استارت اپ در سومالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سومالی شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در فنلاند هر شخصی که در یکی از کشورهای حوزه اقتصادی اروپا (ETA) اقامت دائم داشته باشد، می تواند شرکت تأسیس کند.

نیاز به داشتن اجازه اقامت به ملیت شما بستگی ندارد بلکه به محل اقامتتان بستگی دارد.

اگر از اتباع یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کشورهای عضو حوزه اقتصادی اروپا، کشورهای شمال اروپا و یا سوئیس باشید و بخواهید جهت تأسیس شرکت به فنلاند مهاجرت کنید، به اجازه اقامت نیاز ندارید.

اطلاعات بیشتر را در سیماگر ، صفحه اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپاروپا مطالعه کنید.

اگر ساکن کشورهای عضو حوزه اقتصادی اروپا نبوده و جزو اتباع کشوری غیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کشورهای عضو حوزه اقتصادی اروپا و یا سوئیس باشید، در این صورت برای انجام فعالیت های صنفی و تجاری در فنلاند، نیاز به اجازه اقامت دارید.

فعالیت صنفی و تجاری شما بایستی سود آفرین باشد و هزینه امرار معاش شما با درآمد حاصله از شرکت شما راتأمین کند.

شما بایستی برای اولین اجازه اقامت خود، قبل از آمدن به فنلاند درخواست کنید.

اگر می خواهید در فنلاند فعالیت صنفی و تجاری انجام دهید، در این صورت به اجازه اقامت افراد دارای فعالیت صنفی و تجاری نیاز دارید.

موارد زیر جزو فعالیت صنفی و تجاری محسوب می شوند: برای اینکه بتوانید اجازه اقامت مخصوص انجام فعالیت صنفی و تجاری را دریافت کنید، بایستی شخصاً در شرکت خود در فنلاند اشتغال به کار داشته باشید.

چنانچه دارای مکان سکونت ثابت در فنلاند یا یکی از کشورهای عضو حوزه اقتصادی اروپا نباشید، بایستی قبل از درخواست اجازه اقامت مخصوص افراد دارای فعالیت صنفی و تجاری، شرکت خود را در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت برسانید.

اگر به طور دائم به فنلاند و یا یکی از کشورهای عضو حوزه اقتصادی اروپا مهاجرت می کنید، برای به ثبت رساندن شرکت خود به مجوز اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی نیاز ندارید.

بنابراین نیاز به داشتن این مجوز به ملیت شما بستگی ندارد بلکه به محل اقامتتات بستگی دارد.

بررسی درخواست اجازه اقامت شامل دو مرحله دارد.

نخست، مرکز ELY (مرکز امور معیشت، راهنمایی و رانندگی و محیط زیست) میزان سود دهی شرکتتان را براساس برنامه تجاری و سرمایه گذاری شما ارزیابی می کند.

سپس اداره کل مهاجرت درباره اجازه اقامت تصمیم گیری می کند.

در سایت اداره کل مهاجرت اطلاعات بیشتری درباره شرایط لازم برای درخواست اجازه اقامت مخصوص انجام فعالیت صنفی و تجاری موجود می باشد.

linkkiPatentti- ja rekisterihallitus:انواع جواز مخصوص اصناف و تاجرین ساکن کشورهای خارج از حوزه اقتصادی اروپافنلاندی | سوئدی | انگلیسی linkkiMaahanmuuttovirasto:اجازه اقامت افراد دارای فعالیت صنفی و تجاریفنلاندی | سوئدی | انگلیسی linkkiStartingupsmoothly.

fi:خدمات Chatbot برای کارآفرینان و افراد دارای فعالیتهای صنفی و تجاری خارجیفنلاندی | انگلیسی اگر می خواهید در فنلاند شرکت نوپا یا استارتاپ تأسیس کنید، می توانید اجازه اقامت استارتاپ را که مختص شرکت های رو به رشد می باشد درخواست کنید.

برای اینکه بتوانید اجازه اقامت استارتاپ را دریافت کنید، شما بایستی برنامه تجاری مشخصی داشته باشید.

درخواست اجازه اقامت استارتاپ دارای دو مرحله است: مراحل انجام کار بسیار سریع و آسان است.

در ابتدا شما به دریافت موافقتنامه از مرکز ابتکارات و نوآوری Business Finland نیاز دارید.

مرکز Business Finland، مرکز حمایت از شرکت ها می باشد که نوع فعالیت تجاری و کاردانی و توانایی شما در توسعه دادن فعالیت تجاری را ارزیابی می کند.

می توانید اطلاعات مربوط به برنامه تجاری خود و همچنین مدارک مورد نیاز را به‌صورت الکترونیکی برای Business Finland ارسال کنید.

پس از دریافت موافقتنامه مرکز Business Finland، می توانید از اداره کل مهاجرت اجازه اقامت استارتاپ را درخواست کنید.

