استارت اپ در عنشجان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در عنشجان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبینار فنجان قهوه کارآفرینی با موضوع بررسی استارت آپ ها از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها "مسعود ابراهیمی" رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره فعالیت های پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در دوره شیوع کرونا ویروس با وجود تحریم ها در کشور گفت: گردش های مالی شرکت های دانش بنیان نسبت به شرکت های دیگری که در سطح کشور فعالیت دارند واقعا ناچیز است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از دلایل این میزان گردش مالی این است که در سال های .

.

.

سیلیسیم (SiC) و کاربید تنگستن (WC) اشاره کرد.

وبینار "مروری بر فرآیند سینتر سرد سرامیک های اکسیدی و مطالعه سرد فریت روی" با سخنرانی دکتر امین یوردخانی عضو هیات علمی دانشگاه روز چهارشنبه 5 شهریور99،ساعت 13، به صورت مجازی و در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و دریافت لینک اتصال به کلاس به کانال @TMU_MC_CE مراجعه کنند.

انتهای پیام .

.

.

.

وی افزود: ترغیت دانشجویان به شرکت در کلاس های الکترونیکی نیازمند فراگیری فنون و تکنیک های خاص است و این دانشگاه دوره های مهارتی عمومی و تخصصی برای مدرسان برگزار می کند تا علم مدرسان به روز باشد.

وی بیان کرد: مراکز نوآوری با هدف خلق ایده و ایجاد ثروت و کارافرینی در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان سمنان وجود دارد و در حال توسعه است و در زمان حاضر 11مرکز کارآفرینی .

.

.

.

ستاری با بیان اینکه حدود 270 مرکز نوآوری در دانشگاه ها داریم، تصریح کرد: 5300 شرکت دانش بنیان با اشتغالزایی برای 300 هزار نفر به صورت مستقیم در کشور داریم که فروش سال گذشته آنها 120 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلت فرمی برای بازگشت دانشجویان خارج از کشور ایجاد کرده ایم که براساس آن تاکنون 1800 نفر از 100 دانشگاه برتر دنیا برگشته اند و عموم این افراد در استارت .

.

.

به گزارش سیماگر، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: فضای فیزیکی پارک علم و فناوری استان ایلام مناسب و جوابگوی فعالیت پارک و شرکت های دانش بنیان و استارت تاپ ها نیست و باید توسعه یابد.

وی افزود: صندوق پژوهش و فناوری استان ایلام با ضعف منابع مالی و آورده مواجه است که باید .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز در نشست شورای اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: امروز به اتفاق معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در پارک علم و فن آوری ، از مجموعه ی سوله هایی که در حال ساخت بود بازدید کردیم و قول های بسیاری خوبی برای ادامه کار .

.

.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، هشت عضو هیئت علمی این دانشگاه در پنجمین دوره انتخاب سرآمدان علمی کشور که اردیبهشت 99 برگزار شد، به عنوان سرآمدان علمی کشور انتخاب شدند.

علی مرسلی (اعتبار علمی 2999)، میرفضل الله موسوی (اعتبار علمی 2155)، یدالله یمینی (اعتبار علمی 308)، غلامرضا موسوی (اعتبار علمی223)، علیرضا محجوب (اعتبار علمی 177)، نادر علیزاده (اعتبار .

.

.

پیش از این محققان اعلام کرده بودند زنان باردار می توانند با خیال راحت دو فنجان قهوه در روز بنوشند بدون اینکه به جنین آن ها آسیب برسد، اما تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که کمترین میزان مصرف کافئین هم می تواند برای جنین مشکل ساز شود.

محققان به مادران باردار توصیه می کنند که مصرف کافئین را در دوران بارداری به صفر برسانند و در مجله معتبر پزشکی، BMJ، اعلام شده که مصرف کافئین در دوران .

.

.

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 32 هزار مدرس در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند، گفت: حدود 6 هزار مدرس دیگر نیز در حال اضافه شدن به جمع اساتید هستند که این تعداد به 38 هزار نفر می رسد.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر 300 هزار نفر است که به ازای هر 8 دانشجو یک مدرس .

.

.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با یک گروه صنعتی فعال در حوزه لاستیک تفاهم نامه همکاری امضا می کند.

هدف از این تفاهم نامه بهره گیری از توانمندی های شرکت های دانش بنیان و تصویب طرح جامعه تولید تایرهای نانو است.

