استارت اپ در لیما و کالائو پرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در لیما و کالائو پرو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

 از طریق آغاز بزینس و ایجاد شغل و یا حمایت کارآفرین های خلاق می توان به کانادا مهاجرت نمود.

این برنامه در واقع مخصوص متقاضیانی است که توانایی ایجاد بزینس هایی را در کانادا دارند که:    خلاق هستند  می توانند برای کانادایی ها شغل ایجاد کنند  می توانند در سطح جهانی رقابت کنند    متقاضیانی که چنین ایده و توانایی را دارند باید از یکی از ۳ مسیر تعیین شده توسط سازمان مهاجرت کانادا حمایت کننده مالی یا تائید کننده برای ایده بزینسی خود در کانادا را جذب به همکاری کنند.

این مسیرها عبارتند از:    موسسات سرمایه گذاری ریسک (Venture Capital Funds)  گروه های سرمایه گذاری انجل (Angel Investor Groups)  انکوباتورهای کسب و کار (Business Incubators)   فقط سازمان های خاصی که توسط دولت مورد تائید قرار گرفته اند می توانند از متقاضیان این برنامه حمایت کنند.

از بین این سه دسته، دو گروه اول سرمایه گذاری مستقیم در ایده ی استارت آپی انجام می دهند و دسته سوم صرفاً با حمایت از ایده، فضای رشد را برای آن فراهم می کنند.

این موسسات خودشان تصمیم گیری می کنند که چه ایده های بزینسی را مورد بررسی قرار دهند و هر یک ساز و کار اختصاصی خودش را برای پذیرش پرونده دارد.

بعنوان مثال ممکن است از شما خواسته شود ایده خود را بصورت حضوری ارائه کنید و یا یک بزینس پلن مشروح و جزئی ارائه دهید.

در صورتی که یکی از این موسسات ایده شما را بپسندد و تصمیم بگیرد در آن سرمایه گذاری نموده و یا از آن حمایت کند به شما نامه حمایت (Letter of Support) می دهد.

  در شرکت مهاجرتی پل طبق تجربه حدوداً 2ساله اقدام برای برنامه استارت آپ ویزا، موفقیت های چشمگیری در جلب همکاری incubator ها و angel investor ها داشته ایم.

تاکنون موفق به دریافت نامه حمایت برای پروژه های مختلفی در در استان های انتاریو، بریتیش کلومبیا، منیتوبا و نیوبرانزویک شده ایم.

پروژه ها بیشتر در یکی از زمینه های زیر بوده اند:      چه شرایطی برای اقدام از طریق موسسات Incubator لازم است؟    باید ایده بزینسی مناسبی داشته باشید و یا رزومه کاری و تحصیلات مورد نیاز (توصیه ما حداقل مدرک لیسانس است) برای اضافه شدن به یک پروژه استارت آپی را داشته باشید.

 نیازمندی های زبانی برنامه را داشته باشید (حداقل CLB5).

سن شما زیر 55 سال باشد.

بتوانید نیازمندی های تعیین شده توسط Incubator و یا Angel Investor را برآورده کنید (می تواند شامل شرکت در دوره یا ارائه گروهی طرح باشد).

مقدار سرمایه کافی را در اختیار داشته باشید (هزینه های مسیر شامل آماده سازی پروژه و نیز شرکت در دوره ها بین 140 تا 160 هزار دلار کانادا به ازای هر متقاضی می باشد، البته چنانچه دارای طرح استارت آپی باشید که مورد تائید قرار بگیرد این رقم برای صاحب طرح می تواند کاهش پیدا کند ولی همچنان برای اعضای تیم کلیدی همین مبلغ به ازای هر نفر می باشد) باید حتماً قصد جدی به مشارکت در پروژه داشته باشید.

برنامه استارت آپ مانند برخی از دیگر مسیرهای سرمایه گذاری نیست که بتوان صرفاً با پرداخت هزینه به اقامت رسید.

این برنامه نیاز به مشارکت فعالانه تمام اعضای تیم دارد.

  دفتر تورنتو: 2212 Lake Shore Blvd.

West, Etobicoke, Ontario Postal Code: M8V 0C2   دفتر تهران: میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، پلاک ٢٣، طبقه چهارم، واحد ١١ تلفن: 09121442355-021 021-09121442355 دفتر مرکزی مشهد: بولوار سجاد، بزرگمهر جنوبی ۴، پلاک ۳ تلفن: 09121442355-051 ایمیل: سیماگر.

com طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط ساناتک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map