استارت اپ در کانچانابوری تایلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کانچانابوری تایلند در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سارق مسلح ماسک دار با ورود به طلافروشی و شلیک دو گلوله به سمت دو فروشنده زن موفق به سرقت از جواهرفروشی شد.

هنگام عبور کاروان حامل ماها واجیرالونگکورن پادشاه و ملکه سوتیدا، معترضان به آن‌ها پشت کرده و علامت سه‌انگشتی مبارزات طرفدار دموکراسی را به آن‌ها نشان دادند و در تازه‌ترین نمایش نارضایتی از سلطنت، سرود ملی خواندند.

بزرگترین حزب اپوزیسیون تایلند امروز (دوشنبه) در آغاز جلسات ویژه‌ای در پارلمان به درخواست رهبر خونتای نظامی سابق برای بحث بر سر اعتراضات چندین ماهه، از نخست‌وزیر این کشور خواست از سمتش استعفا دهد.

با نزدیک شدن به ضرب‌الاجل شامگاه شنبه معترضان تایلندی برای استعفای پرایوت چان-اوچا از مقام نخست‌وزیری، به نظر نمی‌رسد دولت تایلند و جنبش دموکراسی‌خواهان این کشور به حل و فصل اختلافات نزدیک شده باشند.

تایلند تمامی گذرگاه‌های مرزی با میانمار و استان شمالی خود را پس از آن بست که پنج تن در مرز به کرونا مبتلا شده‌اند.

دولت تایلند روز پنج‌شنبه در تلاش برای پایان دادن به اعتراضات دموکراسی‌خواهانه، در بانکوک پایتخت این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.

بسیاری از تایلندی‌ها عقاید سنتی دارند.

یکی از آن‌ها این است که ارواح خبیثه اگر اسم بچه‌ای را ندانند نمی‌توانند به او صدمه بزنند.

به همین خاطر بچه‌های تایلندی دو اسم دارند.

ده‌ها هزار نفر عصر روز شنبه ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) در نزدیکی کاخ سلطنتی سابق در بانکوک گرد هم آمدند و خواستار آزادی‌های بیشتر و استعفای نخست وزیر تایلند شدند.

ابتکار یک کافه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در بانکوک تایلند.

استان کانچانابوری به خانه ببر‌ها مشهور می‌باشد یکی از جاذبه‌های گردشگری واقع در کشور تایلند به اقامتگاه ببر‌ها تبدیل شده است و گردشگران به راحتی می‌توانند با ببر‌ها عکس بگیرند و با آن‌ها سرگرم شوند.

معبد وات پاریوات شهر بانکوک تایلند به نام معبد دیوید بکهام شناخته می‌شود.

پلیس تایلند به سرکوب جنبش اعتراضی به رهبری دانش‌آموزان این کشور ادامه داده و دو فعال دیگر را به اتهام اغتشاش و چند تخطی جزئی دیگر، دستگیر کرد.

سهل انگاری راننده در کشیدن ترمز دستی و ورود خودروی سرگردان به داخل اتوبان چیزی نمانده بود حادثه‌ای تلخ را در یکی از اتوبان‌های تایلند رقم بزند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map