استارت اپ در رویان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در رویان در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

حسین بهاروند برنده جایزه مصطفی 2019 گفت: تا دوهفته دیگر برج رویان افتتاح خواهد شد که خانه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه رویان خواهد بود.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها لزوم نهادینه ساختن فرهنگ ایده پروری و علم باوری در بدنه دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: فکر و دانش در عصر دانایی عامل پیشران جوامع است و در این راستا مدیران استان باید حمایت حداکثری را از نخبگان و نیروهای جوان و خلاق در اولویت کار خود قرار دهند .

بهرام سرمست ضمن دستور ایجاد کارت ویژه ملاقات بدون واسطه به مدیران مرکز تخصصی شتاب دهنده آراد، ایجاد مجامع مشورتی در حوزه های مختلف کاری را .

.

.

به گزارش تابش کوثر؛قیمت بالا و کیفیت نه چندان مطلوب خودرو های تولید داخل چند سالی می شود که به بخشی جدا نشدنی از اخبار اقتصادی تبدیل شده است؛ بار ها و بار ها از تفاوت چشمگیر قیمت تمام شده خودرو ها و قیمت مصرف کننده شنیده ایم، اما گویی زور م سئو لان حوزه صنعت کشور به انحصار گران خودرویی نمی رسد.

در طی سال های گذشته حمایت "بی چون و چرا" از خودرو سازها بهره وری این صنایع را تا حد چشمگیری .

.

.

به گزارش صدای ایران ، مهراله رخشانی مهر در آیین افتتاح دبیرستان ماندگار آیت الله طالقانی تبریز گفت: امروز اعلام خواهیم کرد که 24 هزار بخاری نفتی در مدارسی که گازکشی شده و دارای علمک گاز بودند جمع آوری شدند.

وی با اشاره به روند ساخت و بهره برداری از دبیرستان ماندگار آیت الله طالقانی تبریز اظهار کرد: این مدرسه از سال 1329 شروع به کار کرده و از مدارس قدیمی تبریز است که افراد شاخصی را .

.

.

نداشتن فرهنگ مطالعه کتاب است به طوری که آمار استانی جمعیت عضو کتابخانه ها هم حکایت از آمار کم عضویت در کتاب خانه ها را دارد.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: باید برنامه ریزی ها طوری باشد که کتاب خوانی جزو ضرورت های لاینفک زندگی همه ما باشد و سطح آگاهی های جامعه در حوزه های مختلف با مطالعه کتاب افزایش یابد.

عتباتی با اشاره به اینکه افزایش سطح فرهنگی کتاب در جامعه موجب کم شدن .

.

.

در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش بر پایی این دو نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان است و هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه مشارکت دادن شرکت های شناسنامه دار در این حوزه است که به همت شرکت فیپکو کار خود را اغاز کردند.

یاداور می شود در این نمایشگاه 33 نفر در قالب هیات های تجاری از کشور های بازار هدف صادرات مبلمان ایرانی از .

.

.

3 هزار تومان به پول آن زمان ها خب کمی مشکوک می زد و کسی در حد مش احمد نمی دانست که حرفه دلخوشکنکی مثل پا به توپ زدن، درآمد هم دارد.

آن شب مش احمد ساعت 12 شب، علی را به در خانه لطیفی برد تا او تأیید کند که این پول را برای بازی در پیکان گرفته است و شب برود با خیال تخت و وجدان آسوده بخوابد.

این پول برای آدم مقتصدی چون پروین آنقدر عزیز و زیاد بود که برده بود وسط اتاقش گذاشته بود و نگاهش می کرد.

هی .

.

.

.

.

.

> 7-اپل کشور: آمریکا اپل به عنوان ارزشمندترین برند جهان و برند شماره یک در حوزه تکنولوژی، بدون شک برای حفظ جایگاه خود با رقبای سرسختی نظیر سامسونگ، نیاز به رشدی مداوم را دارد.

جالب است بدانید که امکانات رفاهی این شرکت کاملا براساس نظر کارمندان انجام شده و این امر بالاترین حد رضایت را به همراه داشته است.

