استارت اپ در مریم مقدس آنتیگوا و باربودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در مریم مقدس آنتیگوا و باربودا شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شتابدهنده تخصصی استارتاپ های حوزه کشاورزی هوشمند و سلامت هوشمند مدیتوپیا یک پلتفرم مربی ذهنی است که مراقبه‌های ویژه، موسیقی و محتوای قابل تأمل را در زمینه درمانی برای بهبود فرآیندهای ذهنی ارائه می‌کند.

این برنامه ذهن، علم و فناوری را به گونه‌ای ترکیب کرده است که تبدیل به یک محتوای بصری برای مخاطبین شده است و این امرباعث شده که مخاطبین آن بتوانند در محیط پرتلاطم امروزه استرس خود را کاهش دهند.

مأموریت آنها کمک به مردم در سراسر جهان است که بتوانند شورو نشاط را در درون خود کشف کرده و به انعطاف پذیری ذهنی در زندگی روزمره خود دست یابند.

موسس این استارت‌آپ داستان شکل‌گیری مدیتوپیا را اینگونه بیان می‌کند: ما در سال 2017، متوجه شدیم که در حال قطع ارتباط با لحظه حال هستیم و در حین گفتگو با یکدیگر فهمیدیم که ذهن ما یا درگیر برنامه‌ریزی‌های آینده است یا خاطرات گذشته را زنده می‌کند و از لحظه حال خود غافل شده بودیم و از آن لحظات لذت نمی بردیم.

این مشکل فقط مربوط به ما نبود.

هنگام گفتگو‌ها در حین صرف شام و یا فنجان‌های قهوه، دوستان و خانواده هم درباره همان احساس قطع ارتباط با لذت ، آرامش خاطر و معنا بحث می‌کنند و این امر به صورت اضطراب، استرس، مشکلات خواب و نارضایتی بروز می‌کند.

ما می‌خواستیم در مورد طبیعت خود بیشتر بیاموزیم و الگو‌های ذهنی را که مانعی برای زندگی شادمانه محسوب می‌شوند را شناسایی کنیم.

بنابراین تصمیم گرفتیم که به دنبال راه‌حلی برای غلبه بر این الگو‌های فکری باشیم.

در نتیجه رویای دنیایی به نام مدیتوپیا را شروع کردیم، نوعی مدینه فاضله که همه برای ماندن در لحظه فعلی تلاش می‌کنند و کنجکاو هستند که ماهیت خود را درک کنند و خوشبختی را در جریان طبیعی زندگی پیدا کنند.

در مدیتوپیا، تکنیک‌هایی را طراحی می‌کنیم که از طریق آنها به همه کمک کنیم تا یاد بگیرند چگونه با زندگی کنار بیایند.

ما با کمک مربیان ذهن آگاهی، معلمان یوگا و درمانگران عاطفی شروع به تعیین و تجزیه و تحلیل دلایل اصلی احساساتی مانند استرس، اضطراب، عصبانیت، دلسوزی و شکرگذاری کردیم.

سپس این دیدگاه‌ها را با جدیدترین تحقیقات علمی در مورد تمرینات مربوط به سلامتی ذهنی و ذهن آگاهی ترکیب کردیم و اکنون بیش از 350 مراقبه به 7 زبان مختلف تولید می‌کنیم.

استارت‌آپ Meditopia شامل یک خانواده 3 میلیون نفری در سراسر جهان است که مقرهای آن در استانبول و برلین واقع شده است و به گونه‌ای فاصله بین شرق و غرب را پوشش می‌دهد.

شتابدهنده تخصصی استارتاپ های حوزه کشاورزی هوشمند و سلامت هوشمند با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map