استارت اپ در داوود مقدس دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در داوود مقدس دومینیکا شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هدف دولت کانادا از ایجاد ویزای استارتاپ کانادا ایجاد بیزنس‌هایی در کاناداست که بتوانند: کانادا با ویزای استارت آپ (Start-up) به دنبال جذب کارآفرینانی که پتانسیل راه اندازی شرکت های خلاق و ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشند، میباشد.

اگر یک ایده خوب داشته باشید و بتوانید یکی از سرمایه گذارهای مورد تایید توسط اداره مهاجرت را راضی به سرمایه گذاری در طرح خود کنید، ویزای استارتاپ به شما و خانواده شما تعلق خواهد گرفت که توسط آن اقامت دائم کانادا دریافت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید مادامی که منتظر پاسخ پرونده اقامت دائم خود هستید، با مجوز کار موقت ویزای استارت آپ به کانادا سفر کرده و به صورت موقت مشغول به کار شوید.

دقت کنید که شما مجاز به سرمایه گذاری شخصی نیستید.

برنامه ویزای استارت آپ به مهاجران کارآفرین در حالی که به استقرار آنها در کانادا کمک می‌کند، ویزای اقامت دائم نیز اعطا می‌کند.

برنامه ویزای استارت آپ کارآفرینان مهاجر را ترغیب می کند تا شرکت های خود را در کانادا گسترش دهند.

متقاضیان موفق با سازمان های بخش خصوصی کانادا همکاری می‌کنند و می‌توانند در زمینه راه اندازی و بازگشایی شرکت خود در کانادا راهنمایی و مشاوره دریافت نمایند.

در صورت موفقیت در اخذ این ویزا، به شما و خانواده وابسته به شما ویزای اقامت دائم کانادا اعطا می شود و این ویزا مشروط به موفق بودن بیزینس یا کسب و کار مورد نظر نمی‌باشد و حتی در صورت عدم موفقیت در بیزینس مورد نظر پس از ورود به کانادا خللی در اقامت دائم شما و خانواده شما ایجاد نخواهد شد.

داشتن یک بیزنس با شرایط زیر: و حق رای افرادی که در این پرونده هستند به همراه شرکت سرمایه گذار کانادایی در مجموع بیش از 50 درصد باشد و در زمان دریافت اقامت کانادا در این برنامه دولت شما را حمایت مالی نخواهد کرد.

در نتیجه زمان تشکیل پرونده نیاز هست که هر یک از اعضا تمکن مالی خود را ارائه دهند میزان تمکن برای هر خانواده به شرح جدول زیر است به گفته اداره مهاجرت کانادا این پروسه بین 12 تا 16 ماه زمانبر خواهد بود.

هنوز کار تمام نشده و شما یک مرحله مصاحبه خواهید داشت و افسر مرز دوباره شرایط شما را چک خواهد کرد.

شما پس از دریافت نامه حمایت سرمایه گذار میتوانید برای دریافت ویزای موقت کار اقدام نمایید.

برای این موضوع شرکت سرمایه گذار میبایست حمایت خود را نیز برای اقدام شما جهت دریافت ویزای کار موقت اعلام نماید.

نکته قابل توجه: نامه حمایت سرمایه گذار به مدت 6 ماه قابل استفاده خواهد بود و شما می‌بایست در این مدت برای دریافت اقامت کانادا اقدام نمایید و این به درخواست شما برای ویزای کار موقت نخواهد داشت.

تعداد زیادی ژنراتور موجود است که به تولید انرژی از منابع طبیعی مانند: باد، آب، خورشید، بیو گاز و غیره  می‌پردازد.

.

برخی از این ژنراتورها با شبکه های اصلی دیگر که ممکن است از منابع دوستدار طبیعت نیز نباشند در مسیر انتقال برق گره می خورند سازمان محیط زیست به منظور تشویق تولید الکتریسیته از منابع تجدید پذیر،  برچسب سبز یا گواهینامه های انرژی تجدید پذیر را برای کسانی صادر می کند که از منابع الکتریسیته ای که 1 مگاوات ساعت الکتریسیته آن از منابع طبیعی و تجدید پذیر به وجود آمده است استفاده می کنند.

هر شرکتی که، از جمله شرکت های هاستینگ، این گواهینامه را  داشته باشد در واقع از انرژی سازگار با محیط زیست استفاده کرده و در نتیجه سبز است.

سیماگر | مهاجرت قانونی به کانادا به مدیریت سمانه کاوئی عضو رسمی سازمان مشاورین مهاجرت کانادا با شماره لایسنس R523726 شماره ثبت سمانه کاوئی R523726 بوده که در این لینک با وارد کردن این شماره در قسمت RCIC# میتوانید ایشان را به عنوان یک مشاور فعال بیابید ICCRC یا سازمان نظارت بر فعالیت مشاوران مهاجرت کانادا از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در زمینه سازماندهی و نظارت بر عملکرد صحیح و قانونی مشاوران مهاجرت آغاز نموده است.

به جز وکلای دادگستری و سردفتران کبک تنها کسانی که مجوز از این شورا دریافت کرده اند حق دارند در امر مهاجرت متقاضیان را نمایندگی کنند.

سبد خرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map