استارت اپ در واوا تونگا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در واوا تونگا در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

«۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی ۱۰۰ استارتاپ مرحله‌ي بذری تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

این نهاد با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی تلاش می‌کند فرایند شتاب‌گیری این استارتاپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.

«۱۰۰ استارت‌آپ» تلاش می‌کند علاوه بر کمک به تازگی و پویایی زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه، فرصت‌های بهتری برای استارتاپ‌هایی با راه‌حل‌های فناورانه و محصول‌محور فراهم کند.

امید داریم با اجرای پیوسته این فرایند، شیوه‌های نوآورانه و بلندنظرانه راه‌اندازی کسب‌وکار عمومی شود و در تمامی اصناف گسترش یابد.

استارتاپ‌های مراحل پیش‌بذری یا بذری در هر زمان از سال می‌توانند برای ورود به فرایند ارزیابی سرمایه‌گذاری و شتابدهی ثبت‌نام کنند.

برای این کار باید در بخش ثبت‌نام پلتفرم، اطلاعات کسب‌وکارتان را در قالب متن ارائه به سرمایه‌گذار (Pitch Deck)، رزومه و تعیین سهام هم‌بنیان‌گذاران، پیش‌بینی مالی و فیلمی کوتاه (حداکثر ۵دقیقه‌ای) درباره‌ تیم و کسب‌وکارتان بارگذاری کنید.

در مرحله ارزیابی اولیه، داوران به صورت غیرحضوری و در مدت سه‌روز کاری شایستگی استارتاپ را برای معرفی به مرحله ارتباط با راهبر ارشد و داوری نهایی بررسی می‌کنند.

در این فرایند نمایه هر استارتاپ بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در پلتفرم توسط داورانی با تخصص‌های متکثر از کسب‌وکار، بازاریابی،‌ مدیریت، تجربه‌ی کاربری و حوزه‌ی فنی مرتبط، ارزیابی و امتیازدهی می‌شود.

نتایج ارزیابی اولیه و نظر مشروح داوران برای استارتاپ ارسال می‌شود تا ضمن شفافیت فرایند داوری،‌ امکان استفاده از این ارزیابی‌ها نیز برای تیم بنیان‌گذار فراهم شود.

پس از موفقیت در ارزیابی اولیه، استارتاپ طی دو هفته به یک راهبر ارشد مرتبط می‌شود.

راهبر ارشد فردی با تخصص یا تجربه مرتبط با حوزه فعالیت استارتاپ است که در ابتدا به اعضای تیم کمک می‌کند که برای جلسه داوری نهایی و تهیه مستندات لازم آماده شوند.

راهبر ارشد علاوه بر نقش راهنما، به عنوان نماینده سرمایه‌گذار در باقی مراحل برنامه سرمایه‌گذاری و شتابدهی «۱۰۰ استارتاپ» در کنار تیم خواهد بود.

اعضای استارتاپ حدود سه هفته پس از ارزیابی اولیه، همراه با راهبر ارشد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان سرمایه‌گذاران، داوران ارشد و فعالان باتجربه‌ی زیست‌بوم نوآوری مورد داوری نهایی قرار می‌گیرند.

در این دور از داوری، هر استارتاپ به صورت حضوری توسط ۳ تا ۵ داور ارزیابی می‌شوند.

برگزیدگان این داوری پس از حداکثر ۴۸ ساعت وارد فرایند عقد قرارداد سرمایه‌گذاری، پشتیبانی و شتابدهی با «۱۰۰ استارتاپ» می‌شوند.

در صورت موفقیت استارتاپ در داوری نهایی، قرارداد وام قابل تبدیل به سهام (در قالب Convertible Note) بین سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر عقد می‌شود.

حجم سرمایه‌گذاری روی استارتاپ متناسب با ماهیت آن (خدماتی یا محصول‌محور) و موقعیت استارتاپ (پیش‌بذری یا بذری) متغییر خواهد بود و پرداخت‌ها در چند مرحله متناسب با موقعیت استارتاپ و با هماهنگی راهبر ارشد انجام می‌شود.

