استارت اپ در نجات دهنده مقدس گرنزی و آلدرنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در نجات دهنده مقدس گرنزی و آلدرنی در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با افزایش نگرانی‌ها درباره محیط زیست، افراد دغدغه زیادی برای کاهش ردپای خودشان در تولید گازهای گلخانه‌ای پیدا کرده‌اند.

این دغدغه‌ را در کشورمان می‌توان در کمپین «نه به پلاستیک» یا «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» هم دنبال کرد.

به همین دلیل… در فضای استارتاپی عادت بر این است که از موفقیت‌ها بگوییم تا امیدمان به آینده را زنده نگه‌داریم اما اشتباه بزرگی است که شکست گذشتگان را به فراموشی بسپاریم و از تجارب گذشتگان بهره‌مند نشویم.

برای این منظور تیم سیماگر; حدود هفت سال پیش، شتابدهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقه مندان در سراسر کشور شکل گرفت.

تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی می‌شد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان… به گزارش روابط عمومی سیماگر، در رویداد یک روزه سکوی پرتاب زاینده رود، ۳2 تیم موفق به جلب نظر داوران جهت سرمایه گذاری به ارزش پانزده میلیارد و چهارصد میلیون تومان شدند.

مدیرعامل صد استارتاپ افزود: در این رویداد رکورد… در عصر حاضر، برای عضویت در یک سایت یا شبکه اجتماعی، افتتاح حساب در بانک و انجام تراکنش‌های مالی و یا سرمایه گذاری در بورس و حضور فعال در تجارت الکترونیک نیازمند اثبات هویت شخصی خود هستیم.

به فرایندی که… با آغاز همکاری اسنپ تریپ و ایرانسل، مشترکان این اپراتور تلفن همراه برای دریافت خدمات حوزه سفر و گردشگری از… سابقه صدای طبل و دمام حداقل به چهار هزار سال پیش و زمانی برمی‌گردد که مردم در میانرود برای دفع… سایت دیوار در کمپین خیریه‌ای از مردم دعوت کرده تا با اهدای گوشی و تبلت دست دوم و بدون استفاده‌ای… درباره رایامارکتینگ دکتر هادی توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت رایامارکتینگ درباره این شرکت این‌گونه اظهار می‌کند که: هدف شرکت پیشرفت… 19 ژانویه 2012 بعد از 131 سال فعالیت، شرکت Kodak در دادگاه ورشکستگی آمریکا، خواستار قرارگیری تحت حمایت تبصره 11 شد.

بدون شک برخی افراد از این درخواست متعجب شدند، چون در زمانی بزرگ شده بودند که جعبه­ های فیلم… ویژه نامه کشاورزی ویژه نامه سرمایه گذاری خطرپذیر ویژه نامه هوش مصنوعی ویژه نامه فینتک ویژه نامه کارآفرینی اجتماعی سیماگر رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

– ارتباط با مدیر وبسایت هرهفته از بهترین مقالات سیماگر مطلع شوید.

.

.

یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال شد، پس از کلیک روی لینک شما با موفقیت عضو خبرنامه سیماگر خواهید شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map