استارت اپ در پردیسان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در پردیسان بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سرپرست دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رویداد جهانی «استارت آپ ویکند سبز تهران» روز ۲۷ آبان ماه با حضور ابتکار در پردیسان افتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین علیپور با بیان اینکه استارت آپ ویکند سبز، یک رویداد کارآفرینی در حوزه محیط زیست و فرصتی برای هدایت کارآفرینان به منظور حل مشکلات زیست محیطی کشور است، از برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد در ۲۷ آبان ماه با حضور دکتر ابتکار خبر داد.

سرپرست دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه رویداد جهانی «استارت آپ ویکند سبز تهران» که یک رقابت تیمی کارآفرینی در حوزه محیط زیست است، گفت: این مراسم توسط انجمن علمی مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط زیست در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه سال جاری در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

صدرالدین علیپور با اعلام اینکه مراسم افتتاحیه این رویداد روز چهارشنبه ۲۷ آبان با سخنرانی دکتر ابتکار، برگزار می شود، افزود: این برنامه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ در محل سالن همایش های بین المللی این سازمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویداد جهانی استارت آپ ویکند، یک رویداد آموزشی- تجربی  است که بنیانگذار آن در دنیا یکی از سازمانهای مردم نهاد زیرمجموعه گوگل و در ایران، سازمان مردم نهاد "کانون کارآفرینی ایران" است، اظهار داشت:  در این رویداد که در سراسر دنیا در ۳ روز متوالی برگزار می شود، شرکت کنندگانی با انگیزه­ اعم از دانشجویان، برنامه­ نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریابان و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح و در اجرا و پیاده سازی آنها در قالب تیم­های ۱۰ نفری به رقابت بنشینند.

سرپرست دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: این جریان به ایجاد انگیزه برای شروع کسب و کار در حوزه محیط زیست و آشنایی فعالان محیط زیستی با مباحث کارآفرینی و کسب و کار منتج می شود.

وی با اشاره به تقارن زمانی برگزاری آن (۱۸ -۲۰ نوامبر) با هفته جهانی کارآفرینی (۱۶-۲۳ نوامبر) افزود: این ویژگی دوره استارت آپ ویکند به یک رویداد جی اس بی (Global Startup Battle) تبدیل می کند و به این ترتیب ایده­‌های برتر، شانس گرفتن جوایز جهانی را نیز خواهند داشت.

علیپور خاطرنشان کرد: کلیه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد استارت آپ ویکند سبز تهران ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه به لینک های وب‌سایت جهانی رویداد  (www.

startupweekend.

org)،وبسایت استاندارد آپ ویکندهای ایران (www.

startupweekend.

ir) و وب سایت رسمی رویداد  (www.

SWGreen.

ir)مراجعه کنند.

برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی سبز در سازمان حفاظت محیط زیست وی همچنین از برگزاری دوره کارآفرینی سبز در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: شرکت کنندگان با مفاهیم ایده‌پردازی و رویداد جهانی استارت آپ ویکند سبز تهران آشنا می شوند و علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک ثبت نام (http://myevent.

ir/BCgreenDOE)، در دوره آموزشی مصوب "کارآفرینی سبز" شرکت کنند.

علیپور با اعلام اینکه حضور برای عموم در این همایش رایگان و تا سقف ظرفیت تعیین شده است، گفت: این دوره چهارشنبه ۲۰ آبان از ساعت ۹ تا ۱۳ در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست به آدرس تهران، ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم، مابین شیخ فضل الله و یادگار امام، پارک طبیعت پردیسان، سازمان حفاظت محیظ زیست برگزار می شود.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map