گزارش یا موافقتنامه Business Finland دو ماه اعتبار دارد.

گزارش مذکور را ضمیمه درخواست اجازه اقامت استارتاپ خود نمایید و به اداره کل مهاجرت ارسال کنید.

بدون داشتن موافقتنامه Business Finland، نمی توانید اجازه اقامت استارتاپ فنلاند را دریافت کنید.

در سایت اداره کل مهاجرت و همچنین در سایت Business Finland، راهنمایی ها و اطلاعات بیشتری درباره نحوه درخواست اجازه اقامت شرکت داران نوپا را می یابید.

linkkiMaahanmuuttovirasto:اجازه اقامت استارتاپ فنلاندی | سوئدی | انگلیسی linkkiBusiness Finland:اجازه اقامت استارتاپ انگلیسی می توانید از طریق خدمات Enter Finland به‌صورت آنلاین، اجازه اقامت مخصوص افراد دارای فعالیتهای صنفی و تجاری و یا اجازه اقامت استارتاپ را درخواست کنید.

پس از انجام درخواست خود، شما بایستی به نزدیکترین کنسولگری فنلاند مراجعه کنید تا هویت شما تأیید شود و بتوانید نسخه های اصلی مدارک پیوست درخواست خود را نشان دهید.

شما از زمان انجام درخواست آنلاین خود تا سه ماه فرصت دارید که به کنسولگری مراجعه کنید.

بررسی درخواست شما، پس از مراجعه شما به کنسولگری آغاز می شود.

برای مراجعه به کنسولگری معمولاً نیاز به گرفتن وقت قبلی می باشد.

به یاد داشته باشید که حساب کاربری Enter Finland خود را به طور منظم چک کنید.

اگر برای درخواست شما به مدارک و توضیحات بیشتری نیاز باشد، درباره آن از طریق حساب کاربریتان به شما اطلاع داده می شود.

اگر نمی توانید یا بلد نیستید که درخواست را از به صورت آنلاین انجام دهید، می توانید فرم درخواست را به همراه مدارک پیوست آن به نزدیکترین کنسولگری فنلاند ببرید.

فرم درخواست را می توانید از وب سایت اداره کل مهاجرت پرینت کنید.

بررسی درخواست اجازه اقامت، نیازمند پرداخت هزینه های مربوط به خود است.

شما در هنگام تحویل درخواست خود بایستی هزینه مذکور را بپردازید.

مطالعه درباره نحوه تاسیس شرکت با مراجعه به سیماگر و تأسیس شرکت در فنلاند.

linkkiEnterfinland.

fi:درخواست نامه الکترونیکیفنلاندی | سوئدی | انگلیسی در صورتی که به شما اجازه اقامت در فنلاند تعلق گیرد، شما به طور خودکار در سیستم اطلاعات نفوس نیز ثبت خواهید شد.

همزمان به شما شماره شناسایی شخصی فنلاندی داده می شود.

هنگامی که به فنلاند مهاجرت می کنید، باید به نزدیک ترین محل خدمات اداره اطلاعات دیجیتالی و نفوس مراجعه کرده و به عنوان ساکن ثبت گردید.

مطالعه بیشتر از سیماگر و از صفحه ثبت شدن به عنوان ساکن در صفحه کار و مشاغل آزاد در سایت اینترنتی سیماگر ، اطلاعات بیشتری برای کارگران و کارمندان و اشخاص دارای کسب و کار آزاد و کارآفرین وجود دارد.

linkkiNewCo Helsinki:راهنمایی هایی در جهت تاسیس شرکتفنلاندی | سوئدی | انگلیسی | روسی | استونیایی | فرانسوی | سومالیایی | ترکی | چینی | عربی linkkiBusiness Finland:Startup Kit-خدمات برای کارآفرینان و افراد دارای فعالیتهای صنفی و تجاریانگلیسی ابتدا ناحیه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب ناحیه، آدرس وب سایت سیماگر مربوط به آن ناحیه را مشاهده می کنید.

زمان ورود به مطالب مختلف این وب سایت، با کلیک کردن بر روی لینکی که بر روی صفحه اصلی منو مشاهده می کنید، می توانید وارد صفحات مرتبط با موضوع انتخابی خود شوید.

همچنین می توانید ناحیه انتخابی خود را تغییر داده یا حذف کنید.

چنانکه کارمند، کارگر، صاحب شرکت یا دارای فعالیت صنفی و تجاری بوده و یا دانشجو، مهاجر بازگشته به وطن، پناهنده، پناهجو یا عضو خانواده فرد ساکن فنلاند می باشید، در این صورت می توانید اطلاعات متناسب با شرایط زندگی خود را بیابید.

به کمک این سایت شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را بصورت سریع و خلاصه شده بیابید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map