذربایجان شرقی،تبریز، بلوار ۲۹بهمن،دانشگاه تبریز تلفن: 9-09121442355-041 دورنگار: 09121442355-041 کد پستی: 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map