استارت اپ در مرند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در مرند شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اسلایدر / گپ صمیمی 18 اکتبر 2020  توسط احسان عبدی‌پور · Published 18 اکتبر 2020 بلاکچین یکی از تکنولوژی‌های جدیدیست که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده.

استفاده از تکنولوژی بلاکچین روز‌به‌‌روز افزایش می‌یابد و در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.

مزایا بسیار زیاد این تکنولوژی باعث شده تا تمایل صاحبین... در شهر چه خبر 23 اکتبر 2020  توسط احسان عبدی‌پور · Published 23 اکتبر 2020 بیش از یک سال از شروع به کار «شتاب دهنده استارتاپی آرتان ۱۱۰۰» می‌‌گذرد، شتاب‌دهنده‌ای که با وجود کم لطفی م سئو لین استانی در تخصیص فضای مناسب، تنها با سرمایه‌ی بخش خصوصی (شرکت آرمان توسعه... رویدادها / کارگاه / همایش و نشست 4 سپتامبر 2020  توسط دبیرخانه · Published 4 سپتامبر 2020 گروه DLeX و آزمایشگاه سامانه‌های پردازش هوشمند رایانه‌ای دانشگاه تبریز، در نظر دارد از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ شهریور مدرسه تابستانی هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین را برگزار نماید.

در این مدرسه تابستانی سخنرانانی... استارت آپ‌ها / مقالات 21 آگوست 2020  توسط دبیرخانه · Published 21 آگوست 2020 هک رشد یا خلق رشد یه اصطلاح قلمبه و سلمبه جدیدی نیست ولی واژه و مفهوم تاکتیکی است که دنیای استارتاپ‌ها و ‌کار و کسب‌های نوپای اینترنتی را در به چالش کشیده است.

دیتاجو،... گپ صمیمی 16 آگوست 2020  توسط احسان عبدی‌پور · Published 16 آگوست 2020 · Last modified 18 اکتبر 2020 شرایط کرونا که اکثر افراد را به حالت دورکار درآورده است، به فرصت مناسبی تبدیل شده تا بتوانیم با اهالی اکوسیستم استارتاپی تبریز گفتگویی انجام دهیم.

عباس باغبان، هم‌بنیانگذار و مدیر عامل شرکت معماران... در شهر چه خبر 21 جولای 2020  توسط دبیرخانه · Published 21 جولای 2020 · Last modified 16 آگوست 2020 با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، اقبال عمومی به خرید مایحتاج روزانه به شیوه‌ی اینترنتی افزایش یافته است، با این وجود سوپرمارکت‌های اینترنتی زیادی نیستند که در شهر تبریز در حال... دیدگاه 19 جولای 2020  توسط دبیرخانه · Published 19 جولای 2020 · Last modified 21 جولای 2020 هرچند وضعیت اقتصادی کشور و شیوع گسترده ویروس کرونا دیگر مجالی برای صحبت از ارزش آفرینی و کارآفرینی در شهر و کشور باقی نگذاشته اند، ولی در گذشته‌ی نه چندان دور رویدادهای فناوری و... جلسات باز نرم افزاری تبریز / رویدادها 15 آوریل 2020  توسط دبیرخانه · Published 15 آوریل 2020 جلسات باز تبریز که قبلا با نام جلسات باز نرم افزاری، شناخته می‌ شد، به منظور آموزش، انتقال تجربه و دانش در مباحث مختلف، تلاش می‌کند بصورت مستمر در تبریز برگزار شود.

حال که در ایام... در شهر چه خبر 15 آوریل 2020  توسط دبیرخانه · Published 15 آوریل 2020 این آموزش زبان ترکی، برای ترک‌زبانان یا افراد آشنا به زبان ترکی ارائه شده است که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با دستور زبان و ساختار زبان ترکی هستند.

در این آموزش که تدریس در... رویدادها 14 آگوست 2019  توسط احسان عبدی‌پور · Published 14 آگوست 2019 خبر شکست استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای دیجیتال تبریزی همیشه جز اخبار ناراحت کننده بوده‌است.

