استارت اپ در قرچک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در قرچک در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اولین استارت آپ کشاورزی دانشگاه پیام نور استان تهران در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مرکز پاکدشت برگزار شد.

اولین استارت آپ کشاورزی دانشگاه پیام نور استان تهران در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مرکز پاکدشت برگزار شد.

به گزارش یوپنا، مجید درودیان؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد انگیزه در ایده پردازی، تقویت و شناخت برترین ایده ها به منظور تبدیل شدن به طرح و هدایت طرح ها به سمت بازار هدف در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

در نتیجه داوری این رویداد، ایده اول، سید حسین امیری و محمد حسین رضائی با ایده ساخت و تولید لنگر کشش کابل و سیم بکسل دکل های مخابراتی و داربست های کشاورزی ( آنچور ) جایگزین بتن در خاک ، ایده دوم، عیسی خوشوقت عضو مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء ایران با ایده ساماندهی پایش آنلاین دام و طیور (سهپام) و ایده سوم، علی ناصری ایده ساخت دستگاه هیدروپونیک برای آبیاری و تغذیه گلخانه به عنوان ایده های برتر شناخته شدند.

نکته جالب توجه این رویداد حضور نوجوان یازده ساله به نام فاطمه رحیمی با ارائه ایده ای با عنوان ارائه دستگاه آبیاری گلدان های گلخانه با استفاده از مکانیسم ساده آبیاری توسط لوله های سفال مسدود بود که مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

در پایان این همایش از همه ایده پردازان با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر شد.

این رویداد پس از دریافت و بررسی ایده ها در زمینه کشاورزی دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و همچنین یک عضو علمی پژوهشکده گل و گیاهان زینتی ایران و رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه پردیس ابوریحان پاکدشت داوری شد.

گفتنی است پاکدشت یکی از قطب های کشاورزی ایران به ویژه در زمینه تولید و پرورش گل ها و گیاهان زینتی است.

بیمارستان نیمه کاره پیشوا باعث شرمندگی در برابر مردم برخورد اتوبوس باگاردریل کاهش 50 درصدی بیماران کرونایی در شهرستان ورامین بازگشت خدابخشی به ایران و امضای قرارداد با شهرداری ورامین انفجار وحشتناک گاز در پاکدشت زنده ماندن کارگر سقوط کرده در مخزن نفت بعد از دو روز بیمارستان نیمه کاره پیشوا باعث شرمندگی در برابر مردم برخورد اتوبوس باگاردریل کاهش 50 درصدی بیماران کرونایی در شهرستان ورامین ممنوعیت استفاده از جوش شیرین در نانوایی بازگشت خدابخشی به ایران و امضای قرارداد با شهرداری ورامین زنده ماندن کارگر سقوط کرده در مخزن نفت بعد از دو روز نویسنده : maryam bahari منبع : خبرگزاری فارس بیمارستان نیمه کاره پیشوا باعث شرمندگی در برابر مردم تشییع جنازه شهید خلیلی در پاکدشت برخورد اتوبوس باگاردریل برگزاری نماز جمعه در 17 مناطق زرد واکسینه شدن 90 بیمار در مراکز ترک اعتیاد خسارت 20 میلیاردی در آتش سوزی قرچک آموزشگاه رانندگی پایه یک و دو پارسا در ورامین رستوران جوجه طلایی ورامین قرچک کجاست نقشه ورامین قرچک و جواد آباد + نقشه ماهواره ای ورامین ورامین چند کیلومتری تهران است فاصله ورامین تا تهران خرید و فروش تاکسی در ورامین به صورت نقد و اقساط واکسینه شدن 90 بیمار در مراکز ترک اعتیاد برخورد اتوبوس باگاردریل خسارت 20 میلیاردی در آتش سوزی قرچک تخریب ساخت ساز غیر مجاز در خیر آباد ورامین کاهش 50 درصدی بیماران کرونایی در شهرستان ورامین نیروگاه 12 مگاواتی در ورامین درباره ورامین نامه ورامین یا وارنا را با سایت اختصاصی شهرستان ورامین یعنی ورامین نامه بشناسید و هر آنچه به آن نیاز دارید را در این سایت بیابید.

مراکز دیدنی ورامین، مشاغل، شهدای ورامین و پیشوا و قرچک و .

.

.

، پایگاه های اینترنتی ورامین، اخبار، جمعه بازارها و دیگر امکانات و نیازمندی های ورامین را در این سایت بخوانید و پیدا کنید به سایت ما سر بزنید و از مطالب این سایت لذت ببرید و ما را در بهبود کیفیت سایت شهرستان خود یاری رسانید.

اطلاعات تماس تماس با ما درباره ما ثبت شکایت تلفن: 09121442355 کد پستی : 09121442355 آدرس : ورامـین ، بلـوار امـام رضـا ، کـوی صداقـت ، پـلـاک 6 لینک های مفید قوانین و مقررات نحوه ارسال راهنمای خرید ثبت سفارش - شرایط بازگشت کالا پیـگـیری سفارش - بن های تخفیف سوالات متــدوال - شرایط استـفـاده خصوصی - رویه بازگشت کالا نماد اعتماد و ساماندهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map