حمایت ویژه از خانواده های دارای فرزند، بدون شک باعث خواهد شد تا اپل به .

.

.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ، خواص بی نظیر جلبک های دریایی سبب شده هر روزه محصولات زیادی برپایه این گیاه ساخته شود که خاصیت درمانی، خوراکی و زیبایی دارد.

محسن بصیری کجانی، مدیر مرکز تحقیقات هسته فناور سبزاندیشان نیز در زمینه ریزجلبک ها کار تحقیقاتی می کند، ریزجلبک اسپیرولینا را اکسیر جوانی و ماده غذایی آینده می داند.

این هسته فناور با هدف تحقیق .

.

.

رخ داد اما هیچ کدام از آنها وسعت گسترده ای نبود و با هوشمندی معلمان و البته کمی هم شانس آموزش و پرورش به خیر گذشت.

6 سال بعد و درست در 15 آذر سال 1391، آتش سوزی کلاس درس روستای شین آباد ، دوباره اشک و غم را مهمان خانه مردم کرد؛ 2 دانش آموز چشمان شان را برای همیشه بستند و جراحات متعددی بر چهره و تن نحیف 26 دانش آموز دیگر وارد شد.

و سال گذشته در 27 آذر 1397، دبستان و پیش .

.

.

و به عنوان جایگاه توسعه در کشور محسوب می شود.

نیارکی همچنین صنعت گیاهان دارویی و عرقیجات را در کشور به عنوان زمینه دوم فعالیت معرفی کرد و افزود: صنایع پیشران طرح های بالای 60 درصد را به عنوان مصوبه های اولویت بندی دارند که از جمله عمده برنامه ها و محور وزارت خانه هستند که امیدواریم با تلاش صنعتگران در این حوزه رقم خوبی بخورد.

انتهای پیام/63064/م20/ .

.

.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار شهرستان باخرز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: ایجاد خانه کنکور و کارگروه تخصصی با همین موضوع می تواند نقطه عطفی در راستای کمک به دانش آموزان کنکوری و بهبود آمار قبول شدگان آزمون سراسری در شهرستان باشد.

احمد شافعی افزود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد این موضوع است که همه توقع دارند دولت در .

.

.

بسیج با بیش از 16 سال سابقه عضویت فعال در بسیج محلات، دانش آموزی و همچنین بسیح رسانه و هنرمندان - تقدیر حجت الاسلام تقوی، مدیرمسئول وقت خبرگزاری ایکنا کشور از بنده و خبرگزاری ایکنا قزوین - از 12 تیرماه 96 با رای اصحاب رسانه استان به عضویت هیئت مدیره خانه مطبوعات استان درآمدم .

- .

.

.

درصد 3-به خانه برمی گردیم شبکه پنج با 5/25 درصد مخاطب و رضایت 7 /89 درصد 4- مستند حیات وحش شبکه مستند با 3 /23 درصد مخاطب و رضایت 7 /76 درصد 5-مسابقه دستپخت شبکه یک سیما با 4 /20 درصد مخاطب و رضایت 9 /83 درصد 6-فوتبال برتر شبکه سه سیما با 1 /20 درصد مخاطب و رضایت 8 /82 درصد 7- مسابقه میدون شبکه سه سیما با 8 /17 درصد مخاطب و رضایت 75 درصد .

.

.

در حوزه های مختلف اکوسیستم کارآفرینی را فهم کنیم و توسعه بدهیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راه اندازی این بنیادها گفت: اینکه دست استارت آپ ها را یک به یک بگیریم خوب است، ولی معتقدیم در حوزه آموزش و توسعه کارآفرینی باید محوریت کار را به دست بخش خصوصی سپرد و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

منصوری گفت: ما در حوزه تولید محتوا، استارت آپ هایی .

.

.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشریه اتریشی یورو پیجز در گزارشی از صادرات 20 میلیون یورویی تجهیزات آزمایشگاهی در ایران خبر داد، صادراتی که یک سوم آن را شرکت های دانش بنیان به دوش می کشند و رشد اختراعات فنی در تولید این تجهیزات نسبت به سه سال قبل حداقل 10 برابر شده است.

متخصصان کشور در حوزه تولید .

.

.

