استارت اپ در سنت جیمز ویندوارد سنت کیتس و نویس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سنت جیمز ویندوارد سنت کیتس و نویس کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

حداقل سرمایه گذاری حداقل سرمایه گذاری زمان برای گرفتن شهروندی دسترسی رایگان بدون ویزا پایتخت: مساحت: جمعیت: زبان: باستر ۲۶۱ کیلومتر مربع ۵۴۸۲۱ انگلیسی واحد پول: نرخ ارز: تولید ناخالص داخلی – سرانه (۲۰۱۶): تولید ناخالص داخلی – در مجموع (۲۰۱۶): دلار کارائیب شرقی (XCD) ۱ دلار آمریکایی = ۲.

۷ XCD ۱۶۷۲۵ دلار آمریکا ۹۱۶.

۹ میلیون دلار آمریکا سنت کیتس و نویس، واقع در شرق دریای کارائیب، در سال ۱۹۸۴ برنامه شهروند اقتصادی سنت کیتس و نویس را شروع کرد که در نوع خود طولانی ترین برنامه تأسیس شده برای اخذ پاسپورت دوم در دنیا است.

این کشور که از دو جزیره تشکیل شده، دارای سواحل زیبا در کنار کوه ها و آتشفشان های خفته سر پوشیده از جنگل است.

این کشور همچنین به عنوان رسمی فدراسیون سنت کیتس و نویس شناخته میشود و به افتخار کاشف آن، کریستف کلمب، نامگذاری شده است.

سنت کیتس و نویس استقلال خود را از بریتانیا در سال ۱۹۸۳ به دست آورد اما همچنان جزئی از کشورهای مشترک‌المنافع است.

نوع حکومت در این کشور دموکراسی پارلمانی است و ملکه الیزابت دوم به عنوان رئیس دولت شناخته میشود اما تیموتی هریس به عنوان وزیر دولت و نماینده ملکه دولت را رهبری می کند.

در حالی که سنت کیتس و نویس برای مدیریت اقتصاد خود وابسته به صنعت گردشگری است، برنامه شهروند اقتصادی توانسته سرمایه های خارجی را به این جزیره هدایت کند.

تغییرات مثبت در این برنامه همچون تشکیل یک تیم مدیریت جدید، باعث سریعتر و شفافتر شدن پروسه ها شده است.

این تغییرات همچنین امکان دنبال کردن به روز پروسه ها را به متقاضیان داده است.

سنت کیتس و نویس در حال حاضر سفر بدون ویزا به برزیل را ممکن ساخته و به دنبال اضافه کردن کشورهای بیشتری است.

ما تمام راه حل های ممکن در مورد راهکارهای بالقوه را ارزیابی می کنیم.

ما برنامه کاربردی برای شهروندی سنت کیتس و نویس را به دولت ارائه می دهیم.

ما به طور استراتژیک پروسه ها آن را پیگیری می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی سنت کیتس و نویس با تیم مشاوره متخصص ما تماس بگیرید.

از زمان تأسیس در سال ۱۹۸۴، برنامه شهروند اقتصادی سنت کیتس و نویس توانسته مردم از اقصی نقاط جهان را به منظور سرمایه گذاری در اقتصاد این کشور در ازای تابعیت مادام العمر جذب کند.

این برنامه براساس مبانی قانون اساسی، قانون گذاری و نظارتی زیر عمل می کند: “با توجه به بند (۸) و (۹) این بخش، شخص پس از اعمال درخواست به وزیر و با پرداخت هر گونه هزینه ای که ممکن است تعیین شود، اگر این شخص به طور قابل توجهی در سنت کریستف و نویس سرمایه گذاری کرده است ، به عنوان یک شهروند سنت کریستوفر و نویس با حفظ حق رای سنت کیتز و نویس – تابعیت از طریق سرمایه گذاری ۲ از ۳ مطابق با مقررات حاکم ثبت نام می شود.

” © 2020 ساوری و شرکا - شهروندی و اقامت توسط برنامه های سرمایه گذاری .

تمام حقوق محفوظ است شرایط و ضوابط سیاست حفظ حریم خصوصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map