استارت اپ در کرالوههرادکی جمهوری چک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کرالوههرادکی جمهوری چک شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

«جت برینز» عجله ای برای سرمایه گرفتن ندارد بیش از 9.

5 میلیون برنامه نویس از نرم افزارهای «جت برینز» استفاده می کنند.

این استارت آپ تاکنون هیچ سرمایه ای جذب نکرده است.

صندوق های سرمایه‌گذاری جسورانه در دره سیلیکون، موسسان بسیاری از استارت آپ های بی بازده را در یک شب به میلیاردر تبدیل کرده اند.

اما در جمهوری چک، یک استارت آپ، بدون حمایت مالی این صندوق ها، راه صدساله را یک شبه طی کرده و موسسان آن بدون کمک صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، میلیاردر شده اند.

سال گذشته، زبان برنامه نویسی این استارت آپ، به عنوان زبان ترجیحی گوگل در توسعه ابزارها برای سیستم عامل اندروید انتخاب شد.

براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، اکنون ارزش این استارت آپ که در پراگ، پایتخت جمهوری چک بنیان گذاشته شده، بیش از هفت میلیارد دلار است.

کاتلین، زبان برنامه نویسی است که «جت برینز» آن را طراحی کرده است.

در سال 2019، گوگل اعلام کرد که این زبان ترجیحی گوگل برای توسعه محبوب ترین سیستم عامل جهان، است.

بنابر اعلام گوگل 60 درصد از توسعه دهندگان حرفه ای نرم افزار از کاتلین استفاده می کنند.

شرکت گوگل، برای طراحی برنامه های نقشه، خانه و اپلیکیشن های بازی از کاتلین استفاده کرده است.

سرجی دیمیتریف و ولنتاین کیپیاتکف، دو بنیانگذار از سه بنیانگذار استارت آپ «جت برینز»، از سال 2000 کار در این استارت آپ را آغاز کردند.

این دو فعال استارت آپی اهل روسیه، اکنون میلیاردر شده اند.

امروز موسسان این استارت آپ علاقه ای به افزایش سرمایه نشان نمی دهند.

شاکیروف، مدیر اجرایی «جت برینز» گفت:«صندوق های سرمایه گذاری یک روز در میان به ما پیغام می دهند و من احساس می کنم آدم بی ادب و نامهربانی ام، چراکه دیگر به آن ها جواب نمی دهم».

بیش از 9.

5 میلیون برنامه نویس از نرم افزارهای «جت برینز» استفاده می کنند.

این استارت آپ تاکنون هیچ سرمایه ای جذب نکرده است.

برعکس بسیاری از شرکت ها که در سال جاری، سهام خود را فروخته اند، جت برینز هم چنان سودآور است.

اتاق تهران لطفا دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید: دارایان: داشته های اقتصاد ایران اقتصاددانان علم اقتصاد اقتصاد روز * اقتصاددانان ایرانی در دانشگاه های ایران * گرایش های علم اقتصاد * اخبار و تحلیل اقتصادی * اقتصاددانان ایرانی در مراکز پژوهشی ایران * کتاب اقتصادی * نظرات اقتصاددان روز * اقتصاددانان ایرانی خارج از کشور * مقالات علمی – پژوهشی اقتصادی * نظرات اقتصاددان دارای م سئو لیت * اقتصاددانان بزرگ جهان * ترجمه مقالات اقتصادی * گزارش پژوهشی اقتصاد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map