زیست و مسائل حقوقی آشنا می شوند و با یادگیری این موضوعات احساس زندگی راحت تری را می توان تجربه کرد و تعداد پرونده های تخلف در حوزه اجتماعی نیز کاهش می یابد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز گفت: تبریز با قدمت بیش از چهار هزار سال کانون تمدن و از پیشگامان فرهنگ بوده و برای نخستین بار چاپخانه سربی، شعر نو، نقد ادبی، ترجمه متون خارجی، چاپ کتاب، نشر کتاب های مصور کودکان، اولین دایره .

.

.

همواره بر تقویت روابط فرهنگی میان ملت های مسلمان با رعایت اصل احترام به حاکمیت دولتها تأکید داشته و آمادگی گفت وگوهای فرهنگی و انتقال تجربیات موفق خود در حوزه های نقش و جایگاه زنان در فرآیند توسعه پایدار همسو با راهبرد فرهنگی جهان اسلام، توسعه صنایع فرهنگی و گسترش خلاقیت فرهنگی به ویژه در حوزه استارت آپها و پویانمایی، ارتقاء جایگاه هنر در اشکال مختلف تئاتر، سینما، مرمت آثار تاریخی، برگزاری کارگاه .

.

.

دانشگاه تهران ، با اشاره به کمک های بودجه ای در امور تغذیه دانشگاه ها گفت: معمولا اولین بودجه ای که دانشگاه اختصاص می دهد بودجه تغذیه است که آن را به معاونت دانشجویی پرداخت می کند.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت ها در حوزه تغذیه به مشکل برخورد کرده بودیم که بحث ما بیشتر افزایش قیمت کالاهاست که در بودجه این تورم ها پیش بینی نمی شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تقریبا .

.

.

به گزارش اصفهان شرق ؛ این روزها یکی از مهمترین سوژه هایی که در چند استان کشور در اولویت پیگیری برای افکار عمومی قرار دارد بحث آلودگی هوا و تعطیلات ناشی از آن است.

البته پائیز امسال تعطیلات مدارس دلایلی از جنس دیگر هم داشت و چند روزی هم به دلیل نزولات جوی و اتفاقات آبان ماه مدارس در برخی از استان ها تعطیل شد تا جنس دانش آموزان جور جور باشد.

شاید به طور ویژه این روزهای اخیر دانش آموزان .

.

.

.

در بررسی مالیات برعایدی سرمایه در بخش مسکن با استفاده از سامانه های اطلاعات مدیریت زمین که در آن ها تعداد و میزان املاک و زمین های افراد، مشخص و ثبت شده است، به تعیین مالیات اشخاص می پردازند.

مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن می تواند جلوی دلالی ها و سوداگری های بازار مسکن را بگیرد و قیمت های نجومی و کذایی ملک در کشور را کاهش دهد.

خانه های خالی از سکنه که چندی است بحث آن در کشور داغ .

.

.

من گل گندم هستم ؛ نام کتابی خودنوشت از زندگی و خاطرات ملاله یوسف زی دختر پاکستانی است که در دفاع از حق آموزش توسط طالبان هدف ترور (نافرجام) قرار گرفت و همین مساله باعث شهرت جهانی او شد.

او طی گذشت هفت سال از این اتفاق، امروز تبدیل به فعال حقوق بشر در حوزه مبارزه با افراطی گرایی طالبان و توسعه حق آموزش و زندگی دختران و زنان پاکستان، افغانستان و دیگر مناطق و کشورهای تحت نفوذ گروه های .

.

.

، افزود:70 نیمه بینا و نابینا، 12 معلول قطع نخایی غیرجنگی نیز در شهرستان نیز نیاز به مناسب سازی دارند، با آموزش و پرورش هماهنگ شده کلاس های درس دانش آموزان معلول در طبقات هم کف قرار گیرد.

* از هر 50 نفر در سوادکوه یک نفر معلول است جمال باقری با بیان اینکه از 58هزار و 810 معلول استان مازندران نزدیک به 900 نفر در سوادکوه است، آمار وضعیت شهرستان را در این حوزه خوب ندانست و افزود: از .

.

.

.

