استارت اپ در چاد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در چاد شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser thatsupports HTML5 video دانلود این ویدئو متغیر Startup اتوکد پس از اجرای فرمان New، فایل جدید بدون هیچ گونه تنظیماتی ظاهر می‌شود حال اگر بخواهیم فایل جدید را با تنظیمات خاص ظاهر کنیم، از متغیر Startup استفاده می‌کنیم.

در پایین‌ترین قسمت صفحه اصلی نرم‌افزار، بخشی به نام خط فرمان وجود دارد.

در قسمت عبارت Type a command، حروف Startup را تایپ کرده و کلید Enter از صفحه کلید را می‌فشاریم.

در خط فرمان اعلان زیر ظاهر می‌شود.

Command: STARTUP Enter new value for STARTUP <3>: اعلان (Enter new value for STARTUP <3>:) به معنای (یک متغیر جدید وارد کنید.

) می‌باشد.

عدد 1 را در خط فرمان تایپ می‌کنیم.

Enter new value for STARTUP <3>: 1 سپس کلید Enter از صفحه کلید را می‌فشاریم.

حال با یکی از روش‌های گفته شده، فرمان New را اجرا می‌کنیم.

در صفحه کیبورد، کلید (Ctrl) را می‌فشاریم و با نگه داشتن این کلید، به‌صورت همزمان، کلید حرف N را می‌فشاریم.

پس از اجرای فرمان New کادر محاوره‌ای Create New Drawing ظاهر می‌شود.

در این کادر، آیکون Start from Scratch فعال می‌باشد و می‌توان یکی از واحدهای جهانی متریک (Metric) یا فوت و اینچ (Imperial) را به عنوان واحد ترسیمات انتخاب کرد، واحد جهانی متریک (Metric) را با کلیک چپ انتخاب می‌کنیم.

با کلیک چپ روی آیکون Use a Template، می‌توان یکی از فایل‌های الگو با پسوند .

dwt را انتخاب نمود، فایل الگوی acad.

dwt بیش از سایر فایل‌های الگو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با کلیک چپ روی آیکون Use a Wizard، می‌توان یکی از دو گزینه Advanced Setup به معنای تنظیمات پیشرفته و یا Quick Setup به معنای تنظیمات سریع را انتخاب نمود.

تنظیمات پیشرفته (Advanced Setup) با انتخاب گزینه Advanced Setup و کلیک چپ روی دکمه Ok کادر محاوره‌ای Advanced Setup ظاهر می‌شود.

تنظیمات Unit در این قسمت می‌توان یکی از واحدهای اندازه‌گیری را از کادر محاوره‌ای انتخاب نمود.

Decimal (اعشاری) – Engineering(مهندسی) – Architectural(معماری) – Fractional(کسری) – Scientific (علمی) با استفاده از لیست بازشوی Precision می‌توان دقت اندازه‌گیری را با مشخص نمودن تعداد رقم‌های اعشار تغییر داد.

روی دکمه Next کلیک چپ می‌کنیم.

تنظیمات Angle در این قسمت می‌توان یکی از واحدهای اندازه‌گیری زاویه‌ای را کادر محاوره‌ای انتخاب نمود.

Decimal Degrees(زاویه اعشاری) – Deg/Min/Sec (درجه / دقیقه / ثانیه) –Grads (گرادیان) – Radians(رادیان) – Surveyor (نقشه برداری)، سپس روی دکمه Next کلیک چپ می‌کنیم.

تنظیمات Angle Measure در این قسمت می‌توان نقطه شروع اندازه‌گیری زاویه‌ای را تعیین، تا محاسبه زوایا بر اساس آن انجام گیرد.

East (شرق) – North (شمال) – West (غرب) – South (جنوب) – Other (زاویه دلخواه)، سپس روی دکمه Next کلیک چپ می‌کنیم.

تنظیمات Angle Direction در این قسمت می‌توان جهت مثبت چرخش موضوعات و محورهای مختصاتی را تعیین نمود.

Counter_ Clockwise (خلاف جهت چرخش عقربه‌های ساعت) – Clockwise (جهت چرخش عقربه‌های ساعت)، سپس روی دکمه Next کلیک چپ می‌کنیم.

تنظیماتArea در این قسمت می‌توان محدوده صفحه ترسیم را با مشخص نمودن طول (Length) و عرض (Width) تعیین نمود.

در انتها روی دکمه Finishکلیک چپ می‌کنیم تا فایل جدید ایجاد شود.

چرا این گزینه ی استارت فرام اسکرچ در همان سربرگ new برای من باز نمی شد و می رفت داخل پوشه templatr؟ و توسط جستجو و یافتنِ این صفحه توانستم آن را پیدا کنم.

ممنون از شما ممنون ، برای من هم در زمان شروع کار منوی استارت آپ باز نمیشد ، آموزش شما بهم خیلی کمک کرد ، بازم تشکر نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت بازگشت به دوره ایمیل یا نام کاربری رمزعبور یاد آوردی به من آیا رمزعبورتان را فراموش کردید؟ نام کاربری ایمیل رمزعبور تأیید رمزعبور کوتاه درباره آموزش 365 : بنیاد آموزش 365 با هدف در اختیار گذاشتن آموزش های تخصصی به صورت رایگان آغاز به کار کرد.

از شروع فعالیتمان تا کنون با صدها دوره آموزشی رایگان با قدرت به کار خود ادامه داده و هر روز دوره های جدیدی به وب سایت اضافه می گردد.

لطفاً با اشتراک گذاری و معرفی این وب سایت به دوستانتان ما را در بهبود و گسترش دوره های آموزشی یاری کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map