استارت اپ در والتا جمهوری چک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در والتا جمهوری چک کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 مالتا یا جمهوری مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه است.

کشور مالت دربرگیرنده سه جزیره مسکونی به نام های مالت، گزو و کومینو و سه جزیره غیر مسکونی به نام های نامسکون کومینوتو و فیلفلا و سنت پاول است.

این کشور از مجمع الجزایر کوچکی تشکیل شده و پایتخت آن شهر والتا می باشد.

بزرگترین شهر مالت شهر بیرکیرکارا و مرکز اقتصادی اصلی کشور، شهر سلیمه است.

جمعیت این کشور 402 هزار نفر است.

مالت از زمان استقلال از اعضای اتحادیه کشورهای مشترک المنافع و سازمان ملل متحد بوده و در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوست.

مالت در سال 2008 بخشی از منطقه یورو شد.

مالت دارای دو زبان رسمی مالتی و انگلیسی است که زبان مالتی به عنوان زبان ملی نیز شناخته می شود.

مالتی تنها زبان سامی است که در اتحادیه اروپا رسمیت دارد.

بیشتر مردم مالت قادر به درک و صحبت به زبان ایتالیایی نیز هستند.

اقتصاد این کشور وابسته به جهانگردی، بازرگانی بین المللی، تولیدات (پارچه، میوه و سبزی، فرآورده های دامی)، صنایع کشتی سازی و لوازم الکترونیکی است.

مالتا یک مقصد توریستی محبوب با آب و هوای گرم مدیترانه ای است.

مالتا دارای مناطق تفریحی متعدد و آثار معماری و تاریخی بسیاری از جمله سه سایت میراث جهانی یونسکو است که گفته می شود برخی از آنها قدیمی ترین ساختمان های جهان می باشند.

پاسپورت مالتا یکی از پاسپورت های قدرتمند در دنیا می باشد و در رده 4 رتبه بندی پاسپورت ها قرار دارد.

مالتا عضو کشورهای منطقه شینگن می باشد و دارندگان پاسپورت مالتا امکان سفر به 116 کشور دارند که از این تعداد برای 86 کشور بدون نیاز به ویزا امکان سفر وجود دارد.

از جمله این کشورها کلیه کشورهای عضو شینگن و سوئیس را می توان نام برد.

برای 30 کشور نیز با دریافت ویزای فرودگاهی امکان رفت و آمد فراهم خواهد بود.

مالتا از معدود کشورهای اروپایی می باشد که تابعیت دوگانه را می پذیرد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد است.

معمولا علاقمندان به اخذ تابعیت مالتا بیشتر از سرمایه گذاران می باشند.

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور نیاز به حضور در این کشور ندارد.

اقامت مالتا با تابعیت مالتا و پاسپورت مالتا تفاوت هایی دارند.

شخصی که اقامت مالتا را دارا می باشد می تواند به راحتی در این کشور زندگی نماید و به کشورهای عضو شینگن تردد داشته باشد، اما در مسائل سیاسی این کشور از جمله رای دادن نمی تواند دخالت داشته باشد.

اما کسانی که تابعیت مالتا را داشته باشند می توانند پاسپورت مالتا را اخذ نموده و در انتخابات نیز شرکت نمایند.

حساسیت دولت مالتا در خصوص سرمایه گذاران در این کشور در خصوص نداشتن پرونده های قضایی و کیفری بالاست.

در این خصوص از یک فرآیند چند مرحله ای باید عبور کرد و در مورد هر شخصی از اینترپل و دادگاه های بین المللی کیفری استعلام گرفته می شود و متقاضیان بایستی از کشور خود گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهند.

اخذ پاسپورت مالتا از راه سرمایه گذاری در این کشور به نسبت سرمایه گذاری در برخی از کشورهای دیگر سریع تر انجام می شود و معمولا 3 یا 4 ماه بیشتر به درازا نمی انجامد.