یوآل روتم ، مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: از میان بسیاری از تبریک های زیبایی که به مناسبت عید حنوکا دریافت کردیم، خوشحال و مفتخریم که از سفارت خانه های امارات در جهان هم تبریک دریافت کردیم .

وی افزود: ما این پیام های گرم را ارج می نهیم و امیدواریم که روابط بین اسرائیل و امارات عربی متحده در سال 2020 شاهد رشد بیشتری باشد .

گفتنی است حنوکا یکی از اعیاد یهودی است که زمان .

.

.

نام زیج ایلخانی که بعد از رصد ستارگان و اجرام آسمانی توسط منجمان و محققان و به ریاست خواجه تنظیم شد.

این اثر علمی نه تنها در تحول و تکامل علم نجوم موثر واقع شد بلکه برای نسل های بعدی نیز راهنمای خوبی به حساب آمد.

این زیج شامل چهار قسمت بود در تواریخ، در سیر کواکب و مواضع و طول و عرض آنها، در اوقات، در باقی اعمال نجوم.

علاوه بر رصد خانه مراغه خواجه نصیر الدین طوسی برج رادکان در روستای رادک .

.

.

کاهش دهیم در کارنامه علمی وی دیده می شود.

در کتاب گفتار پدر علم زلزله شناسی ایران که به همت علیرضا قم چی تدوین شده، شما بر لزوم فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی درباره زلزله در همه سطوح تأکید کرده اید.

در زمینه زلزله هم مانند بسیاری حوزه های دیگر، باید فرهنگ سازی انجام دهیم، وقتی نحوه رفتار و فرهنگ آ ن را نمی دانیم، زلزله منجر به فاجعه می شود.

اگر فرهنگ زلزله را داشته باشیم که .

.

.

موزه داری در کشور گفت: یکی از مهم ترین مشکلات موزه داری در کشور ما این است موزه داران امکان دیالوگ با رشته های دیگر را نداشته اند.

این تصور وجود نداشته که از دانش خود به خلاقیت های خود را اضافه کند.

اینکه ما موزه داری را در سه حوزه تاریخ، جامعه شناسی و موزه شناسی را در تلاقی قرار دهیم هریک راهگشای منظرهایی جدید است.

او ادامه داد: اکنون باید بینیم کجا ایستاده ایم و این کجا ایستادن نافی .

.

.

امکانات و تکنولوژی در حوزه نجوم، هنوز نتوانسته ایم در حوزه رصدی فعالیت موثر داشته باشیم، به عنوان مثال بزرگترین تلسکوپ موجود در ایران به اندازه یک تلسکوپ آماتوری کشورهای پیشرفته است یا هنوز بنای رصد خانه ملّی به واسطه عدم تجهیز که تحریم هم در آن دخیل بوده، به پایان نرسیده است.

دبیر کانون نجوم دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: این کانون در سال 87 ایجاد شد و تاکنون پنج همایش رصدی برگزار کرده است و .

.

.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این هفته با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق از حمایت های صادراتی برخوردار می شوند مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که مجموعه نشست های تخصصی .

.

.

ز حجم سرمایه گذاری انجام شده در زنجیره تامین برای 38 واریانت خودرو را حدود 10 میلیون یورو اعلام کرد و گفت: داخلی سازی و بومی سازی تکنولوژی در حوزه های تولید کاتالیست، دریچه گاز برقی و مکانیکی، انواع سنسورها، ای.

سی.

یو و دانش کالیبراسیون و مدیریت نرم افزاری انواع موتور از جمله دستاوردهای این سرمایه گذاری است.

لطفا نظر خود را درباره این مطلب بیان نمایید .

.

.

نظر داریم تا با برپایی میز ساخت داخل تا پایان سال یک هزار و 400 میزان واردات را 10 میلیارد دلار کاهش دهیم.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه ایران در حوزه دانش آموختگان فنی مهندسی در رتبه سوم دنیا قرارودارد، ابراز داشت: در صورت افزایش سهم بخش صنعت از تولید ناخالصی داخلی آینده شغلی این فارغ التحصیلان نیز تامین می شود و به طبع آن نیز رونق تولید و کاهش آمار .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map