با شروع سرمایه‌گذاری، استارتاپ وارد فرایند راهبری و شتابدهی نیز می‌شود.

این دوره متناسب با موقعیت استارتاپ بین ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود و راهبر ارشد به عنوان راهنمای تیم و نماینده سرمایه‌گذار همراه با تیم خواهد بود.

راهبر ارشد علاوه بر برگزاری جلسات هفتگی با هم‌بنیان‌گذاران و ارائه گزارش منظم به نهاد «۱۰۰ استارتاپ»، دسترسی تیم به مشاوران تخصصی و استفاده از خدمات پشتیبانی و زیرساختی را نیز فراهم می‌کند.

در پایان دوره‌ی راهبری و شتابدهی، وضعیت موفقیت تیم بر اساس موفقیت در جذب سرمایه دور بعد یا رسیدن به شرایط خودگردانی بررسی می‌شود و در صورت موفقیت تیم، فرایندهای انتقال سهام بر اساس قرارداد پیگیری می‌شود.

«۱۰۰ استارتاپ» نهادی با حجم سرمایه‌گذاری سالانه ۲۰میلیاردتومان روی ۱۰۰ استارتاپ است که سرمایه‌ی خود را از شبکه‌ای از سرمایه‌گذاران خصوصی، دولتی و حاکمیتی تامین می‌کند.

این نهاد همچنین با همکاری شبکه‌ای از راهبران و مشاوران و پشتیبانان خصوصی، دولتی و حاکمیتی فرصت شتاب‌گیری استارتاپ‌ها را فراهم می‌کند.

هدف «۱۰۰ استارتاپ» تنها جذب استارتاپ‌های مقیاس‌پذیر خدماتی نیست و انگیزه زیادی برای سرمایه‌گذاری بر کسب‌وکارهای نوآور، فن‌آور و خلاقی همچون کسب‌وکارهای تولید‌کننده و محصول‌محور در حوزه‌هایی مانند سخت‌افزار،‌ اینترنت اشیا، تجهیزات پزشکی و … دارد.

نیاز به سرمایه برای هر استارتاپ متناسب با ماهیت آن و موقعیت استارتاپ متفاوت است و عدد دقیق آن را داوران نهایی تعیین می‌کنند.

استارتاپ‌های بذری به دلیل موقعیت رشد و هزینه‌هایشان سرمایه بیشتری از استارتاپ‌ها پیش‌بذری جذب می‌کنند؛ همچنین به دلیل هزینه‌های بالاتر تولید حجم سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های محصول‌محور بیشتر از استارتاپ‌های خدماتی خواهد بود.

  در شرایطی هستیم که با چالش‌های اقتصادی و افزایش ریسک، انگیزه صندوق‌های خطرپذیر برای سرمایه‌گذاری در مراحل بذری و پیش‌بذری کاهش یافته و این امر موجب کاهش نرخ صعود استارتاپ‌ها و افول اشتیاق در زیست‌بوم کارآفرینی شده است.

«۱۰۰ استارتاپ» با گردهم آوردن سرمایه‌گذاران متعدد و متکثر در یک صندوق بذرمایه، ضمن تضمین تامین سرمایه صندوق، ریسک این سرمایه‌گذاری را کاهش دهد.

با این رویکرد «۱۰۰ استارتاپ» می‌تواند با جسارتی افزون‌تر و روی تعداد بیشتری از استارتاپ‌های مراحل اولیه سرمایه‌گذاری قطعی انجام دهد.

با این رویکرد، استارتاپ‌های بیشتری فرصت صعود به مراحل بالاتر (و با ریسک کمتر) را پیدا می‌کنند و امیدواریم اشتیاق و هیجان به زیست‌بوم کارآفرینی باز گردد؛ در نتیجه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کم‌ریسک‌تر در مراحل بالاتر برای دیگر صندوق‌های خطرپذیر نیز فراهم می‌شود.

تکثر سرمایه‌گذاران «۱۰۰ استارتاپ» در تخصص‌ها و تجربه‌های مختلف نیز نوید سرمایه‌ای هوشمندتر را می‌دهد که علاوه بر تامین مالی، استارتاپ‌ها را در ارتباط با تجربه‌ها، کمک‌ها و بازارهای متنوع‌تری قرار دهد.