یکی از برنامه های این تفاهم نامه برگزاری رویداد استارت آپی به نام بارز کمپ است.

این رویداد با هدف شناسایی اساتید، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صاحبان ایده برگزار می شود.

انتهای پیام/4021/ .

.

.

طریق سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.

وی با بیان این که دانشگاه علمی کاربردی مدیریت صنعتی به عنوان دانشگاه کارآفرین و نسل سوم معرفی شده است، گفت: دانشگاه علمی کاربردی با شعار علمی شو_کاربردی شو در راستای مهارت محوری فعالیت می کند.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر نوآوری، گفت: تاکنون سه استارت آپ ملی در این مرکز برگزار شده است، چهارمین استارت آپ ملی نیز در آبان ماه سال جاری به میزبانی .

.

.

6 استارت آپ دستاورد خود را در رویداد مجازی جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال برای جذب سرمایه گذار معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال در محل صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد و 6 استارت آپ محصولات خود را در زمینه سلامت اقتصاد دیجیتال معرفی کردند.

ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل، تسریع در درمان تنبلی چشم با استفاده از واقعیت .

.

.

بوده و کارکنان او را به عنوان مدیری اثرگذار در سال های اوج و شکوفایی هپکو می شناسند.

در آخرین سال حضور رفیعی در هپکو، ظرفیت تولید این شرکت به بیش از 2000 دستگاه در سال رسیده بود.

کلاته عربی نیز، پیش از این در شرکت های بازرگانی و ساختمانی آینده ساز، ذوب و احیای روی در قشم، ایران خودرو دیزل و برخی شرکت های دیگر صنعتی در سمت های مدیریت عامل، قائم مقام مدیرعامل و معاونت کیفیت فعالیت کرده است.

وی فارغ التحصیل دانشگاه های علم و صنعت و تربیت مدرس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

.

.

.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره تربیت مدرس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی شامل سلسله جلسات رهبر معظم انقلاب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد مقدس ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاههای تهران بزرگ به همت قرارگاه اندیشه ولایت بسیج دانشجویی و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) برگزار می شود.

دوره تربیت مدرس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن از .

.

.

، نویسنده شکست سریع یا پیروزی بزرگ ، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن دیگو است.

او علاوه بر اینکه در دانشگاه سن دیگو کارآفرینی تدریس می کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک، با صد ها استارت آپ نیز همکاری می کند.

پیش از اینکه برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد، شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت ها بزرگ .

.

.

.

.

.

، نیازمند سرمایه چشمگیری است، محسوس تر است.

در این کارگاه مطرح شد: از دیدگاه صاحب نظران حوزه کارآفرینی و تجاری سازی، تأمین مالی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت استارت آپ ها به حساب می آید .

در کسب وکارهای سنتی، معمولاً ریسک و مخاطرات کارآفرینی، عموماً متوجه صاحب ایده یا بنیان گذار کسب وکار است و سرمایه اولیه، از سرمایه شخصی و در صورت عدم کفایت، از طریق قرض از دوستان و فامیل و یا دریافت .

.

.

گذشته آنها را عرضه کرده درحال فرا رسیدن است، اکنون بازارهای سرمایه گذاری و ارزش ارزی نیز این چنین دست خوش تغییرات بشود.

دولت در چندین سال گذشته پدیده شبه نقدینگی را فقط توانسته تمدید کند و بالطبع این پدیده در یک نقطه ای اثرات خود را نشان خواهد داد.

پژوهشگر و مدرس اقتصاد عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خوی بیان کرد: یکی از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار نیز موضوع تأمین مالی بودجه است که هرچه به .

.

.

سامانه ها بود.

وی ادامه داد: نیمسال آموزشی گذشته به دلیل اینکه آمادگی لازم برای این شرایط وجود نداشت با کش و قوس همراه بود و با ترکیبی از آموزش های حضوری و عملی ادامه پیدا کرد و آزمون های دروس نظری به صورت مجازی و آزمون های دروس عملی به صورت حضوری برگزار شد و تعدادی از آزمون ها هم تا پایان شهریور برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی البرز افزود: با این وجود اگرچه .

.

.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ، پیروز حناچی در مراسم افتتاح نخستین برج فناوری بخش خصوصی مستقر در ناحیه نوآوری شریف که پیش از ظهر امروز برگزار شد، بیان کرد: تهران هوشمند یکی از برنامه های اصلی شهرداری تهران است که هوشمندسازی، نوآوری، سرمایه گذاری بخش خصوصی و شفاف سازی از محورهای اصلی آن به شمار می روند.

