استارت اپ در میندانائو غربی فیلیپین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در میندانائو غربی فیلیپین در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در نشست ASEAN 2018 که در ویتنام برگزار شد برترین استارتاپ‌های جنوب شرقی آسیا فرصتی برای مطرح کرده ایده‌ها و جذب سرمایه پیدا کردند.

انجمن جهانی اقتصاد، ۸۰ استارتاپ برتر را برای حضور در نشست ASEAN سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است تا بهترین و نوآورانه‌ترین شرکت‌های جدید را شناسایی کند.

ASEAN همایشی نیمه رسمی است که با همکاری ملت‌های آسیای جنوب شرقی و با هدف توسعه‌ی اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی-فرهنگی کشورهای جنوب شرقی آسیا برگزار می‌شود.

در این همایش ایده‌های خلاقانه‌ای از کریپتوکارنسی سازگار با شریعت اسلامی گرفته تا یک الگوریتم فیلیپینی برای حفاظت از سخره‌های مرجانی حضور دارند.

استارتاپ‌های منتخب از طرف عده‌ای از داوران شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران، متخصصان تکنولوژی و مدیران رسانه‌ها انتخاب شده‌اند.

در ادامه‌ی مقاله‌ی سیماگر به معرفی تعدادی از خلاقانه‌ترین استارتاپ‌های منتخب آسیایی می‌پردازیم.

کشور فیلیپین در قلب سخره‌های مرجانی یعنی یک اکوسیستم فوق‌العاده حساس و زنجیره‌ای از تنوع زیستی واقع شده است.

همان‌طور که می‌دانید سخره‌های مرجانی در سراسر دنیا با خطر جدی نابودی روبه‌رو هستند.

استارتاپ Antipara الگوریتمی ساخته است تا اقیانوس‌ها را تحت نظر داشته باشد و راه حل علمی بهتری برای مدیریت ماهیگیری در مناطقی ارائه دهد که به صید ماهی برای تأمین پروتئین رژیم خود نیاز دارند.

آن‌ها مدعی هستند تکنولوژی‌شان می‌تواند کاری که دو تا سه ماه زمان می‌برد را در یک روز انجام دهد.

کشاورزی یکی از صنایع اساسی برای ۱۳ درصد مردم اندونزی است.

اما کشاورزان بیش از دو برابر نسبت به قشر عمومی کشور فقیر هستند.

آن‌ها بدون وجود سرمایه، به تکنولوژی مورد نیاز برای افزایش بهره‌وری و درآمد دسترسی ندارند.

استارتاپ CROWDE یک پلتفرم سرمایه گذاری جمعی است که مردم می‌توانند با هدف مشارکت در سود، روی کشاورزان سرمایه‌گذاری کنند.

این استارتاپ حوزه‌ی فین‌تک یک کریپتوکارنسی یا ارز رمزی مطابق با شریعت اسلامی ساخته است که GoldX نام دارد.

این ارز توسط طلای فیزیکی در خزانه‌ای در سنگاپور پشتیبانی می‌شود که به برآورده شده برخی معیارهای اسلامی مانند شفافیت، اطمینان و عدم وابستگی کمک می‌کند.

این شرکت همچنین اپلیکیشنی را در مالزی و بر اساس فناوری بلاک‌چین راه‌اندازی کرده است.

در جاکارتای اندوزی بیش از ۱۵ میلیون موتورسیکلت وجود دارد که تأمین امنیت رانندگان آن به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.

استارتاپ Queenrides اولین پلتفرمی است که با ترکیب دوره‌های آموزشی دنیای واقعی و کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی به امنیت رانندگان و موتورسواران زن اختصاص داده شده است.

تصور کنید می‌توانستید خانه‌ی دلخواه خود را از روی کاتالوگ سفارش دهید و مانند محصولات آیکیا در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

این ایده‌ی اولین استارتاپ یونیکورن فیلیپینی با ارزش یک میلیارد دلار است که اجزای خانه را مانند قطعات لگو به هم متصل می‌کند و راه حل خوبی را برای حل معضل تأمین مسکن برای جمعیت افزایشی آسیا ارائه داده است.

این استارتاپ مرتبط با فناوری در کشاورزی بیش از ۱۲ مزرعه‌ی هوشمند در ویتنام ساخته است.

آن‌ها از سنسورهای اینترنت اشیا و یک سیستم هیدروپونیک (نوعی کشت بدون استفاده از بستر خاکی) برای تغذیه‌ی قطره‌ای آب و مواد مغذی استفاده می‌کنند.

روش نوآورانه‌ی آن‌ها توانسته تا ۳۰۰ درصد میزان بهره‌وری را افزایش دهد.

در دوره‌ای که به صنعت توریسم بهای چندانی داده نمی‌شود، استارتاپ Triip با برقراری ارتباط بین توریست‌ها و متخصصان محلی برای معرفی جاذبه‌های توریستی قدم بزرگی برای کمک به این صنعت برداشته است.

این استارتاپ همچنین سفرهای شگفت‌انگیزی پیشنهاد می‌دهد.

به این صورت که اگر مشتری نتواند برای مقصد مورد نظر تصمیم بگیرد، شرکت ترتیب همه چیز را می‌دهد و مشتری تنها یک هفته قبل از سفر و در حالی که پاکتی از پول رایج مقصد مورد نظر را دریافت کرده از نوع سفر مطلع می‌شود.

استارتاپ‌ها در طول نشست ASEAN 2018 برنامه‌ی اختصاصی برای مطرح کردن مشکلاتی مانند کمبود سرمایه و منابع خواهند داشت.

آن‌ها همچنین امیدوار هستند بعد از اتمام همایش بتوانند جامعه‌ای دائمی برای حمایت از رشد و توسعه‌ی استارتاپ‌ها داشته باشند.

لطفا در نظر داشته باشید که سیماگر در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید سیماگر، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید تولید و توسعه نرم‌افزار سیماگر توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

سرورهای سیماگر توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map