استارت اپ در کالابریا ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در کالابریا ایتالیا در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 اگر به دنبال دریافت اقامت ایتالیا از طریق استارت آپ هستید با ویزا پلاس همراه باشید ما در این مقاله به چگونگی دریافت ویزای استارتاپ ایتالیا می پردازیم و جزئیات آن را به طور مفصل توضیح می دهیم، اما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویزا پلاس تماس بگیرید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

ایتالیا جزو دسته کشورهای جهان اول است و شرایط دریافت اقامت آن کمی دشوار است اما اگر بتوانید به یک از شهروندان این کشور تبدیل شوید شرایط بسیار خوبی برای شما فراهم می شود.

با توجه به قوانینی که در ایتالیا وضع شده است افرادی که صاحب ایده هستند می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت این کشور، ویزای ایتالیا را بدست آورند.

یکی از راه های دریافت اقامت ایتالیا استارت آپ ویزا است.

این ویزا توسط افرادی که تابعیت اروپایی ندارد بسیار مورد استقبال قرار گرفتهه است.

افرادی که صاحب ایده های خلاق هستند می توانند اقامت این کشور را بدست آورند.

کشور ایتالیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که از افراد و شرکت های خلاق حمایت کرده و برای آنها ویزا استارت آپ صادر می کند.

start up visa ایتالیا دارای شرایط خاصی می باشد که با رعایت این نکات شما عملا می توانید اقامت این کشور را بدست آورید.

قوانین به این شرح است که شرکت شما باید کمتر از 5 سال فعالیت داشته باشد و دفتر مرکزی آن باید در ایتالیا یا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا باشد و رئیس شرکت باید کشور ایتالیا حضور داشته باشد.

گردش مالی شرکت باید کمتر از 5 میلیون یورو باشد و به هیچ عنوان سود آن را توزیع نکند، تولید و توسعه تجاری سازی کالا و خدمات شما باید با ایده های جدید و نوآورانه باشد و صرفا در مسیر پیشرفت حیطه شغلی شما باشند.

افرادی که قصد دریافت ویزا استارت آپ را دارند علاوه بر توضیحات بالا باید حداقل یکی از معیارهای زیر را داشته باشند: ویزای استارت آپ یکی از روش های دریافت اقامت دائم در ایتالیا می باشد اما همیشه دریافت این ویزا دلیل بر این نیست که شما بتوانید اقامت دائم این کشور را بدست بیاورید.

ویزای استارت آپ یک شاه کلید برای جوانان خلاق است تا بتوانند ایده های خود را در مسیر موفقیت و قدرت تجاری ایتالیا بکار ببرند.

برای دریافت این ویزا ابتدا باید مدارک خود را برای کنسولگری ایتالیا ارسال کنید و پس از بررسی مدارک با شما مصاحبه می شود.

در صورتی که بتوانید آنها را قانع کنید ویزای استارت آپ برای شما صادر می شود.

که این روش برای افرادی خلاق بسیار کارگشا است.

این ویزا دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله آنها می توان به کاهش مالیات برای سرمایه گذاری، تامین بودجه سهام مهاجران توسط مردم و کاهش ضمانت نامه های بانکی برای دریافت وام می باشد.

    تهران، سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، نبش 23 شرقی، پلاک 46 09121442355 اصفهان، خیابان سهروردی، روبروی خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرح انگیز، ساختمان پردیس، طبقه چهارم، واحد 19 031-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت ویزا پلاس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map