استارت اپ در لبخند جمهوری چک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در لبخند جمهوری چک را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در لبخند جمهوری چک شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 جمهوری لیتوانی جزو کشورهای حوزه دریای بالتیک در قاره اروپا می باشد.

این کشور چند سالی است که پذیرای افراد صاحب ایده می باشد و طی بیانیه ای اعلام نموده که از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ حمایت می کند.

همانطور که می دانید برای اینکه بتوانید تجارتی آزاد و بدون دردسر داشته باشید می توانید در کشور لیتوانی سرمایه گذاری کنید و به عنوان کار آفرین و یا شرکت استارت آپ شروع به فعالیت کنید.

چند سالی است که ویزای استارت آپ لیتوانی بسیار حائز اهمیت شده است و افرادی که به دنبال راه اندازی شرکت های نوپا هستند می توانند به این ویزا به چشم پیشرفت نگاهی بیندازند.

لیتوانی با اعطای فوری اقامت دائم به شرکت های نوپا و استارت آپ در سالهای اخیر ایده های بسیاری را جذب کرده است.

این افراد باید خارج از خاک اروپا باشند.

به طور قطعی دولت این کشور اعلام نموده است که میزبان شرکت های دانش بنیان ایرانی برای گرفتن ویزای فوری و دائم هستیم.

لیتوانی قصد دارد تا از کسب و کارهای کوچک و خلاق، حمایت نماید تا بتواند استعدادهای ناب را از تمام دنیا به سمت خود جذب کند.

در این طرح اولویت با افرادی است که در حوزه های فناوری لیزر، الکترونیک، فناوری نانو، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند.

علاقه مندان می توانند با کارشناسان سیماگر در ارتباط باشند و شانس خود را برای موقعیت ویژه محک بزنند.

اگر قصد دارید تا از طریق ویزای استارت آپ لیتوانی به این کشور مهاجرت کنید و اقامت دائم آن را دریافت کنید باید یک طرح کسب و کار قدرتمند داشته باشید و این طرح را به طور کامل برای کارشناسان لیتوانی توضیح دهید.

در صورتی که طرح شما مورد تایید قرار بگیرد، برای راه اندازی استارت آپ باید حداقل هزینه را برای سرمایه گذاری داشته باشید.

ارائه یک بیزینس پلن قدرتمند شانس شما را تا حد زیادی افزایش می دهد تا بتوانید ویزای کشور لیتوانی را دریافت کنید.

در آخر باید اثبات کنید که می توانید هزینه های زندگی را پوشش دهید.

    تهران، سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، نبش 23 شرقی، پلاک 46 09121442355 اصفهان، خیابان سهروردی، روبروی خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرح انگیز، ساختمان پردیس، طبقه چهارم، واحد 19 031-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت ویزا پلاس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map