استارت اپ در مقدس اردبیلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در مقدس اردبیلی در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کهگیلویه و بویراحمدگچساران - سیماگر - برترین های ‌رویداد مجازی شتاب با عنوان تاب آوری و ایمنی تاسیسات نفت و گاز در محیط های شهری در دانشگاه علمی کاربردی شماره یک گچساران معرفی و تجلیل شدند.

یزد یزد - سیماگر - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با بیان اینکه این استان در آینده نزدیک میزبان کاروان سرمایه گذاری یکصد شرکت نوپا (استارت‌آپ- Startup ) است ، از مسوولان… آذربایجان شرقیتبریز- سیماگر - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی از فعالیت چهار شرکت استارت آپی ( فناور نوپا ) در حوزه کشاورزی در این استان خبرداد.

دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران-سیماگر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه ارایه هدف گذاری امسال صندوق برای خدمات صدور ضمانت نامه دو هزار میلیارد تومان است گفت: تاکنون هزار و ۲۰۰ میلیارد… بانک و بیمه تهران - سیماگر - یک فعال صنعت پرداخت الکترونیک گفت: راه‌اندازی استارتاپ و نوآوری در ذات خود کاری سخت، پرریسک و پیچیده است اما این سختی در برخی فضاها مانند صنعت مالی بیشتر… قزوینقزوین- سیماگر- دبیر برگزاری رویداد استارتاپ روبان گفت: نخستین رویداد شتاب استارتاپ مجازی از ۲۰ تا ۳۰ دی ماه در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری شهرکرد- سیماگر- مدکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین رویداد ملی نوآوری در مدیریت پساب‌های صنعتی ۲۱ آذرماه در شهرکرد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پژوهش > رصد رسانه‌هاتهران- سیماگر- کارشناسان فاوا در گفت وگو با روزنامه ایران اظهار داشتند: با ورود استارتاپ‌ها به بورس، سرمایه‌گذاری جسورانه نیز در این بخش افزایش پیدا خواهد کرد، چرا که دیگر… بورستهران - سیماگر - مدیر پذیرش فرابورس ایران به پذیرش نخستین استارتاپ در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: در حوزه حمل‌ونقل و ارتباطات، این استارتاپ با نام تجاری «تپسی» به صورت مشروط… دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: صنعت دانش‌بنیان و استارتاپی یک صنعت نوظهور در کشور است و ورود یکی از اعضای آن در بازار بورس به معنای به رسمیت شناخته شدن… سمنانسمنان- سیماگر- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: طراحان اپلیکیشن‌های تلفن همراه در قالب رویداد استارتاپی در چهار محور سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری… دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- صدور مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان قزوین در پنجاه و دومین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری به تصویب رسید.

دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) روشی است که به گفته کارشناسان برای رشد استارتاپ‌ها، تولید محصولات فناورانه جدید و به بار نشستن اختراعات می‌تواند مناسب… فارسشیراز- سیماگر- دانشگاه‌ها از بهترین محل‌ها برای تشکیل شتاب‌دهنده‌ها هستند؛ چراکه ایده‌ها و خلاقیت‌ها و همچنین آموزش‌های صحیح از مسیر دانشگاه بهتر محقق می‌شود، دانشگاه شیراز… کتاب و ادبیاتتهران- سیماگر- مهم‌ترین ویژگی و شاخصه استارتاپ تلقی‌کردن یک کسب و کار، دانش بنیان بودن آن است و این شرط اساسی یک استارتاپ است که آن را از سلیقه‌ها و ایده‌ها و نگاه‌ها متفاوت… دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- یازدهمین دوشنبه‌های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی این هفته با ارایه ۶ ایده استارتاپی در حوزه تجهیزات پزشکی با حضور سرمایه‌گذاران به صورت آنلاین برگزار شد.

اقتصاد > ارتباطاتتهران- سیماگر- استارتاپ‌ها می‌توانند با ثبت‌نام در طرح بوم ‌واره بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان خدمات رایگان دریافت کنند.

دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در خانه ملت در بخش قانونگذاری به دنبال حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه سلامت هستند.

دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- توسعه کسب وکارهای مبتنی برهوش مصنوعی هدفی است با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک رویداد فناورانه… هرمزگانبندرعباس- سیماگر- رویداد استارتاپ ‌کارآفرینی اجتماعی در راستای طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با انتخاب سه طرح برتر به عنوان طرح‏‌های برگزیده در بندرعباس به کار خود… خراسان جنوبی بیرجند - سیماگر - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: در رویداد استارتاپ ویکند دانش کار ۲۰ ایده از سراسر کشور به این دانشگاه رسید و ۱۳ ایده به مرحله نهایی راه یافت.

خراسان جنوبی بیرجند - سیماگر - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استارتاپ‌ها قابلیت تکثیر دارند و الگوهای موفق در این عرصه و زایش الگوهای تازه‌تر باید در دانشگاه‌ها… خوزستان اهواز - سیماگر - استارتاپ ها با خلق ایده‌های نو دربخش‌های مختلف کسب و کار در جوامع، تحولات زیادی ایجاد کرده اند و دراین میان در صنعت گردشگری نیز با کمک به جذب گردشگر و معرفی… آذربایجان شرقیتبریز - سیماگر - مدیر مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز گفت: رویداد شتاب استارتاپی «فناوری هنرهای تصویری» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رسانهتهران- سیماگر- یک استاد دانشگاه گفت : اگر حوزه فرهنگی ما به سمت بهره‌وری از استارت آپ‌ها نرود یعنی استارت آپ‌ ‌ها در حوزه خدمات و فرهنگ رشد نکنند و اجازه سرمایه‌گذاری به آن‌ها… کشاورزیتهران - سیماگر - شرکت خدمات کشاورزی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با امضای تفاهم‌نامه‌ای، ایجاد شهرک نوآوری و استارتاپی حوزه کشاورزی را در دستور کار قرار دادند.

دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- صندوق نوآوری و شکوفایی همه ساله از ابتدای سال رویدادهایی با عنوان «دوشنبه‌های استارتاپی» برگزار می‌کند که هدف آن، شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر جذاب… دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر- ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برای تسهیل تجاری‌سازی، ۹ رشته و حوزه را برای شناسایی شرکت‌های خلاق تعریف کرده و در حال بازتنظیم شرایط… دانشگاه و آموزش > معاونت علمیتهران- سیماگر -یکی از استارت‌آپ‌ها دانشگاه کالیفرنیا با دریافت ۱۵ میلیون دلار بودجه از یک شتاب‌دهنده به‌دنبال تجاری‌سازی فناوری نانواسفنج‌ها برای جلوگیری از مقاومت دارویی در… کشاورزیتهران - سیماگر - وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی از توسعه فعالیت استارت‌آپ‌ها در بخش کشاورزی حمایت می‌کند و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map