استارت اپ در ژوزف مقدس دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ژوزف مقدس دومینیکا شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برنامه استارتاپ ویزای کانادا در نظر دارد تا کارآفرینان مهاجر خلاق را جذب کند، شغل هایی را ایجاد کند و به رشد اقتصادی در کانادا سرعت ببخشد.

این برنامه یکی از اولین برنامه هایی است که اقامت دائم کانادا را بلافاصله و بدون هیچ شرط به کارآفرینان مهاجر ارائه می دهد.

این کارآفرینان تنها باید توسط یکی از سازمان های تعیین شده بخش خصوصی  انتخاب شوند و توسط سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا تایید شوند.

در حقیقت، برنامه استارتاپ ویزای کانادا، کارآفرینان مهاجر را با سازمان های بخش خصوصی که تجربه کار با استارتاپ ها را دارند، مرتبط می سازد.

این سازمان های تعیین شده، Venture Capital Funds (سرمایه تحت ریسک)، Angel Investors Groups(سرمایه گذار فراهم کننده کمک مالی و یاری دهنده) و Business incubators ( انکوباتور ها) هستند.

هرکدام از این سه گروه سازمانی، برای تعیین قبولی کارآفرینان و صدور نامه های گواهی های حمایتی، معیار های خاص خودشان را دارند.

ایده های خلاقانه برای کسب و کار  معمولا باید در یکی از این حیطه ها قرار گیرد: بیوتکنولوژی و فارماکولوژی، تجارت و محصولات مصرفی، ارتباطات و رسانه، الکترونیک، انرژی، محصولات صنعتی، فناوری اطلاعات، تولید، پزشکی و سلامت.

الزامات برنامه استارتاپ کانادا بسیار واضح است: -متقاضی باید در تمام مهارت های  خواندن، نوشتن، گوش دادن و سخن گفتن به زبان انگلیسی یا فرانسه، حداقل سطح CLB5 داشته باشد.

-متقاضی همچنین باید بودجه کافی برای اقامت خود و خانواده اش را داشته باشد.

-متقاضی باید از یکی از سازمان های تعیین شده تعهد داشته باشد که آن سازمان از ایده تجاری متقاضی تا مرحله توسعه حمایت می کند.

-متقاضی باید کسب و کاری راه اندازی کند که شامل این موارد باشد:       الزام تملک- متقاضی باید به تنهایی 10 درصد یا بیشتر از حق رای و با سازمان تعیین شده، 50 درصد یا بیشتر از حق رای را داشته باشد.

    اجرا در کانادا- متقاضی باید کسب و کاری داشته باشد که در کانادا آن را به صورت فعال مدیریت می کند، قسمت اساسی فعالیت هایش در کانادا باشد و نهایتا در کانادا رسما به ثبت برسد.

البته اگر این کسب و کار موفق نشود و یا متقاضی تصمیم بگیرد ادامه ندهد، اقامت دائم بدست آمده از بین نمی رود.

با این وجود، برخی از این شرکت های تعیین شده ممکن است به الزامات اجباری برنامه، معیارهای شخصی خود را هم اضافه کنند: کسب و کار هایی که به مرحله ای از رشد رسیده اند و یا IP(حق مالکیت) دارند، متقاضیانی که در وهله اول از برنامه تسریع کننده استارتاپ با موفقیت بیرون آمده اند، متقاضیانی که تنها در زمینه های خاصی، ایده های تجاری دارند، .

.

.

بنابراین، پروسه درخواست در برنامه استارتاپ کانادا برای کارآفرین مهاجری که علاقمند به دریافت اقامت دائمی است به صورت خلاصه به این شکل است: -متقاعد کردن سازمان های تعیین شده- متقاضی باید با یک سازمان  از هرکدام از سه گروهی که قبلا به آن اشاره شد، در ارتباط باشد.

-درخواست های مهاجرتی- متقاضی از طریق پرکردن فرم های مناسب و جمع آوری مدارک مرتبط که شامل نامه حمایتی از سازمان تعیین شده و نتایج آزمون های زبان است، شروع به آماده کردن درخواست مهاجرت استارتاپ ویزای خود برای اقامت دائم می کند.

در برخی موارد می شود همزمان برای اجازه کار مخصوص استارتاپ ویزای کانادا درخواست داد تا متقاضی بتواند به کانادا برود، کسب و کار را تاسیس کند و  توسعه شرکت را قبل از دریافت اقامت دائمی آغاز کند.

-ارزیابی سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا - بر مبنای الزامات اجباری استارتاپ ویزای کانادا و دستور العمل های اجرایی مرتبط، سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، پرونده متقاضی را ارزیابی می کند.

این سازمان، به خصوص در مواردی که مجوز کار برای کار در کسب و کار بدست آمده است، می تواند درخواست گزارش جدید از فعالیت و توسعه کسب و کار بدهد تا جدیت تلاش متقاضی در کانادا را ارزیابی کند.

علاوه بر این، اگر افسر مربوطه نیاز به نظرات یک شخص سوم آشنا به موضوع داشته باشد، سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا می تواند در خواست بررسی دوباره پرونده توسط شخص دیگری را بدهد.

اقامت دائمی در نهایت توسط یک متقاضی موفق دریافت می شود و او حق زندگی و کار در آن کسب و کار در کانادا  را بدست می آورد و از مزایای اجتماعی کانادا برای تحصیلات فرزند و خدمات پزشکی لذت می برد.

سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا در حال حاضر، زمان پردازش از زمان ارائه درخواست اقامت دائمی تحت برنامه استارتاپ ویزای کانادا را 14 ماه تخمین می زند.

برنامه استارتاپ ویزای کانادا نشان دهنده خواست و نظر سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا است.

با ارتقای هزینه ها و مالیات های تجاری کم کانادا، برتری در تحقیقات و ابداعات و کیفیت بالای زندگی، این سازمان به برنامه اقتصادی مهاجرت در سراسر جهان می پیوندد که بر انتخاب سریع، ایمن و درست مهاجران تمرکز دارد.

این برنامه دارای پتانسیل برای رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی برای همه کانادایی ها است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map