استارت اپ در زنجان جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در زنجان جنوبی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

زنجان - ايرنا - معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان گفت: نخستين استارت آپ گردشگري اين استان با حضور 100 شركت كننده در زنجان آغاز به كار كرد.

بندرعباس- سیماگر- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با… ساری - سیماگر - سرپرست فرمانداری سواد کوه گفت که پنج کوهنورد گرفتار… کرمانشاه- سیماگر- مدیرکل شیلات کرمانشاه گفت: هشت پروژه بزرگ مربوط به… قصرشیرین- سیماگر- فرماندار قصرشیرین گفت: ممنوعیت تردد مسافر از مرزهای… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map