در سرمایه گذاری در مالتا به محض سرمایه گذاری اقامت دائم مالتا اعطا می شود و بعد از 12 ماه می توان تابعیت مالتا را کسب کرد.

با کسب پاسپورت مالتا می توان بدون محدودیت به تمامی کشورهای عضو شینگن رفت و آمد داشت و در کل منطقه شینگن سرمایه گذاری کرده و حساب بانکی افتتاح نمود.

سرمایه گذاری در این کشور از طریق مشارکت مالی در صندوق توسعه ملی و اجتماعی، خرید اوراق قرضه و خرید املاک و مستغلات امکان پذیر است.

هزینه اخذ پاسپورت مالتا در هر یک از روش های سرمایه گذاری متفاوت است.

هزینه سرمایه گذاری در صندوق توسعه ملی برای متقاضی اصلی حدود 650,000 یورو خواهد بود.

در صورت تاهل متقاضی، برای همسر 25,000 یورو و برای فرزندان زیر 18 سال هرکدام معادل 25,000 یورو به رقم بالا افزوده خواهد شد.

برای فرزندان 18 تا 26 سال مجرد نیز هر کدام 50,000 یورو باید به دولت پرداخت گردد.

درصورت همراهی پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی و همسر وی برای هرکدام می بایست 50,000 یورو در نظر گرفته شود.

فرزندان بزرگسال که از لحاظ جسمی یا ذهنی معلولیت دارند نیز مشمول این برنامه خواهند شد و هزینه سرمایه گذاری برای هر فرزند 50,000 یورو است.

متقاضیان سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات در مالتا باید حداقل 350,000 یورو در بخش املاک و مستغلات در این کشور سرمایه گذاری انجام دهند و این املاک را باید تا 5 سال حفظ نمایند.

متقاضیان می توانند املاک خود را برای مدت 5 سال اجاره دهند.

متقاضیان سرمایه گذاری در اوراق قرضه در مالتا باید حداقل 150,000 یورو در زمینه های اوراق قرضه، سهام و منابعی که به نفع ملت مالتا باشد سرمایه گذاری نمایند و این سرمایه گذاری باید حد اقل برای 5 سال ادامه داشته باشد.

لازم نیست هیچگونه هزینه اولیه ای پیش از تاییدیه نهایی دولت پرداخت شود، به همین جهت متقاضیان تنها زمانی سرمایه گذاری را انجام می دهند که تقاضای آنها پذیرفته شده باشد.

اگر درخواست متقاضی برای اخذ شهروندی مالتا از طریق سرمایه گذاری رد شد متقاضی در صورتی می تواند مجددا درخواست نماید که دلایل رد پرونده قابل توجیه باشد و البته این روند نیازمند طی کردن مراحل پیچیده ای خواهد بود.

ویزا پلاس با برخورداری از دانش به روز و با داشتن کارشناسان مطلع شما را از قوانین مهاجرتی و نحوه اقدام کشور مالتا آگاه می کند تا علاوه بر صرف زمان کوتاه تر، در هزینه شما نیز صرفه جویی گردد.

کسب اقامت و پاسپورت مالتا یک پروسه حقوقی است و نیاز به آگاهی کامل به قوانین مهاجرتی و مالیاتی این کشور دارد.

ویزا پلاس با قریب به دو دهه فعالیت درخشان در امور مهاجرتی، شما را در راه رسیدن به اقامت و تابعیت مالتا یاری و همراهی می نماید.

کارشناسان مجرب این مجموعه با بررسی کامل شرایط شما و کشور مقصد، بهترین راه را برای اخذ پاسپورت مالتا به شما معرفی می نمایند.

ویزا پلاس در تمامی مراحل از آماده سازی مدارک و تعیین وقت سفارت و در نهایت اخذ اقامت این کشور در کنار شما خواهد بود.

    تهران، سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، نبش 23 شرقی، پلاک 46 09121442355 اصفهان، خیابان سهروردی، روبروی خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرح انگیز، ساختمان پردیس، طبقه چهارم، واحد 19 031-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت ویزا پلاس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map