وی با اشاره به این که تحول دیجیتالی .

.

.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا مهدی نیامنش در مراسم افتتاح و بازدید از نخستین برج فناوری بخش خصوصی مستقر در ناحیه نوآوری شریف که پیش از ظهر امروز برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر 600 شرکت دانش بنیان و استارت آپ و بیش از 3 هزار نیروی انسانی در این برج فعالیت دارند.

وی با اشاره به تجربه دو دهه ای این مجموعه افزود: اولین پیامک، اولین ام ام اس و .

.

.

زمین 1 73- دانشگاه تهران مهندسی شیمی ترمودینامیک - طراحی فرآیند 1 74- دانشگاه تهران مهندسی شیمی بیوتکنولوژی - داروسازی 1 75- دانشگاه تهران مدیریت پروژه، مدیریت تسهیلات علم داده، Industry 4.

0 و دگرگونگی دیجیتالی 1 76- دانشگاه تهران مهندسی صنایع - زنجیره تامین و لجستیک کلیه گرایش ها 1 77- دانشگاه تهران تحقیق در عملیات، مدیریت و برنامه ریزی انرژی کلیه گرایش ها 1 78 .

.

.

.

.

.

.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به اینکه همچنین برای تقویت مدرسان کارگاه های آموزشی برگزار می شود تصریح کرد: از دیگر موارد مورد نظر اصلاح موارد درسی و مطالبی است که در هر رشته تحصیلی ارائه می شود؛ این موارد در کمیته های استانی در بخش برنامه ریزی درسی به صورت تخصصی بررسی و با توجه به تکنولوژی، دانش، مهارت و علم روز مواد درسی جدید جایگرین می شود.

وی با .

.

.

تهران (پانا) - هفدهمین قسمت فصل هفتم چرخ ساعت 19 امروز، یکشنبه 3 شهریور 99، با بررسی مهم ترین خبرهای دنیاهای علم و فناوری روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در میز علم این قسمت چرخ ، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه میزبان سپیده شعرباف، روزنامه نگار علم و دکتر داریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران است.

شعرباف از اهمیت طراحی باتری ها در تجهیزات مدرن .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و به منظور جهت دهی به ظرفیت های بومی، نشست هم اندیشی با هدف توسعه همکاری های مجموعه بنیاد نخبگان استان البرز، پارک علم وفناوری و جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

در این نشست که با هدف آشنایی و ایجاد ارتباط موثر و هدفمند مستعدان و نخبگان استان با حوزه علم و فناوری برگزار شد، محمد نبیونی؛ رییس بنیاد .

.

.

برگزار کند که این امر باعث همکاری بیشتر این دو نهاد می شود.

این مدرس دانشگاه با بیان این که معاونان پرورشی بازوی قوی وحدت حوزه و آموزش و پرورش هستند، ادامه داد: از فرصت های فضای مجازی برای مطالب علمی و پاسخگویی به شبهات و انتقال تجربیات استفاده شود و حلقه وصل همکاری حوزه و آموزش و پرورش می تواند یک کانال شبکه اجتماعی باشد.

انتهای پیام .

.

.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سورنا ستاری در مراسم افتتاح و بازدید از نخستین برج فناوری بخش خصوصی مستقر در ناحیه نوآوری شریف که پیش از ظهر امروز برگزار شد، بیان کرد: ناحیه نوآوری شریف فرهنگ جدیدی را در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، توسعه شهری و فرهنگ عمومی جامعه شکل داده است.

وی افزود: دانشگاه های نسل سه و چهار ابتدا باید محیط اطراف خود را .

.

.

بر فناوری های دارای اولویت در حوزه اقتصاد دیجیتال پویش استارت آپ پلاس را برگزار می کند.

وی با اشاره به اهداف استارت آپ پلاس گفت: شناسایی و حمایت از اکوسیستم فناوری های نوظهور دیجیتال، کمک به ارتقا ظرفیت های اقتصاد دیجیتال، پایدارسازی ظرفیت های استارت آپ های دیجیتال اهداف این پویش محسوب می شوند.

وی بیان کرد: حوزه های هوش مصنوعی ، بلاکچین ، AR ، VR ، اینترنت اشیا ، شهر هوشمند .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map