استارت اپ در والنسیا اسپانیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در والنسیا اسپانیا در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش بازار مشترک به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ در جایگاه ممتاز قاره اروپا در عرصه نوآوری و فعالیت‌های استارتاپی جهان تردیدی نیست.

با این حال، بسیاری از افراد در زمان گفتگو در مورد کشورهای پیشگام اروپایی در این عرصه، تنها به مواردی مانند بریتانیا، آلمان و فرانسه اشاره می‌کنند.

این در حالی است که با دقت در روند فعالیت‌های دانش‌بنیان در این قاره می‌توان رد پای شرکت‌های استارتاپی موفق را در اقصی نقاط آن مشاهده کرد.

اسپانیا و پرتغال از جمله کشورهای بسیار موفق در اقتصاد دانش‌بنیان هستند که در بسیاری از موارد، در سایه نام بزرگان این قاره مورد کم‌توجهی مخاطبان قرار می‌گیرند.

دو کشوری که با اتکا به مولفه‌هایی مانند نیروی کار ماهر و متخصص، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌های کارآمد، زیرساخت‌های اقتصادی مناسب و همچنین انواع حمایت‌های دولتی توانسته‌اند استارتاپ‌های بسیار موفق و تاثیرگذاری را به جهان معرفی کنند.

در همین رابطه می‌توان به استارتاپ Cabify اسپانیا که توانست با جذب 477 میلیون دلار سرمایه از موسسات بزرگی مانند Rakuten Capital در زمره یونیکورن‌های جهان قرار گیرد، اشاره نمود.

از دیگر یونیکورن‌های موجود در این دو کشور می‌توان از Glovo (این شرکت در سال 2015 و در بارسلونا پایه‌گذاری شد) و OutSystems (این شرکت در شهر لیسبون تاسیس و در سال 2018 تبدیل به یونیکورن شد) نام برد.

در همین زمینه، در ادامه به بیان خلاصه‌ای از گزارش موسسه StartupBlink در مورد جایگاه زیست‌بوم استارتاپی دو کشور اسپانیا و پرتغال در جهان خواهیم پرداخت.

اسپانیا اسپانیا در آخرین رتبه‌بندی موسسه StartupBlink در جایگاه نهم برترین زیست‌بوم‌های استارتاپی جهان قرار گرفته است.

در همین رابطه، شهرهای بارسلونا، مادرید و والنسیا با کسب رتبه‌های 27، 35 و 156 برترین شهرهای استارتاپی جهان، مهمترین مراکز نوآوری و کارآفرینی اسپانیا محسوب می‌شوند.

محبوب‌ترین فعالیت‌های استارتاپی در این کشور به ترتیب عبارتند از: نرم‌افزار، سرگرمی و فین‌تک.

از جمله پرطرفدارترین استارتاپ‌های این کشور می‌توان به Uptodown، Freepik و SocialRadios اشاره نمود.

پرتغال پرتغال در سال 2020 موفق به کسب رتبه 31 در میان زیست‌بوم‌های استارتاپی برتر جهان شد.

در بین شهرهای پرتغال نیز لیسبون، پورتو و براگا با کسب رتبه‌های 85، 141 و 277 در جهان، برترین شهرهای استارتاپی این کشور محسوب می‌شوند.

در همین رابطه، حوزه‌های نرم‌افزار، سرگرمی و تجارت الکترونیک در زمره پرطرفدارترین فعالیت‌های استارتاپی پرتغال قرار دارند.

محبوب‌ترین شرکت‌های فعال در این کشور عبارتند از: FarFetch، Uniplaces و Zaask.

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید 14.

29 % 28.

57 % 57.

14 % اعتقاد به حفظ منافع ملی هم در عرصه جغرافیایی، یعنی ایران و هم مردم کشور که در تابعیت نظام زندگی می کنند و به قانون اساسی پایبند هستند.

© 2020 Naghdedolat.

All Rights Reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map