شکست‌هایی که عمده دلیل آن‌ها اشتباهاتی است که کسب‌وکارها در بازایابی و مخصوصا بازاریابی دیجیتال خود انجام می‌دهند و در جذب... در شهر چه خبر 13 ژوئن 2019  توسط دبیرخانه · Published 13 ژوئن 2019 شرکت تومن بعد از چندین ماه پیگیری و جلسات متعدد با مدیران شهری مجوز فعالیت به صورت پایلوت در تبریز رو اخذ کرده و از ابتدای اردیبهشت ماه تجهیز ناوگان تاکسیرانی به این سیستم... در شهر چه خبر فضای کار اشتراکی و شتابدهنده آرتان ۱۱۰۰ در سال پرالتهاب کرونا اسلایدر / گپ صمیمی گپ صمیمی با فرید دهقان / یادای، دانشگاهی بر بستر بلاکچین رویدادها / کارگاه / همایش و نشست مدرسه تابستانی هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین استارت آپ‌ها / مقالات موارد زیر جلدی در مورد هک رشد استارتاپ ها گپ صمیمی گپ صمیمی با عباس باغبان / اعتمادسازی و جذب سرمایه در گرو مشورت دلسوزانه در شهر چه خبر با بیش از ۵۰ فروشگاه اینترنتی فعال که از تبریز مدیریت می‌شوند آشنا شوید دیدگاه نوقای گوگل یا نوقای تبریز، مساله این است! استارت‌آپ میت‌آپ تبریز / رویدادها ۱۰ استارت‌آپ راه یافته به بخش رقابت دومین استارت‌آپ میت‌آپ تبریز مشخص شدند دیدگاه جای خالی این چهار کسب و کار در بین استارتاپ‌های تبریز دیدگاه برای کار در حوزه IT تهران بهتر است یا تبریز؟ گپ صمیمی با فرید دهقان / یادای، دانشگاهی بر بستر بلاکچین گپ صمیمی با عباس باغبان / اعتمادسازی و جذب سرمایه در گرو مشورت دلسوزانه شلوار جین، فرهنگ علوم کامپیوتر و پروفسور آیاز عیسی زاده گفت و گو با بنیان‌گذار پایگاه خبری نصر : دغدغه کریم زاد شریفی در آشتی مسئولان استان با شبکه های اجتماعی فضای کاری فناوری اطلاعات در ترکیه چگونه است؟ برنامه‌نویسان تبریزی مقیم ترکیه توضیح می‌دهند ویدیو کامل سخنرانی نازنین دانشور در دومین استارتاپ میت‌آپ تبریز ویدیو کامل سخنرانی تورج صابری وند با موضوع تفکر دیزاین در دومین استارتاپ میتاپ تبریز ویدیو هایلایت دومین استارتاپ میت‌آپ تبریز منتشر شد کمپین کارآفرینی زنان : ۵۰ دختر از تبریز سوالات خود را از ۵ زن موفق در جهان می‌پرسند گزارش ویدیویی برفک از دومین استارت‌آپ میت‌آپ تبریز آیا استارت‌آپ میت‌آپ دردی از اکوسیستم کارآفرینی معیوب تبریز دوا می‌کند؟ با نردبوم اعلانات وبسایت تان را هوشمند کنید پیتزاکو سفارش غذا به روش هزاره جدید بیمیتو : سامانه خرید اینترنتی بیمه آغاز فعالیت تزپارک در تبریز: پارک حاشیه‌ای در تبریز هوشمند می‌شود رایچت : سریعترین روش برای پشتیبانی ، کارآمدترین سیستم برای فروش قونقا :‌ استارت‌آپ تاکسی آنلاین در تبریز آشنایی با وب‌سایت‌های کاندیدا از تبریز در جشنواره وب و موبایل ایران یک جشن شاد و متفاوت با روسیلی : استارت‌آپ ارائه خدمات جشن تولد و عروسی سه سوت فود : وبسایت سفارش اینترنتی غذا ویژه تبریز پینگونیو : ترجمه گروهی کتاب‌های تخصصی با موضوع کارآفرینی و تکنولوژی اگر علاقه‌مند به معرفی استارتاپ خود هستید، موقعیت شغلی در شرکت خود دارید، می‌خواهید نوشته‌تان را منتشر کنیم و یا اینکه علاقه‌مند به حمایت از ما هستید و یا هر نظر و پیشنهادی دیگری دارید با ما تماس بگیرید.

ایمیل: tabriz.

io{ات‌ساین}hi شماره تماس: ۰۹۳۹۴۹۵۶۴۳۹   ما، مجموعه‌ای از فعالان فناوری اطلاعات تبریز هستیم که Tabriz.

IO را برای کمک به رشد کارآفرینی و توسعه شرکت‌های نوپای فناوری در شهر تبریز بوجود آورده‌ایم.

تبریز آی‌او تلاش می‌کند، با ایجاد شبکه‌ی ارتباطاتی و آموزشی گسترده؛ جوانان خلاق و پرانرژی شهر را به سمت کارآفرینی و راه‌اندازی شرکت‌های نوپای فناوری سوق دهد و برای اینکار از فعالیت‌های رسانه‌ای و برپایی رویدادهای متنوع کارآفرینی و فناوری بهره می‌برد.

تمامی حقوق متعلق به مجموعه tabriz.

io است.

پشتیبانی فنی وب سایت : متاوب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map