«۱۰۰ استارتاپ» رقیب شتابدهنده‌ها هم نیست بلکه تلاش می‌کند با همکاری شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی و دیگر مجموعه‌های مکمل، فرایند شتابدهی را به صورت توزیع شده و با استفاده از زیرساخت‌ها و خدمات موجود این نهادها به استارتاپ‌هایش ارائه کند.

البته «۱۰۰ استارتاپ» با شناخت چالش‌های تجربه شده فضای شتابدهی خصوصا در موضوع راهبری، سعی دارد با شبکه راهبران خود و نظام ارزیابی راهبران و مشاوران، این خدمت را تخصصی‌تر به استارتاپ‌ها ارائه کند.

با مراجعه به بخش ثبت‌نام پلتفرم، اطلاعات کسب‌وکارتان را در قالب متن ارائه به سرمایه‌گذار (Pitch Deck)، رزومه و تعیین سهام هم‌بنیان‌گذاران، پیش‌بینی مالی و فیلمی کوتاه (حداکثر ۵دقیقه‌ای) درباره‌ تیم و کسب‌وکارتان بارگذاری کنید.

پس از ثبت‌نام درخواست شما ارزیابی اولیه می‌شود و در صورت تایید با یک راهبر ارشد مرتبط می‌شوید تا با کمک او برای جلسه داوری نهایی آماده شوید.

در داوری نهایی ۳ تا ۵ داور از راهبران ارشد ۱۰۰ استارتاپ درباره سرمایه‌گذاری روی استارتاپ شما و میزان این سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند.

«۱۰۰ استارتاپ» روی دو مرحله پیش‌بذری و بذری سرمایه‌گذاری می‌کند.

منظور از مرحله پیش‌بذری موقعیتی است که تیم هم‌بنیان‌گذار ایده خود را تاحدی پیش برده‌اند اما هنوز به «محصول کمینه پذیرفتنی» نرسیده‌اند و انگیزه‌شان از جذب سرمایه، ساخت این محصول و رسیدن به راه‌حل مناسب برای مسئله (Problem-Solution Fit) است.

منظور از مرحله بذری نیز موقعیتی است که تیم «محصول کمینه پذیرفتنی» را تولید کرده ولی هنوز با بازار تطبیق نیافته‌اند و انگیزه‌شان از جذب سرمایه رسیدن به مکانیزم‌های اعتبارسنجی با هدف رشد پایدار، تکرار شونده و قابل پیشبینی است؛ یعنی شرایطی که استارتاپ و محصول به موقعیت تطبیق با بازار (Product-Market Fit) رسیده باشند.

با این تعاریف اگر تیمی با انگیزه، توانمند و خستگی‌ناپذیر هستید که مدتی روی ایده‌تان کار کردید ولی هنوز محصول‌تان را نساخته‌اید هم می‌توانید وارد برنامه «۱۰۰ استارتاپ» شوید.

پیش از هر چیز تیم شما (اینکه چه مهارت‌هایی دارید و رابطه‌تان چگونه است) معیار بررسی است؛ سپس راه‌حل‌تان برای حل مسئله و محصول‌تان داوری می‌شود.

علاوه بر این موارد برنامه شما برای جذب مشتری و اندازه‌ی بازار هدف استارتاپ بررسی می‌شوند.

در نهایت برای ما مهم است که آیا نهاد ما (سرمایه، راهبران، پشتیبان‌ها و شرکایمان) می‌تواند ارزشی به کسب‌وکار شما اضافه کند؟ ۱۰۰ استارتاپ نهاد سرمایه‌گذاری و شتابدهی با هدف تقویت لایه‌ي بذری و پیش‌بذری زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه است که با صندوقی ۲۰میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرده است و با شبکه‌ای از راهبران و سازمان پشتیبانی شتابدهی استارتاپ‌های منتخب را پیگیری می‌کند.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، خیابان بیست و نهم، پلاک ۱۲ ، طبقه‌ی ۵ ایمیل: سیماگر.

ir تلفن: 09121442355 – ۰۲۱

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map