استارت اپ در سنت جورج باستر سنت کیتس و نویس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سنت جورج باستر سنت کیتس و نویس شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرصت استثنایی برای متقاضیان دریافت یکی از قدرتمندترین پاسپورت های موجود یعنی پاسپورت سنت کیتس و نویس برای افرادی که دارای شناسنامه (پاسپورت) غیر ایرانی باشند مانند شناسنامه عراق و یا غیره.

پاسپورت سنت کیتس و نویس علاوه بر امکان سفر بدون ویزا به اتحادیه اروپا و کشور انگلستان، امکان سفر با ویزای الکترونیکی به کشورهای کانادا و استرالیا را نیز فراهم می کند و تجربه ثابت کرده از طریق پاسپورت سنت کیتس و نویس می توان ویزای مولتی آمریکا را هم به راحتی بدست آورد.

دارا بودن این پاسپورت جذابیت های فراوان دیگری نیز دارد و فرصت های استثنایی دیگری بجز سفر بدون ویزا برای دارندگان خود فراهم می کند.

برنامه اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس یکی از قدیمی ترین برنامه های موجود اخذ پاسپورت است که متاسفانه در چند سال گذشته امکان اقدام آن برای ایرانیان وجود ندارد اما افرادی که ملیتی به جز ایران را دارا باشند مانند ملیت عراقی می توانند برای این پاسپورت اقدام نمایند.

شرکت کنکاش با استفاده از تخصص و تجربه خود، در میان برنامه های موجود برای اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس بهینه ترین و سریع ترین روش اخذ این پاسپورت را ، ارائه کرده و رضایت صد در صدی شما را تضمین می نماید.

برنامه اخذ تابعیت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری (سنت کریستوفر و نویس) در سال 1984 به اجرا درآمد و قدیمی ترین برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری در جهان است.

تحت این برنامه، تابعیت سنت کیتس و نویس در ازای مشارکت اقتصادی قابل توجهی در این کشور، به فرد سرمایه گذار اعطا می گردد.

در ازای مشارکت در توسعه جزیره سنت کیتس و نویس، به سرمایه گذاران خوشنام و بدون سوء سابقه فرصت اقدام برای اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور در چارچوب قوانین فدراسیون سنت کیتس و نویس داده می شود.

سنت کیتس و نویس در سال 1983 از بریتانیا مستقل شد و فدراسیونی از جزایر دوقلوی سنت کیتس و نویس تشکیل شد.

مساحت نویس 93.

2 و مساحت سنت کیتس 168.

4 کیلومتر مربع است.

فدراسیون سنت کیتس و نویس جزء کشورهای مشترک المنافع بریتانیاست و ملکه الیزابت دوم در راس آن قرار داشته و دولتی دموکرات بر اساس سیستم پارلمانی بریتانیا بر آن حکومت می کند.

پایتخت این کشور دو جزیره ای و همچنین بزرگترین بندر آن شهر Basseterre در جزیره سنت کیتس می باشد.

زبان اصلی این کشور انگلیسی بوده و 98% جمعیت آن با سواد هستند.

دانش زبان انگلیسی از شروط درخواست برای برنامه تابعیت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری نمی باشد.

سفر به سنت کیتس و نویس ضروری نیست.

شما می توانید پاسپورت خود را از دفتر ما دریافت کنید، ما می توانیم آن را برای شما پست کنیم یا می توانید آن را از هر سفارت یا کنسولگری سنت کیتس و نویس در سراسر دنیا دریافت کنید.

برای اخذ اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در کنکاش تماس حاصل فرمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map